امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین گوشی های میان رده!

#1
بهترین گوشی های میان رده!
+ با شما هستیم با یک مقاله از سری بهترین ها ! یک مقاله کاربردی و جامع که میتوانید به بهترین و خوش فروش ترین گوشی های میانرده در بازار از اواخر سال 2019 تا سال 2020 دسترسی داشته باشید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر بودجه شما نه آنقدر زیاد است که بتوانید یک گوشی پرچم دار و تمام و کمال بخرید و نه آنقدر کم که به گوشی های پایین رده قناعت کنید باید بگوییم در حال حاضر به صفحه درستی آمدید. البته همیشه مساله بودجه نیست گاهی کاربری روزانه ما در حد یک گوشی میان رده است و نیازی نیست بیشتر هزینه کنیم به هر حال این مقاله را نوشتیم تا با هم از مزایا و معایب گوشی های میان رده بازار با خبر بشیم و یک خرید خوب و با ارزش داشته باشیم.



اساسا عبارت «گوشی های میان رده» به چه معناست؟
  • گوشی میان رده در حال حاضر با توجه به شرایط بازار و ارزش پول ما که دائما و متاسفانه رو به کاهش است به تلفن همراهی گفته میشود که قیمتی در حدود 2.5 تا 4.5 میلیون داشته باشد.


  • البته این مرز مشخصی نیست و کاملا نسبی می باشد و قطعا تا حدودی کمتر یا بیشتر از این بازه را هم در برمیگیرد به عنوان مثال گوشی هواوی P30 lite در اولین روز های عرضه در ایران قیمتی در حدود 4 میلیون تومان داشت ولی در حال حاضر تا قیمت 2.600.000 تومان نیز تنزل پیدا کرده است! و اما بر عکس بعضی گوشی ها به دلایل مختلف گران تر شده اند.

  • دقت کنید معیار طبقه بندی ما عوامل زیای مثل فروش بالا، بازخورد مشتریان و رضایت آنها و حتی فروش جهانی محصول می باشد.به همین علت ممکن است شما در این لیست از برند هایی که کم کم از بازار ایران در حال حذف شدن هستند مطلبی نیابید. همچنین به دلیل اینکه بازه قیمتی مورد بررسی تقریبا زیاد است سعی کردیم امکانات گوشی را به نسبت قیمت بسنجیم و معایب گوشی را هم تا حد امکان بازگو کنیم و در آخر امتیازی تحت عنوان ارزش خرید به هر گوشی بدهیم. به عبارت دیگر کیفیت و مشخصات فنی در ازای مبلغ پرداختی توسط تیم تولید محتوا و بررسی محصول سنجیده شده است، که در اصطلاح به آن ارزش خرید میگویند و با نمره ای بین 0 تا 10 مشخص میشود.


بهترین گوشی های میان رده! 1
گوشی شیائومی ردمی نوت 8
طی بررسی هایی که داشتیم گل سر سبد لیست با کاهش قیمت چشم گیر و فروش خارق العاده ای که داشته قطعا شیائومی ردمی نوت 8 است. این گوشی با دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده که هر دو آنها حافظه رمی معادل 4 گیگ دارند. در ادامه مروری میکنیم بر تصاویر و مشخصات فنی این دلربای خوش قیمت.

گوشی موبایل شیائومی Note 8 از سری موفقِ نوتِ گوشی های شیائومی است که در نیمه ی دوم سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی یک گوشی پرچمدار در کالبد گوشی میان رده به شمار می رود. اکنون این گوشی با ارائه ی دوربین حرفه ای توانسته بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد و بار دیگر ثابت کند که شیائومی لایق این رشد سریعی که داشته، بوده است. دوربین این گوشی با چهار سنسور مجزا از فوق عریض گرفته تا عریض و سنسور عمقی و سنسور ماکرو همگی را در خود جای داده است و می تواند ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. سنسورهای ذکر شده به ترتیب اندازه های 8، 48، 2 و 2 مگاپیکسلی دارند بنابراین نگران کیفیت عکس های خود نباشید و این را به عهده اسمارتفون خود بگذارید.
بهترین گوشی های میان رده! 1
پردازنده اسنپدراگون 665 با رم 4 و گرافیک آدرنو 610 به آسانی از پس اجرای فرمان های شما برخواهند آمد و بازی های نیمه سنگین را نیز بسیار روان اجرا خواهند کرد. باتری گوشی شیائومی Note 8 ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و همین مقدار کافیست تا شما را بیشتر از یک روز همراهی نماید. این گوشی نمونه ی حرفه ای تری نیز دارد که تحت عنوان گوشی شیائومی Note 8 Pro شناخته می شود که در ادامه آن را نیز بررسی خواهیم کرد.
 ارزشی خریدی معادل 9 از 10 دارند.
یک امتیاز کم شده نیز به علت ضعف دوربین سلفی این گوشی کم شده چون دوربین دوم نوت 8 به نسبت مشخصات دیگر این گوشی ضعیف است و کیفیتی معادل 13 مگاپیکسل دارد.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو
بهترین گوشی های میان رده! 1
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 Pro توسط کمپانی شیائومی در سال 2019 معرفی شد. این گوشی با اساسی ترین ویژگی خود یعنی دوربین چهارگانه طراحی و روانه بازار شده است و می تواند امکانات بی شماری را مخصوصا برای تصویر برداری به کاربر هدیه کند.

  • پردازنده فوق سریع هلیو G90T و معماری 12 نانومتری میتواند پاسخگویی بسیاری از نیاز ها و کاربری های مختلف باشد. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MC4 است و رندر گیری های گرافیکی گوشی را بی عیب و نقص انجام خواهد داد . فضای در نظر گرفته شده برای اجرای فرمان ها حجم 6 گیگابایتی دارد و این مقدار رم را پیش از این تنها در گوشی های بالا رده برندهای دیگر مشاهده کرده ایم.
بهترین گوشی های میان رده! 1


  • باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی فوق العاده 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اساسی ترین ویژگی این اسمارتفون که آن را از دیگر رقبا متمایز کرده دوربین چهارگانه آن است. 
  • سنسورهای 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی که به ترتیب عریض، فوق عریض، ماکرو و عمقی هستند از این گوشی یک دوربین حرفه ای تمام عیار ساخته است. شیائومی ردمی نوت 8 پرو در دوحافظه 64 و 128 گیگ به بازار عرضه شده است.
  • ارزش خرید 9 از 10


گوشی موبایل سامسونگ A50s



بهترین گوشی های میان رده! 1سامسونگ در سال 2019 با تنوع بسیار زیاد مدل ها تمام مشتریان و طرفداران خودش را متعجب کرد. در این سری از محصولات سری A میخواهیم بررسی مختصری داشته باشیم روی گوشی گلکسی A50s که به نوعی مدل پیشرفته تر a50 محسوب میشود. بهتر است اول به یکی از پر تکرار ترین سوالات در مورد این گوشی پاسخ دهیم.

 A50s چه فرقی باa50 دارد ؟

اولین تفاوت اساسی در کیفیت لنز های این دو گوشی نمود پیدا کرده به طوریکه در نسخه قبلی یعنیa50 شاهد لنز هایی با کیفیت 25 مگاپیکسل 8 و 5 مگاپیکسل بودیم و دوربین سلفی نیز 25 مگاپیکسل بود اما در نسخه جدید یعنی گلکسیa50s دوربین های اصلی گوشی به ترتیب 48 ، 8 و 5 مگاپیکسل هستند و دوربین سلفی به 32 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.
بهترین گوشی های میان رده! 1
مدل اصلی پردازنده مطابق معمول تفاوتی نکرده و اگزینوس میباشد ولی درa50s از مدل جدیدیتری استفاده شده است. در A50 پردازنده exynos 9610 به کار رفته و در A50s مدل exynos 9611

در الباقی قسمت ها A50s تفاوت خاصی با مدل قبلی ندارد ضمن اینکه مدل 128 گیگ a50 هم با رم 4 عرضه شده هم با رم 6 ولیa50s با حافظه 128 فقط با رم 6 گیگا بایتی در دسترس است و پشتیبانی کارت حافظه در مدل جدیدی نیز ارتقا پیدا کرده و برخلافA50 که تا 512 گیگ حافظه را پشتیبانی میکند A50s میتواند با اقتدار تا 1 ترابیات حافظه خارجی را پشتیبانی کند.

صفحه نمایش سوپر امولد، باتری 4000 میلی آمپری، شارژ سریع 15 واتی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش گوشه ای از امکانات دیگر این میان رده خوش فروش سامسونگ است.

ارزش خرید 8 از 10


گوشی موبایل آنر 9x
گوشی موبایل honor 9x در اواخر سال 2019 به بازار عرضه شد یکی از ویژگی های بارز این گوشی دوربین پاپ آپ سلفی آن است که زیبایی دو چندانی به طراحی این گوشی بخشیده است و موضوع اصلی تبلیغاتی این گوشی میباشد. از نظر تیم خاص باکس هواوی و آنر امسال با 4 گوشی در میدان رقابت بودند که دو مورد از آنها در دسته بندی و بررسی ما قرار خواهند گرفت یکی آنر 9ایکس و دیگری هواویp30 لایت.
اینجا اول به بررسی گوشی آنر 9 ایکس میپردازیم و در قدم بعدی سراغ هواوی p30 لایت میرویم.
بهترین گوشی های میان رده! 1



آنر 9 ایکس ویژگی های یک گوشی خوب و به صرفه را دارد و کمپانی آنر تلاش بسیاری کرده که بهانه خرید را برای مخاطبش جفت و جور کند.البته از نظر ما طراحی این گوشی زیبا و چشم نواز است ولی در مقابل رقبای خود حرف جدیدی برای گفتن ندارد.
حافظه رم در این گوشی 6 گیگ است و از این نظر نسبتا خوب است.باتری این گوشی 4000 میلی آمپری بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگ میباشد. پردازنده مرکزی یا همان CPU در آنر 9 ایکس از نوع hisilicon kirin 710f میباشد. و لنز دوربین های  اصلی به ترتیب 48 ، 8و 2مگاپیکسلی هستند.
بهترین گوشی های میان رده! 1

دوربین پاپ آپ سلفی نیز کیفیتی 16 مگا پیکسلی دارد. و شارژ سریع این گوشی 10 واتی می باشد که به نسبت رقبای هم رده ضعیف محسوب میشود.
ارزش خرید 6 از 10
گوشی موبایل هواوی P30 Lite همان طور که احتمالا میدانید p30 lite در دو نسخه با رم 6 و رم 4 گیگ عرضه شده که در نسخه با رم 6 گیگابایتی دوربین نیز با کیفیت تر است.ما در این قسمت مشخصات عمومی را بررسی کرده و در آخر مشخصات هر دو نسخه را جدا گانه آورده ایم.
بهترین گوشی های میان رده! 1
گوشی هواوی پی30 لایت در بخش باتری نسبت به رقبای خود ضعیف تر عمل کرده گرچه به گزارش کاربران از جمله خود بنده شارژ دهی این گوشی بسیار عالیست ولی در واقع باتری 3340 میلی آمپری این گوشی خبر از یک ضعف در مقابل رقبا میدهد. خبر خوب اینکه پی سی لایت با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یک مزیت بزرگ دارد خصوصا نسبت به هم خانواده خودش آنر 9 ایکس و آن دوربین سلفی 32 مگا پیکسلیست.
طراحی بدنه این گوشی مثل نمونه های قبل زیباست و با دوربین سه گانه پشتی با کیفیت های 24 و 8 و 2 مگا پیکسل مسئولیت ثبت لحظه های ناب شما را بر عهده دارد. یکی از مشکلاتدیگر این گوشی اشتراکی بودن اسلات دوم سیم کارت با کارت حافظه است. پس چنانچه از دو سیم کارت استفاده میکنید باید بدانید عملا نمیتوانید بیشتر از 128 گیگ حافظه داخلی خود گوشی استفاده کنید و حافظه خارجی مساوی با حذف و نبود یکی از سیم کارت هاست. البته باید خاطر نشان کرد هواوی پی سی لایت به نسبت تمام موارد دیگر موجود در لیست سقوط قیمت عجیبی را تجربه کرده و حدود یک میلیون تومان در شش ماهه اخیر ارزانتر شده است برای همین امتیاز خوبی برای خرید میگیرد.


بهترین گوشی های میان رده! 1
مشخصات ذکر شده در بالا مربوط به نسخه با 4 گیگ رم بود که نسخه اولیه و اصلی گوشی موبایل p30 lite محسوب میشود  نسخه با رم 6 گیگ دوربین با کیفیت 48 مگا پیکسلی دارد.

  • ارزش خرید نسخه 64 با دوربین 24 معادل 7  از 10

  • ارزش خرید نسخه 128 با دوربین 48 معادل 8 از 10

گوشی موبایل شیائومی Mi 9T




 شیائومی Mi 9T با حافظه 128 گیگ یک گوشی فوق العاده دیگر از کمپانی شیائومی است که در عرض کمتر از 5 سال توانست جایگاه ثابتی را در بازار برای خود دست و پا کند. این گوشی طراحی منحصر بفردی دارد و خبری از حفره و یا بریدگی در نمایشگر آن نیست.
بهترین گوشی های میان رده! 1
در شیائومی mi 9t دوربین سلفی به صورت مکانیکی و پاپ آپ بالا خواهد آمد و می توانید از سنسور 20 مگاپیکسلی آن نهایت بهره را ببرید. دوربین اصلی نیز با سه سنسور 48، 8 و 13 مگاپیکسلی ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده اسنپدراگون 730 با معماری 8 نانومتری به سرعت هرچه تمام تر در رم 6 گیگی فرمان های شما را اجرا کرده و بازی های سنگین را بسیار روان اجرا خواهد کرد چراکه رندرهای گرافیکی را پردازنده آدرنو 618 انجام می دهد.


بهترین گوشی های میان رده! 1
باتری در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند شیائومی Mi 9T ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که از این حیث مزیت خاصی نسبت به رقبا ندارد و در حد و اندازه های یکسان قرار میگیرد. این گوشی نسخه دیگری با عنوان شیائومی Mi 9T 64GB نیز که تنها تفاوت ان حافظه داخلی میباشد. بزرگترین عیب mi 9t  عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میباشد.ارزش خرید 7 از 10

 لطفا نظرات،سوالات،پیشنهادات و تجربه استفاده خود از گوشی های مورد بررسی را با ما در میان بگذارید. 



پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ ، imsali
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان