امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19

#1
اخيرا نيروي دريايي آمريكا ويدئوهايي از یواس‌ان‌اس مرسی، منتشر كرده است كه در واقع فضاي داخلي اين كشتي بيمارستاني را نشان مي دهد. همانطور كه از نام آن نيز مشخص است، يك كشتي بيمارستاني به واسطه دارا بودن تجهيزات مرتبط و قابليت ارائه خدمات پزشكي- درماني تحت اين عنوان شناخته مي شود.

گفتني است كه طبق قوانين بين المللي، حمله به كشتي هاي بيمارستاني در شمار جنايات جنگي دسته بندي شده و بايد به عبور و مرور راحت تر آنها به منظور انتقال مجروحان و بیماران به بيمارستان هاي ارتشي يا غير نظامي در خشكي كمك شود.
كشتي بيمارستاني یواس‌ان‌اس مرسی

متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1

در ابتدا مرسي در قالب نوعي كشتي نفت كش توليد شد اما بعدتر پس از طي روند تغييرات، توانست به عنوان كشتي بيمارستاني خدمت رساني كند. اين كشتي و یواس‌ان‌اس کامفورت (كشتي خواهر مرسي)، تامين خدمات درماني را در حوزه لس آنجلس و نيويورك سيتي بر عهده دارند.
كشتي بيمارستاني یواس‌ان‌اس کامفورت

متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1

كشتي یواس‌ان‌اس مرسی با هدف كمك به مبارزه با بيماري كروناويروس 2019 كه به نام كوويد 19 نيز شناخته مي شود، در ساحل غربي مستقر شده است. گفتني است كه كشتي هاي بيمارستاني مسئوليت هاي تعريف شده اي دارند كه از جمله مهم ترين آنها مي توان به كمك در رويدادهاي شديد از نظر تعداد تلفات مانند جنگ هاي بزرگ و يا اپيدمي هاي مرگبار اشاره كرد. در چنين مواقعي و در نخستين گام ها، كشتي هاي بيمارستاني از وضعيت ذخيره آزاد شده و آماده عمليات مي شوند.
درباره كشتي هاي بيمارستاني نيروي دريايي آمريكا

متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1

دو كشتي بيمارستاني نيروي دريايي آمريكا در وضعيت غير فعال نگه داري مي شوند و معمولا براي آماده سازي آنها در شرايط اضطراري، 5 روز زمان نياز خواهد بود. پس از فعال سازي هر كدام از اين كشتي هاي 272 متري با وزن 63000 تن تبديل به يك بيمارستان كامل و مجهز با ظرفيت 1000 تخت خواب، 11 اتاق جراحي، 80 تخت مراقبت ويژه و يك اتاق راديولوژي مي شود.

علاوه بر اين امكان استقرار 1300پزشك، پرستار، خدمه و دیگر پرسنل درماني همراه نيز وجود خواهد داشت. واحد راسانه ای DVIDS، ويدئويي از كشتي بيمارستاني كلاس مرسي در اختيار عموم قرار داده است كه بسيار جالب توجه است.


هر دو كشتي بيمارستاني نيروي دريايي آمريكا در دهه 1980 ساخته شدند و اساس اصلي توليد آنها الهام از كشتي نفت كش كلاس San Clemente بوده است. یواس‌ان‌اس مرسی در تاريخ 23 مارس از بندر خانگي خود در سن ديگو به سوي لس آنجلس به حركت درآمد. البته كشتي هاي بيمارستاني منحصرا در زمينه مراقبت از بيماران مبتلا به كوويد 19 فعال نيستند. آنها همچنین بر درمان كيس هاي تروما و امراض متدوال نیز تمركز دارند تا بيمارستان هاي عادي ظرفيت بيشتري براي مقابله با پاندمي هاي فلج كننده در اختيار داشته باشند.

و اما نوبت به كشتي خواهر مرسي مي رسد. یواس‌ان‌اس کامفورت نيز طي هفته هاي آتي از منبع ذخيره خود در ويرجينيا به نيويورك سيتي جا به جا خواهد شد. علت اين تاخير نيز يك سري از برنامه هاي بهبود و ارتقا بوده است كه قرار بود پيش از همه گيري كوويد 19 در خصوص كامفورت صورت گيرد. نيويورك سيتي از جمله مناطقي به شمار مي رود كه با 30000 كيس مبتلا تا 26 مارس، صدمه شديدي از كروناويروس ديده است.
متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1
متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1
متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1
متفاوت ترین بیمارستانهای آمریکا در پاندمی کووید 19 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  _سه مدل جنگنده ساخت آمریکا در دهه 1940-[نورثروپ]
  -هواگرد های آزمایشی ساخت آمریکا 2010-2019-
  -موشک‌های هوا به هوا جنگ سرد ایالات متحده آمریکا-
  -چند مدل هواگرد آزمایشی ساخت آمریکا از 1940 تا 1949-
  -سه مدل از برترین جنگنده های آمریکا در دهه 1990-
  _سه نمونه هواگرد نظامی ساخت آمریکا در دهه 1980-
  -چهار نوع از برترین هواگرد های نظامی آمریکا در دهه 1940-
  خطر حمله آمریکا هنوز وجود دارد
  جنگ «اف ۱۴» ایران با «اف ۲۲» آمریکا چگونه خواهد بود؟
  امکانات روسیه در فضا، نگرانی برای آمریکا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان