امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید!

#1
دولیتل (Dolittle)

10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم ۲۰۲۰ Dolittle دولیتل
تاریخ اکران: ۱ ژانویه [چهارشنبه – ۱۱ دی ۱۳۹۸]
یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۰، که از بازیگری بازیگر مشهور رابرت داونی جونیور بهره می بره دولیتل می باشد، رابرت داونی که بازی اون رو در سری های مرد آهنی و اونجرز به یاد دارید یکی از پولسازترین هنرمندان هالیوود می باشد و شاید یکی از دلایل مهم دیده شدن این فیلم همین بازیگر و بازی او باشد.
فیلم دولیتل Dolittle علاوه بر بازیگر خوبش از عوامل تولید مشهور و بنامی نیز بهره می بره که یکی از بهترین صداگزاران هالیوود نیز در این تیم قرار دارد از جمله جان سینا، رامی مالک، تام هالند، سلنا گومز و … که در این فیلم پشت صحنه رو در اختیار دارند.
دکتر جان دولیتل (رابرت داونی) بعد از درگذشت همسرش بسیار تنها شده و خودش رو محبوس کرده و فردی گوشه گیر و منزوی شده و خودش رو در شهر دولیتل زندانی کرده و هیچ جایی نمی رود و با تعدادی از حیوانات زندگی می کند. در همین روزها ملکه انگلیس دچار مریضی خاص می شود که تنها داروی آن در جزیره ای دور افتاده می باشد. ماموران ملکه به دکتر جان دولیتل ماموریتی می دهند تا به این جزیره اسرار آمیز سفر کند و با مشکلات آن مواجه شود تا دارو را پیدا کند و …
 
جاسوس من (My Spy)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم جاسوس من My Spy 2020
تاریخ اکران: ۱۰ ژانویه [جمعه – ۲۰ دی ۱۳۹۸]
در ادامه بهترین فیلم های ۲۰۲۰ به فیلم زیبای جاسوس ( My Spy) می رسیم. این فیلم که ساخت بسیار خوبی دارد و قهرمان کشتی کج آمریکا دیو باتیستا در اون ایفای نقش می کند، سبک فیلم اکشن کمدی می باشد و کارگردانی فیلم رو پیتر سگال به عهده داشته است.
مامور جاسوسی سیا C.I.A (دیو باتیستا) در انجام عملیاتی با دختر بچه ای آشنا می شود، و دخترک بعد از آشنا شدن با جی جی که مامور مخفی هست تصمیم میگیره که خانواده اش رو تحت مراقب و نظر بگیرد. مامور جی جی که از بی رحمترین و جدی ترین مامورهای سازمان C.I.A می باشد در حالتی جدید قرار میگره که براش تازه است. و باید با افکار یک دختربچه پیش بره تا بتونه از پس ماموریتی که براش تعیین شده بر بیاد و …

پسران بد ۳ (Bad Boys 3)

10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Bad Boys 3 پسران بد ۳
تاریخ اکران: ۱۷ ژانویه [۲۷ دی ۱۳۹۸]
پسران بد ۳ بعد از گذشت تقریبا ۱۵ سال از سری ۲ آن اکران می شود و نوعی نوستالژی و خاطره بازی برای طرفداران این سری از فیلم های پسران بد می باشد و یکی از مورد انتظار ترین فیلم های ۲۰۲۰ می باشد که در سبک اکشن ارائه شده است.
ویل اسمیت و لاورنس دو زوج هنری قدیمی که در سری های قبل پسران بد نیز بودند در سری سوم این فیلم اکشن ایفای نقش می کنند و نکته ی مورد توجه بازی یکی از بازیگران سریال وایکینگ در این فیلم می باشد که اگر سریال را دیده باشید او را خواهید شناخت. شخصیت شرور و منفی پسران بد ۳ به عهده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الکساندر لودویگ  (بازیگر سریال Vikings) می باشد.
داستان فیلم در زمانی اتفاق می‌اُفتد که مارکوس برنت (مارتین لاورنس) به یک کارآگاه پلیس تبدیل شده و دوست و همکار قدیمی‌اش مایک (ویل اسمیت) مشغول گذراندن بحران‌های زندگی‌اش است. در همین حین سر و کله‌ی یک خلافکار آلبانیایی پیدا می‌شود که قصد کشتن مایک و مارکوس را دارد.
داستان فیلم بعد از گذشت سالها از ماموریت دو همکار می باشد در حالیکه مارکوس (لاورنس) حالا یک کارگاه زبده تبدیل شده و همکار قدیمی او مایک (ویل اسمیت) در زندگی معمولی خودش دست و پا می زند و با مشکلاتش زندگی می کند. در همین زمان خلافکاری حرفه ای (الکساندر) سرو کله اش پیدا می شود و برای انتقام گیری برادرش که توسط این دو کشته شده می خواهد این دو را به قتل برساند و …

فیلم جنتلمن (The Gentlemen)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم The Gentlemen 2020 جنتلمن
تاریخ اکران: ۲۴ ژانویه [جمعه – ۴ بهمن ۱۳۹۸]
جنتلمن (The Gentlemen) یکی دیگر از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ می باشد،کارگردانی این فیلم رو گای ریچی به عهده داشته است که در کارنامه سال ۲۰۱۹ او می تواند فیلم نسبتا موفق علاءالدین رو نام برد که البته از نظر منتقدین سینما فیلمنامه علاءالدین مشکلات زیادی داشته ولی گای ریچی فیلم رو با بهترین متد و نحو ممکن کارگردانی کرد و توانست برای کمپانی دیزنی فروشی ۱ میلیارد دلاری رو به ارمغان بیاورد و موفقیت بسیار زیادی رو کسب نماید.
فیلم جنتلمن از عوامل و بازیگران بسیار حرفه ای و مشهوری بهره می برد که بهترین بازیگر این فیلم (متیو مک کانهی) می باشد که یکی از بهترین بازیگران هالیوود هست و فیلم های مشهوری همچون اینتراستلر در کارنامه او می باشد .
فیلمنامه جنتلمن (The Gentlemen) به زندگی تبهکار و خلافکار مشهور انگلیسی میکی پیرسون (متیو مک کانهی) می پردازد. او حالا تصمیم گرفته که امپراطوری فروش ماریجوانای خودش رو به کس دیگری واگذار کند و در این راه برای او مشکلات زیادی پیش خواهد آمد و …
فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey)



10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Birds of Prey 2020 پرندگان شکاری

تاریخ اکران: ۵ فوریه [چهارشنبه – ۱۶ بهمن ۱۳۹۸]
شاید مورد انتظار ترین و یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ بتوان فیلم Birds of Prey پرندگان شکاری رو نام برد. فیلم در حال و هوای فمنیستی و کاملا زنانه و با قهرمانان و کاراکترهای سینمای DC سروکار دارد و شخصیت های اصلی فیلم همه زن هستند .
داستان فیلم از آنجا شروع میشه که قهرمانان زن DC دو هم جمع میشن تا از کاساندرا در مقابل شرورترین تبهکار گاتنهام فردی به نام Black Mask نگهداری کنند. اصلی ترین شخصیت زن فیلم که با بازی خیره کننده مارگورت رابی همراه است (هارلی کویین) می باشد ، داستان فیلم به گونه ای چیده شده که شخصیت هارلی کویین محبوبیت ویژه ای پیدا کند تا احتمالا برای کمیک های بعدی نیز مورد استفاده قرار گیرد !

فیلم باند ۲۵ [جیمز باند] (Bond 25)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Bond 25 جیمز باند ۲۰۲۰
تاریخ اکران: ۱۳ فوریه [ پنجشنبه – ۲۴ بهمن ۱۳۹۸]
سری فیلم های جیمز باند همیشه مورد توجه بوده اند و از کلاس خاصی برخوردار بوده و هستند. و طرفداران مخصوص خودش رو داره و سالهاست که تهیه و تولید میشه. وقتی از بهترین فیلم های اکشن نام می بریم نمی شود از سری فیلم های جیمز باند حرفی به میان نیاورد.
یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ را می تواند فیلم باند ۲۵ نامید که از مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۲۰ نیز به شمار می رود. مجموعه ای که همیشه انتظارات زیادی از موسیقی، جلوه های ویژه و … از ان می رود و با تهیه کنندگی و کارگردانی حرفه ای همیشه روبرو هستیم.
حالا در سری جدید مجموعه جیمز باند James Bond و با بازگشت دنیل کریگ و نقش آفرینی هنرپیشگان معروفی همچون رامی مالک و جفری وایت باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شاهکاری رو از کارگردان این سری جیمز باند شاهد خواهیم بود.
 
فیلم گودزیلا مقابل کونگ (Godzilla Vs Kong)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Godzilla Vs Kong 2020 گودزیلا مقابل کینگ
تاریخ اکران: ۱۳ مارس [جمعه – ۲۳ اسفند ۱۳۹۸]
در ادامه بهترین فیلم های ۲۰۲۰ به فیلم گودزیلا در مقابل کینگ کونگ می رسیم . این مجموعه که دنباله ای بر سری قبل های این هیولای دوست داشتنی و تحت نظر کمپانی Monsters Verse می باشد. عنوان های قبلی این هیولا هر کدام شاهکاری بوده اند و از موفقیتهای زیادی بهره برده اند .
در چهارمین قسمت ازاین مجموعه که در مارس ۲۰۲۰ اکران می‌شود شاهد رویارویی و نبرد ۲ هیولای افسانه‌ای یعنی «کینگ کونگ» و «گودزیلا» هستیم. در آخرین فیلم انحصاری گودزیلا که همین امسال یعنی ۲۰۱۹ اکران شد شاهد قدرتنمایی این موجود بودیم و حال قرار است مقابل یکی از محبوب‌ترین هیولاهای باستانی یعنی کینگ کونگ قرار بگیرد.

فیلم مولان (Mulan)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Mulan 2020 مولان
تاریخ اکران: ۲۷ مارس [۸ فروردین ۱۳۹۹
لایو اکشن بسیاز زیبا و حرفه ای «مولان» ساخته کمپانی دیزنی پلاس و کارگردانی نیکی کارو می باشد که در فروردین ۱۳۹۹ منتظر انتشار اون باشید .
داستان فیلم درباره دختری به نام هوا مولان جنگجویی حرفه ای می باشد که بعد از اینکه امپراتوری پین تصمیم می گیرد برای محافظت و خدمت کشور هونز از هر خانواده یک مرد خدمت کند او خود را آماده می کند تا به جای پدرش وارد میدان شود و به ارتش وارد شود.
نولان خودش رو به عنوان مرد معرفی می کند و بعد از گذراندن تمرینات سخت نظامی و هوش بسیار بالایی که دارد به جنگجویی تمام عیار تبدیل می شود و انقدر افتخار آفرینی می کند که مردم چین او را قهرمان می دانند و از او همواره تشکر می کنند.
سریع و خشن ۹ (Fast And Furious)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Fast And Furious 9 سریع و خشن ۲۰۲۰
تاریخ اکران: ۲۱ May [پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹]
سری فیلم های سریع و خشن انگار با عمق وجود ما اجین شده اند و اگر سالی منتظر اکران سری جدید اون نباشیم انگار چیزی از سینمای جهان کم است ! ، سالهاست که ما همیشه به تماشای سری فیلم های اکشن سریع و خشن می نشینیم و لذت می بریم و از معدود سری فیلم هایی هست که کیفیت خودش رو حفظ کرده و بیننده ثابت خودش رو از دست نداده .
بدون اقرار میشه سری نهم مجموعه سریع و خشن Fast And Furious 9 رو جزو بهترین فیلم های ۲۰۲۰ نام برد و منتظر یک نمایش فوق العاده باشیم .
سری جدید Fast & Furious 9 که از مدتها قبل تیزرهای آن پخش شد و نظر خیلی از طرفداران رو به خودش جلب کرده و همچنین با موفقیت خوب سری ۸ تماشاگران امیدوارند که سری جدید بسیار اکشن و جذابتر نیز باشد. فیلم سریع و خشن ۹ که بازیگران هالیوودی بسیار مشهوری در اون ایفای نقش می کنند در این سری حضور قهرمان کشتی کج جان سینا رو هم تجربه می کنه.

فیلم بیل و تد ۳ (Bill And Ted 3)
10 تا بهترین فیلم های 2020 که حتما باید ببینید! 1
معرفی فیلم Bill And Ted 3
تاریخ اکران: ۲۰ آگوست [۵ شنبه – ۳۰ مرداد ۱۳۹۹]
بیل و تد که اثری کمدی و نوستالژیک می باشد که بعد از ۲۵ سال سری سوم اون دوباره بر پرده سینماهای هالیوود نقش می بندد. و شاید بشه از بهترین فیلم های ۲۰۲۰ این فیلم رو معرفی کرد.
سال ۱۹۸۹ بود که نخستین سری از فیلم های بیل و تد با بازی کیانو ریوز اکران شد و تقریبا ۲ سال بعد قسمت دوم اون نیز بر پرده های سینما نقش بست ولی بعد از آن و تا اکنون سال ۲۰۲۰ هیچ اثری از این مجموعه نبود و اکنون آمده تا با ستاره نام آشنای خود «کیانو ریوز» و زوج هنری قدیمی اش «الکس وینتر» بار دیگر فیلم کمدی زیبایی را به بیننده نشان دهد .
داستان فیلم درمورد ۲ جوان تنبل است که در زمان سفر می‌کنند و اتفاقات و حوادث جالبی برایشان رقم می‌خورد. قالب فیلم به صورت کمدی است و بینندگان لحظات شادی را تجربه می‌کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از ۲۵ سال، قسمت سوم می‌تواند انتظارات سینما دوستان و البته مخاطبین قدیمی خود را برآورده کند یا خیر.
فیلم که حال و هوای کمدی دارد زندگی دو جوان گشاد و تنبل رو روایت میکنه که در زمان سفر می کنن و کارهای جالبی رو انجام می دهند. فیلم دارای لحظات شادی است و حال باید ببینیم بعد از ۲۵ سال سری سوم می تواند مانند ۲ سری قبل و البته تغییر مخاطبان آن نظر منتقدان را جلب نماید یا خیر .



منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://time-movie.net/
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  معرّفی فیلم Holidate 2020
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بهترین برنامه های صدا و سیما!
Video بهترین و بدترین فیلمی که دیدی چی بود ؟
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بهترین‌های سینمای روسیه؛ سرد و فلسفی
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان