امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حمله هکرها و سرقت سریالهای پرطرفدار / شبکه های تلویزیونی نسبت به اخاذی چه واکنشی نشان

#1
حمله هکرها و سرقت سریالهای پرطرفدار / شبکه های تلویزیونی نسبت به اخاذی چه واکنشی نشان 1
گروه هکرهایی که اپیزودهای پنجمین فصل سریال «نارنجی مشکی جدید است» را به صورت غیرقانونی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند، احتمالا به فایل ده‌ها فیلم و سریال دیگر نیز دسترسی پیدا کرده‌اند. این گروه سارقان اینترنتی موسوم به «ارباب سیاهی» (TheDarkOverlord) با راه‌اندازی وبلاگی با امنیت سایبری بالا تحت عنوان «DataBreaches.net»، فهرست بلندبالایی از فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی را منتشر کرده‌اند که طبق ادعای خودشان از «لارسن استودیوز» - یک کمپانی هالیوودی فعال در زمینه پس‌تولید – به سرقت برده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از آی سینما، در فهرست انتشار یافته عنوان شماری از معروف‌ترین تولیدات استودیوها و شبکه‌های تلویزیونی قدرتمند امریکا شامل «ای بی سی»، «ان بی سی»، «سی بی اس» و «فاکس» به چشم می‌خورد. همچنین، نام یکی از برنامه‌های معروف شبکه «نشنال جئوگرافیک» با عنوان «موفقیت غیرمنتظره/ Breakthrough» و «همیشه در فیلادلفیا آفتابی است» کمدی سیتکام شبکه «اف ایکس» در میان اسامی فهرست منتشر شده وجود دارد.

علاوه بر سریال کمدی معروف «نتفلیکس»، یکی از تولیدات سینمایی این کمپانی عظیم تحت عنوان «بُرد تمام عیار» (Win It All) نیز ظاهرا به سرقت رفته است.

نکته قابل توجه آن است که این فهرست به تایید هیچ یک از شبکه‌ها و استودیوهای یاد شده نرسیده است. شبکه‌های تلویزیونی شامل «ای بی سی»، «ان بی سی»، «فاکس»، «اف ایکس»، «آی اف سی» و «نشنال جئوگرافیک»، همگی در گفت‌وگو با خبرنگار «ورایتی» از هر گونه اظهارنظر رسمی و واکنش در این زمینه خودداری کرده‌اند. شبکه‌های «سی بی اس» و «E!» نیز اصلا حاضر به پاسخگویی نشده‌اند.

این در حالی است که در روزهای گذشته، کمپانی «نتفلیکس» با انتشار بیانیه‌ای صریحا این موضوع را تایید کرد و از دخالت مقامات پلیس فدرال امریکا در این پرونده خبر داد. با این حال، این کمپانی هم از اظهارنظر درباره جزییات مرتبط با سرقت اینترنتی اخیر خودداری کرده است.

همچنین لازم به یادآوری است که برخی از عناوین منتشر شده، پیش‌تر توسط استودیوها و شبکه‌های تلویزیونی در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند و یا در حال حاضر، پخش‌شان آغاز شده است. برای مثال، فصل نخست سریال «بیل نای دنیا را نجات می‌دهد» اوایل آوریل گذشته به طور کامل در دسترس کاربران نتفلیکس قرار گرفت که به این ترتیب، خسارت مربوط به این سرقت اینترنتی را به حداقل می‌رساند.

گروه هکرهای «ارباب تاریکی» با انتشار مطلبی اخطارآمیز در صفحه توییتر خود اعلام کرده‌اند اخاذی از شبکه‌هایی همچون «فاکس»، «آی اف سی»، «نشنال جئوگرافیک» و «ای بی سی» را در برنامه‌های آینده خود دارند. همچنان معلوم نیست دامنه این اخاذی سایبری به دیگر استودیوها و شبکه‌های تلویزیونی نیز خواهد کشید یا نه.

هکرهای یاد شده پیشاپیش در اقدامی ناموفق تلاش کردند با تهدید «لارسن استودیوز» و «نتفلیکس» به انتشار فصل جدید «نارنجی مشکی جدید است» دست به اخاذی بزنند و ممکن است در روزهای آینده با انتشار کل اپیزودهای فصل پنجم تلاش کنند با تحت فشار قرار دادن غول‌های سریال‌سازی و استودیوهای هالیوودی، به مبالغ موردنظرشان دست پیدا کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  تصاویر جدید از پشت صحنه فیلم The Batman غار بتمن را نشان می‌دهند
  تصویر جدید فیلم Wonder Woman 1984 نمای بهتر از لباس عقاب طلایی را نشان می‌دهد
Information معرفی شبکه سپهر
  فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است
  شبکه‌ی HBO پخش دو قسمت ویژه از سریال Euphoria را تأیید کرد
  جیمی فاکس در فیلم مهیج Day Shift شبکه نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند
  تصویر تازه فیلم Avatar 2 ژنرال آردمور را نشان می‌دهد
  پوستر فیلم ریبوت Texas Chainsaw Massacre چهره «صورت چرمی» را نشان می‌دهد
  تصاویر فصل دوم سریال Batwoman ظاهر بت‌موبیل تازه شوالیه سرخ را نشان می‌دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان