امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هکرها نسخه های به سرقت رفته سریال « زیاد ذوق زده نشو » را منتشر کردند!

#1
هکرها نسخه های به سرقت رفته سریال « زیاد ذوق زده نشو » را منتشر کردند! 1
در ادامه ماجرای دنباله دار Hک شدن شبکه کابلی محبوب متعلق به تایم وارنر، قسمت های بیشتری از سریال های روی آنتن نرفته روی اینترنت به اشتراک گذاشته شدند.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، مقابله ادامه دار چندهفته ای بین شبکه اچ بی او و هکری که می خواست از این شبکه کابلی متعلق به تایم وارنر پول بگیرد روز یکشنبه تشدید شد و چند اپیزود از سریال «زیاد ذوق زده نشو» و چند سریال دیگر لو رفت. این سریال کمدی که لری دیوید نقش اول آن را بازی می کند قرار نبود تا ماه اکتبر دوباره به تلویزیون بازگردد. اما در بیانیه ای که روز یکشنبه بعد از انتشار اپیزودهای جدید به دست هکر توسط این شبکه منتشر شد، اچ بی او نشانی از این نداد که می خواهد زیر بار فشار برود.

این شبکه در بیانیه ای رسمی گفت: «ما در ارتباط با هکر نیستیم و هربار که اطلاعات جدید منتشر شود قرار نیست نظری بدهیم. این مسئله به طور گسترده در رسانه ها گزارش شده که حادثه ای سایبری در اچ بی او به وقوع پیوست. این هکر ممکن است در تلاشی برای به دست آوردن توجه رسانه ای، دوباره تکه ها و قسمت هایی از اطلاعات به سرقت رفته را منتشر کند. این یک بازی است که ما به هیچ وجه قصد شرکت کردن در آن را نداریم. مسلما، هیچ شرکتی دوست ندارد که اطلاعات متعلق به آن دزدیده شود و روی اینترنت به اشتراک گذاشته شود. در تمام طول این سانحه شفاف بودن با کارمندان، شرکا و استعدادهای خلاق اچ بی او تمرکز اصلی ما بوده و در حالیکه به سمت جلو حرکت می کنیم، تمرکز ما باقی خواهد ماند. این سانحه باعث نشده که ما نخواهیم از این مسئله اطمینان حاصل کنیم که اچ بی او به طور مستمر نهایت تلاش خود را خواهد کرد.»

از جمله دیگر سریال هایی که جدیدا توسط این هکر منتشر شده می توان به جدیدترین اپیزود سریال کمدی «ناامن» اچ بی او اشاره کرد که قرار بود همان شب پیش نمایش شود. اپیزودهایی از یکی از سریال هایی که از قبل فصل جدیدش روی آنتن رفته یعنی «بالرز» و همچنین اپیزودهایی از سریال هایی جدید که هنوز حتی یکی از اپیزودهای شان هم پخش نشده یعنی «بری» و «دوس» توسط این هکر روی اینترنت به اشتراک گذاشته شدند.

این هکر یا گروه هکری که تا به حال بی نام و نشان باقی مانده است، به طور مداوم و بدون توقف عمق حمله اش را بیشتر کرده است. در روز پنج شنبه ای که گذشت، هکر مکالمه ای بین خودش و اچ بی او را منتشر کرد که ظاهرا در آن این شبکه ۲۵۰ هزار دلار به او پیشنهاد می دهد تا به مدت یک هفته ضرب العجل خود را عقب ببرد.

در حالیکه این پیغام لحنی ملایم در پاسخ به هکری دارد که می خواهد به اچ بی او آسیب برساند، منبعی آگاه که از این پرونده اطلاع دارد صحت این مکالمه ایمیلی را تایید کرده و گفته نوع کلمات این ایمیل طوری انتخاب شده تا اچ بی او بتواند کمی وقت بخرد و سعی کند با این وضعیت جدی مقابله کند. این پیشنهاد همچنین این احتمال را هم به وجود می آورد که مبلغ پیشنهادی ۲۵۰ هزار دلار برای هکر کافی باشد و بتواند تا حدودی ضربه این Hک را نسبت به ضربه ای که به کمپانی های Hک شده دیگر در گذشته مثل سونی و نت فلیکس وارد شده بود، کمتر کند.

دو روز پیش از پیشنهاد ۲۵۰ هزار دلاری، مشخص شده بود اطلاعات منتشرشده پیشین که گفته می شد لیست افراد مرتبط با ریچارد پلپلر مدیر عامل اچ بی او بوده، جعلی بوده و هدف از انتشار آن فقط زیر سوال بردن و تحت فشار قرار دادن رییس این شبکه بوده است. با وجود اینکه در حال حاضر هنوز به نظر نمی رسد که عمق این حمله سایبری به اندازه حمله ای نابودکننده که در سال ۲۰۱۴ علیه سونی پیکچرز انترتینمنت صورت گرفت باشد، تعدادی از منابع آگاه می گویند هکر ممکن است مدارک داخلی اچ بی او را هم به دست آورده باشد.

روز دوشنبه، این گروه ایمیل هایی را منتشر کرد که متعلق به یک مدیر ارشد اچ بی او بودند و تمام شان بین ماه های آوریل و مه نوشته یا دریافت شده بودند. این گروه همچنین چند سند داخلی مرتبط به «بازی تاج و تخت» را منتشر کرد که شامل محتوای بازاریابی داخلی این سریال محبوب می شد.

با این حال، یکی از سخنگویان این شبکه ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه هکرها دسترسی به تمام سیستم ایمیلی اچ بی او ندارند را تکرار کرد و در بیانیه ای رسمی گفت: «وقتی اچ بی او هفته گذشته این حمله سایبری را تایید کردیم، بر این باور بودیم که ممکن است اطلاعات بیشتری هم منتشر بشود. همانطور که گفتیم، بازبینی اطلاعاتی ما ادامه دارد. با وجود اینکه گزارش شده که تعدادی از ایمیل های ما به صورت عمومی منتشر شده اند، بازبینی ما از اطلاعات تا به امروز به ما دلیلی نداده که باور کنیم سیستم ایمیل های مان به طور کل زیر سوال رفته است.»

هفته قبل، ریچارد پلپلر به کارمندانش اطمینان خاطر داده بود که ایمیل های شان در اختیار هکرها نیست. با این حال، یک پیمانکار امنیتی ادعا کرده بود که هکرها توانسته اند به «هزاران مدرک داخلی» این شبکه دسترسی پیدا کنند.

سخنگوی این شبکه گفته اچ بی او بعد از حمله به طور مداوم مشغول همکاری با نیروهای پلیس و پیمانکاران امنیتی بوده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان