امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روش ارتباط با اجنه و ارواح-و پی بردن به زندگی و وجود انها.

#1
روش احضار جن و روح:

1. از دوستانی که قصد متهم کردن من به دروغ گویی دارند ! تقاضا دارم یکبار روش رو امتحان کنند و در صورتی که جواب نگرفتند اونوقت متهم کنند!
2. کسی که این احضار رو انجام می ده در صورتی که نیروی درونی و روحی بالایی نداشته باشه ممکنه تا مدتی دچار کسالت ، افسردگی و در موارد حاد تر جنون بشه ! بنابراین هیچ مسئولیتی متوجه من نخواهد بود.
3. کسانی که قدرت تمرکز قوی تری دارند در احضار موفق ترند چون قراراست شما مدیوم باشید

روش احضار جن:
در یک اتاق نیمه تاریک و ساکت ترجیحا نیمه شب (که تمرکز بالاتر و احتمال موفقیت دو چندان است) بنشینید .10 دقیقه تمرکز کنید و در این مدت فقط به اجنه و ارتباط با اونها فکر کنید. سوره جن را تا آخر بخوانید. سپس یک قلم و کاغذ بر دارید و قلم را در دست گرفته نزدیک کاغذ نگه دارید بطوریکه نوک قلم روی کاغذ باشد . سپس بگویید از ارواحی که در اینجا حاضر هستند می خواهم که از طریق این قلم با من صحبت کنند و چند بار این جمله را تکرار کنید.و بگویید سلام .خواهید دید که دست شما بدون اراده و خواست شما شروع به نوشتن می کند و جواب شما را می دهد و این بدلیل این نکته است که جن اکنون در بدن شما میهمان است و از طریق دست شما با شما ارتباط برقرار کرده البته در صورتی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشید نیازی به قلم و کاغذ نخواهید داشت و جن بصورت ذهنی با شما حرف می زند و تفاوت میان افکار خودتان و حرفهای جن میهمان برایتان کاملا ملموس خواهد بود و اینجاست که به معنای واقعی کلمه ی "وسوسه " پی خواهید برد.در حین جلسه برای اینکه مطمئن شوید اینها تلقین نیست از جن بخواهید که به نحوی حضور خودش رو براتون ثابت کنه مثلا پرده رو تکون بده یا ضربه ای به در بزنه
.در ضمن مراقب باشید که سر کار نرید چون جنها هم مانند ما انسانها خوب و بد دارند و ممکن است یک جن شرور به تور شما بخورد که بخواهد کمی اذیتتان کند مثلا خودش را بعنوان روح یکی از بستگانتان معرفی کند و اشک شما را در بیاورد بعد آخر سر بفهمید که داره شما رو دست می ندازه و بهتون می خنده ( جنها اغلب از این کارها لذت میبرند)
اکثر اوقات در این احضار ها این اجنه هستند که حاضر میشند و احتمال حضور ارواح خیلی کمه.
در پایان جلسه خداحافظی کنید و بگویید "اخرج به حق سلیمان بن داوود" تا جن از بدن شما خارج شود.
از دوستانی که این روش رو امتحان خواهند کرد تقاضا میکنم که نتیجه رو در همین بحث اعلام کنند و اگر به مشکلی برخوردند سریعا با من تماس بگیرند و یا نظر بگزارید.



هر گاه خواستی یک جن را تسخیر کنی که تو را در امرات زندگی

و کارهایت یاری کند

1- باید 40 روز ریاضت بکشی و بعد شروع به خواندن عزیمت کنی

1- ترک حیوانی( گوشت نخور)

2- ترک معصیت و گناه صغیر و کبیر

3- به جا آوردن نماز یومیه و نماز شب 11 رکعت

4- با نیت به اینکه خدمتگذار خلق شوی و در راه حق

گام بگذاری و هر شب در مکانی خلوت و پاک و با غسل

و طهارت نشسته و بخور می کنی به مقبل ازرق

و کندر و سندروس

و عزیمت زیر را 1000 مرتبه می خوانی به مدت 40 شب

تمام و هرگز از جن و ارواح نترسی چرا که اگر بترسی

دیگر روبرویت نخواهد آمد.

و این عزیمت را باید هر شب 1000 مرتبه خواند

و عزیمت چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد بعدد الفاس المخلوقات

اللهم صلی علی محمد و آل محمد بعد اشجار الموجود

راه های گوناگونی برای دفع اجنه وجود دارد یکی از انها دود کردن اسفند است
پیامبر گرامی اسلام میفرماید خداوند برای هر برگ شاخه ریشه و دانه اسفند یک
ملک قرار داده دیگر امام صادق فرموده اند که در خانه ای که اسفند باشد اجنه
تا هفتاد خانه گرد آنجا نمیروند ولی پراکندن اسفند در جائی موجب دعوا و نزاع میشود
راه دیگر برای دفع اجنه نوشتن اسامی اصحاب کهف بر روی کاغذ و آویختن آن به
دیوار یا شخص جن زده است اسامی از این قبیل است:تملیخا.مکسلمینا.مشلینا.مرنوش
ربینوش.شاذنوش.مرطونس و نام سگ ایشان قطمیر
خلاصه‌ای از خصوصیات جن‌ها



1- موجوداتی ناپیدا و نادیدنی هستند. ما را می‌بینند ولی ما آن‌ها را نمی‌بینیم .

2- از آتش (نار) آفریده شده‌اند .

3- آب جوش و اجسام فلزی تیز می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند .

4- ازدواج، زاد و ولد و مرگ و میر دارند .

5- تفکر و احساسات دارند .

6- بین‌شان خوب و بد، کافر و خداپرست و همچنین مسلمان و غیر مسلمان وجود دارد .

7- قدرت‌هایی نیز دارند مانند طی الارض (در یک لحظه می‌توانند از یک طرف زمین به طرف دیگر بروند)

8- جن، شیطان نیست اما شیطان از جن است. یعنی ابلیس و فرزندانش نوعی جن هستند اما لزوما هر جنی شیطان نیست. برخی نیز معتقدند که تمام اجانین از نسل شیطان (ابلیس) هستند اما عده‌ای از آن‌ها پس از ملاقات با پیامبران خدا مخصوصا پیامبر اسلام توبه کردند و خداپرست شدند.

9- جن، فرشته نیست. فرشته از نور آفریده شده اما جن از آتش آفریده شده است. فرشته معصوم است اما جن معصوم نیست و مانند ما انسان‌ها گناه هم مرتکب می‌شود .

10- برخی می‌گویند جن‌ها نمی‌توانند به انسان آسیب برسانند. برخی می‌گویند که می‌توانند و نوع شرور آن‌ها این کار را می‌کند. برخی می‌گویند که جن‌ها از آسیب رساندن به انسان به طور عادی منع شده‌اند اما اگر انسان بهانه به دست جن‌ها بدهد، مثلا تسخیر یا احضار جن‌ها یا آسیب رساندن به آن‌ها در آن صورت می‌توانند و اجازه پیدا می‌کنند تا انسان را تا حتی سرحد مرگ آزار بدهند .

12- عبارت «بسم الله» یا «بسم الله الرحمن الرحیم» و برخی ادعیه دفع جن آن‌ها را دور می‌کند. یا خواندن هفت مرتبه سوره? زلزال (کتاب جن‌ها همه جا هستند، ص 37)

13- عمر جن‌ها خیلی طولانی‌تر از عمر انسان‌هاست .

14- جن‌ها شامل سه نژاد عمده هستند : (کتاب جن‌ها همه جا هستند، سید محمد مهدی حسینی، ص6)

الف- دیو: پست‌ترین نژاد، خاکستری رنگ، خشن، چشمانش فی‌مابین عمودی و افقی و هیکل دیو کمی درشت‌تر از انسان است.

ب- جن: نژاد متوسط، سرخ رنگ، چشمان عمودی، پاهای کوتاه و گرد (شبیه سم)و هیکل جن کمی ریزتر از انسان است .

ج- پری: نسبت به دو نژاد قبلی از نظر خلقت برتری دارد. سفید رنگ(مثل انسان‌های سفید پوست)، زیبا، چشمانش مثل چشم انسان افقی است .

دفع جن

تاکنون برای دفع جن راه‌ها و ادعیه? مختلفی پیشنهاد شده است.

مثلا بسم الله الرحمن رحیم، اثر بد جن‌های کافر را خنثی می‌کند.

سید محمد مهدی حسینی در کتاب «جن‌ها همه جا هستند»، بهترین و مجبوبترین و معروف‌ترین حرز (دعایی که به گردن بیاویزند) برای دفع اذیت اجانین و شیاطین را «حرز ابی دجانه» دانسته است . در همان کتاب از قول امام صادق نقل کرده است که هرکسی سوره‌های فلق و ناس (معوّذتین) را بسیار بخواند از وسواس و شر جن و انس محفوظ می‌ماند .

همچنین از امام صادق نقل کرده است: کسی که سوره? جن را تلاوت نماید در زندگی دنیا هرگز آسیبی از جن و انس به او نرسد و مورد سحر آن‌ها واقع نشود .

پرسش و پاسخ

1. قرآن چه ویژگیهایی را برای جن ذکر می کند؟

جن موجودی است ناپیدا که مشخصات زیادی در قرآن برای او ذکر شده است:

موجودی است که از شعله های آتش آقریده شده است.

دارای علم و ادراک و تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال است.

دارای تکلیف و مسئولیت است.

گروهی از آنها مومن صالح و گروهی کافرند.

آنها دارای حشر و نشر و معادند.

در میان آنها افرادی یافت می شوند که از قدرت زیادی برخوردارند.

آنها قدرت بر انجام بعضی کارهای مورد نیاز انسان را دارند.

خلقت آنها در روی زمین قبل از خلقت انسانها بوده است.

2. آیا زندگی در هوا و زمین برای جن ممکن است؟

ابن خرم در کتاب الفصل می نویسد:طایفه جن امتی هستند دارای عقل،فکر و قدرت تمیز که به ایشان از طرف خدا وعده و وعید نازل شده و آنها نیز پذیرفته اند. جنیان دارای اجسام لطیف،شفاف و هوائی هستند یعنی زندگی در هوا و زمین برای آنها امکان دارد زیرا عنصر آنها از آتش است.

3.آیا جن وجود دارد ؟
کسانی که منکر وجود جن و شیاطین اند برای اثبات مدعای خود و جوهری ذکر می نمایند که جواب انها داده شده .
اول می گویند درصورتی که جن و شیاطین وجود داشته باشند یا باید از اجسام کثیفه باشند(اجسام کثیفه دارای معانی گوناگون است یکی انکه به اجسامی که دارای جرم باشند کثیفه گویند و نیز به اشیاء غلیظه و سطبر هم کثیف می نامند و طبق معنی معمولی به هر چیزی که دارای الودگی باشد اطلاق نمی گردد) و یا از اجسام لطیفه ، اگر جسم کثیف باشد باید هر کسی که دارای حس سالم باشد انها را ببیند و حال انکه ما انها را هیچ نمی بینیم و اگر جسم لطیف باشند باید کارها و اعمال شاقه ای که به انها نسبت می دهند از انها سر نزده باشد زیرا بروز اعمال شاقه و کارهای سخت از اجسام لطیف بسیار بعید است.جواب این اشکال ان است که بگوئیم:به فرض اینکه از اجسام کثیفه و لطیفه نباشد دلیل نمی شود که انها جوهر مجرد هم نباشند و امکان دارد از جواهر مجرده باشند(جوهر بر دو قسم است مجرد و غیر مجرد ، اصولا جوهر به چیزی گویند که قائم به ذات خود باشد و این قائم به ذات اگر دارای ماده باشد به ان جوهر غیر مجرد نامند همانند دیوار در صورت جمادات و همانند انسان در حیوان ناطق و همانند درخت در صورت نباتات ولی این قائم به ذات اگر دارای ماده نباشد جوهر مجرد گویند همانند روح و نفس و عقل) و باز هم به فرض اینکه جسم کثیف باشد ممکن است انرا از راه حکمت و مصلحت از دیدگاه انسان دور نموده که کسی آن ها را نبیند،چنان که در قران می فرمایدSadانه بریکم هو قبیله من حیث لا ترونهم).یعنی شیطان شما را می بیند و نیز بستگان او هم شما را می بیند ولی شما آن ها را نمی بینید و اگر جسم لطیف فرض کنیم امکان دارد که ترکیب آن ها همانند افلاک محکم باشد.

4. آیا جن و شیطان می خوابند؟

تنها ذات اقدس احدیت است که نمی خوابد و همه مخلوقات حتی فرشتگان خواب دارند.

5. می گویند جن در بعضی از موجودات از جمله گربه وجود دارد آیا این گفته درست است ؟

در تعریف جن گفته اند : جن جسم و موجودی است آتشی و از موجودات عالم پایین که به شکل های مختلف جلوه می کند حتی به شکل سگ و خوک در می اید.
بنابراین جن ها می توانند به صورت موجودات کوچک و بزرگ درایند حتی موش و گربه

6. جن ها بهشت و جهنم دارند؟

در تفسیر فخر رازی در پاسخ به این سوال که شیطان و بدان از جن از آتش خلق شدند پس چگونه هیزم آتش بر آنها اثر می کند بر آمده است:درست است که از آتش خلق شدند ولی تغییر کیفیت داده و گوشت و خون می شوند و ابن عربی هم در این باره می گوید:عذاب شیاطین جنی و اکثرا به زمهریز یعنی سرمای شدید است و نیز روایت است که از امام(علیه السلام)پرسیدند:آیا مومنین از جن به بهشت داخل می شوند؟فرمود:نه ولی برای خداوند باغهایی بین بهشت و جهنم است که ایشان و فساق شیعه در آنجا خواهند بود

7. آیا جن و شیطان در زمره میکروب ها هستند!؟

در پاره ای از روایات می خوانیم که امیر المومنین(ع) فرمود:از قسمت شکسته ظرف و دستگیره آن آب نخورید زیرا که شیطان روی دستگیره و قسمت شکسته ظرف می نشیند.این روایت و روایاتی دیگر سبب شده که عده ای جن و شیطان را نوعی میکروب بنامند اما این نظریه غلط و نادرست می باشد.و تصریح قرآن به جن به عنوان موجودی مختار و دارای که در ثواب و عقاب و داخل شدن در بهشت و جهنم با انسان مساوی هستندبه خوبی نشان می دهد که جن و شیطان هیچ ارتباط منطقی و عقلی با میکروب ندارند.در مورد حدیث بالا می توان گفت که چون در زمان آن حضرت هنوز علوم پیشرفتی نکرده بود و مردم با معنی و مفهوم میکروب آشنا نبودند حضرت برای اینکه متوجه وجود امراض در قسمت های شکسته و دستگیره ظرف شوند از لفظ شیطان استفاده کرده اند.

8. جنیان چه نوع غذایی می خورند؟

جن ها غذا می خورند و غذای آنان باقی مانده غذای انسان و نیز مغز استخوان است چنان که ابن بابویه نیز نقل کرده :گروهی از طایفه جن به خدمت پیامبر اکرم (ص)شرفیاب شدند و عرض کردند:یا رسول الله چیزی برای خوردن به ما عطا کن.حضرت استخوان و بازمانده غذا به آنها عطا کرد.

9. وادی الجن چه جایی است؟

سرزمینی است بین مکه و طائف که گروهی از جنیان به حضو ر رسو ل خدا (صلی الله علیه و آله ) رسیدند و به آن حضرت ایمان آوردند.

10. مسجد الجن کجاست؟

مسجد جن محل دیدار رسو ل اکرم با برخی از فرستاده های جنیان است. این مسجد از مساجد قدیمی و شناخته شده مکه معظمه است. خیابانی در سمت غربی آن به نام مسجد الجن وجود دارد. سمت شرقی آن خیابان مسجدالحرام قرار گرفته است. نام گذاری این مسجد به جن به نازل شدن سوره جن در این مکان مربوط می شود. ونامیده شدن آن به مسجد البیعه به دلیل بیعت جن ها با آن حضرت در آن محل بوده است.

11. لیله الجن چه شبی بوده است ؟

لیله الجن شبی بوده که جن ها به حضور رسول خدا (صلی الله علیه واله) شرفیاب گشتند و همراه با آن حضرت به نزد قوم خود رفته و تعالیم دینی را از و ی آمو ختند و نیز در این شب بود که کلام الهی را شنیدند.

12. آیا می توان ابلیس را از سفیهان جن دانست؟

آیه چهارم سوره جن از زبان مومنان جن می گوید: ما اکنون اعتراف می کنیم که سفیهان ما سخن ناروا و دور از حق درباره خدا می گفتند. سفیه اشاره به ابلیس است که بعد از مخالفت فرمان خدا نسبت های ناروائی به ساحت مقدس او داد حتی در امر سجده بر آدم مخالفت ورزید و آن را دور از حکمت شمرد و خود را برتر از آدم پنداشت و از آنجا که ابلیس از جن بوده،مومنان جن به این وسیله از او ابراز تنفر می کنند
2. جن ها همه جا هستند ج 1

سحر در اصل به معنی هر کا ری است که ماخذ و منشا آن پنهان است . سحر جلب شیا طین از راهها ی خاص و کمک گرفتن از آن هاست . به بیان دیگر سحرعبارت است از نوشتن یا خواندن اوراد مخصوص یا سوزاندن با آتش و دود کردن چیز های مخصوص ، نقش کردن صورت ، دمیدن یا گره زدن و یا چیز خاصی را در جاهایی دفن کردن به طوری که در قلب یا عقل شخص سحر شده اثر کند مثل حاضر کردن فرد یا ایجاد محبت یا دشمنی بین افراد. سحر حرام و از گناهان کبیره است.

علومی که از تاثیرات غریبه و خارق العاده صحبت می کند بسیارند ولی معروف ترین آن ها عبارتنداز :

1ـ سیمیا : در باره چگونگی ضمیمیه کردن قوای ارادی یا قوای مخصوص مادی برای انجام تصرفات عجیب و غریب در موجودات طبیعی بحث می کند یکی از شعب این علم همان چشم بندی است که به وسیله تصرف در قوه خیال بیننده آثار عجیبی به نظرش مجسم می سازد این علم واضح ترین اقسام سحر است.

2ـ لیمیا : یا علم تسخیرات که از کیفیت تاثیر قوای ارادی به وسیله ارتباط با ارواح قوای عالم بالا مانند ارواح متعلق به کواکب یا ارتباط و استمدار از جن و تسخیر آن ها بحث می کند .

3 ـ هیمیا : یا طلسمات که از کیفیت ترکیب و انضمام قوای عالم بالا با موجودات عالم پایین برای انجام تاثیرات غریبه صحبت می کند .

4 ـ ریمیا : یا شعبده بازی که درباره چگونگی استفاده از قوای مادی و خواص موجودات برای وانمود کردن آثار خارق العاده بحث می کند .

5 ـ کیمیا : که درباره کیفیت تبدیل صورت عناصر به یکدیگر بحث می کند منند تبدیل عنصر مس به طلا یا قلع به نقره .

این پنجگانه که شمرده شد علوم پنجگانه مخفی می نامند .

ملحق به این علوم :

الف : علم اعداد و اوفاق که درباره ارتباط اعداد و حروف مطالب به یکدیگر و تشکیل جدول های خاصی به صورت مثلث یا مربع و قرار دادن حروف و اعداد مزبور را در خانه های آن ها به طرز مخصوصی برای رسیدن به مطالب مختلف .

ب : علم خافیه که درباره چگونگی تغییر و تکسیر حروف اسم چیزی که مورد نظر است و استخراج نام های ملائکه و شیاطین(و اجنه ی) موکل بر آن ها و دعا کردن به اورادی که از این نام ها تشکیل یافته برای وصول به منظو ر آن بحث می کند .

ج : از جمله علو می که جزء موارد بالا محسوب می شود علم تنویم مغناطیسی (هیپنو تیزم) و علم احضار ارواح می باشد .

هیپنو تیزم عبارت است از ایجاد خو اب مصنوعی یا حالتی خلسه مانند از سوی کسی در کس دیگر که دران حالت شخص خواب رفته مطیع خو ابگر شده و حتی ممکن است خاطرات گذ شته اش حیلی روشن و واضح به یاد آورد تا آن جا که باور می کند که در گذشته به سر می برد به عبارت دیگر فرایند به حواب مصنو عی بردن شخص بر اثر القائات خاصی که در آن فرد به پرسش هائی که از او می شود بر مبنای خاطرات گذشته و فرامو ش شده پاسخ می دهد.
تسخیر حلا له یا خیر؟


تسخیر جن امکان داره ولی کار خوبی نیست از نظرشرعی حرامه و جزء گناهان کبیره

است . تو این زمینه ممکنه سوالاتی براتون پیش بیاد که چطوری ممکنه؟

دو راه داره یکی اینکه جن با اختیار خودش بیاد.ویکی دیگه این که به واسطه دعا وورد

احضاربشه که هردو راه باعث صدمه دیدن فرد احضار کننده میشه ونتیجه ای جز

تباهی براش نداره .اگه شما با دعا وتعویذ جنها رو حاضر کنین تضمینی در احضار

نوع جن نیست . احضار و تسخیر جن از طریق چله نشینی موثره.

حالا چند راه برای دفع جن: برای دور کردن جن وشیطان باید به خدا توسل جست. جن

به محض شنیدن ذکر و ورد فرارمی کنه وقتی(بسم الله الرحمان الرحیم) گفته می شه جن

وشیطان از آدم دور میشن بجزجن های مؤمن چون اونها با انسان دشمن نیستن.وهر

کس سوره های معوذتین (سوره های فلق وناس)روزیاد بخونه هم میتونه از

شر جن وشیطان راحت باشه.

بعضی ها هم هستن که حتی ازخوندن دعا برای دور

کردن جن می ترسن اما باید بگم جن ها هیچ گونه ترسی ندارن مگه اینکه ازطرف

انسان بهانه ای بدستشون بیاد که دراین صورت برای آدم خطرناک میشن که اینم به

وسیله همراه داشتن دعا های دفع جن برطرف میشه....می دونید که انسان ازلحاظ

آفرینش ازجن برتره زیرا او اشرف مخلوقات است لذا نیازی به تسخیرجن نداره

توصیه میشه به جای تسخیرجن به امرتزکیه نفس وخود سازی بپردازه.

برگرفته شده ازکتاب جن هاهمه جاهستند....................
وجودات ماوراء الطبیعه معمولا به نام مستعار جن شناخته می شوند زیرا از دیدگان انسان

مستورند. درحالی که اجانین گروهی ازموجودات جهان آفرینش هستند که ازآتش خلق

گشته و یکی ازانواع بی شمار مخلوقات الهی می باشند .

راغب اصفهانی درمفردات چنین می نویسد: جن بر دو وجه است یکی آن که جن موجودات

روحانی هستند و از تمام حواس بشر مستور و پنهانند در این صورت جن مقابل انس

است(که محسوس وشناخته شده می باشد)و همه فرشتگان و شیاطین را شامل

می شود. پس هرملکی و فرشته ای جن است و هرملکی جن نیست. درتفسیر نمونه

جلد 25 آمده است:این نکته قابل توجه است که جن گاهی بریک مفهوم وسیع تراطلاق

می گردد که انواع موجودات ناپیدا را شامل می گردد اعم از آن که دارای عقل و درک اند

و آنها که عقل ودرک ندارند.

جن در اصطلاح به موجودی که ناپیدا است گفته می شود و در لغت به معنای پنهان و پوشیده است.مانند جنین و نیز باغی که بوسیله شاخ و برگ درختان مستور شده باشد را جنت می گویند.

"جن" به معنای موجود پنهان آمده که دارای فهم و درک و شعور و دارای قدرت تشخیص حق و باطل است . جن هم مانند انسان دارای تکلیف شرعی می باشد و حشر و نشر معاد دارد .هدف از آفرینش جن هم مانند انسان عبادت کردن خداوند است.

جن قبل از انسان خلق شده و خداوند آن را از شعله های آتش آفرید و پس از خلقت انسان خداوند از ملائکه خواست که بر انسان سجده کنند و ابلیس که بزرگ طایفه جن بود از این کار اجتناب ورزید و از فرمان خداوند سر پیچی کرد. دلیل دیگر در اثبات برتری انسان بر جن این است که پس از آفرینش آدم تمام پیامبران الهی از انسان ها برگزیده شده اند.

اجنه مسخر دو گروه بوده اند :

1- پیامبران الهی و بندگان شایسته خداوند. 2 -انسان های فرصت طلب و منحرف و یا سود جویی که با انجام اعمال خلاف عقل و شرع مثل آتش زدن کتب آسمانی و یا آلوده کردن و ملوث ساختن آن و سایر اعمال زشت و نادرست دیگر اجنه را تسخیر خود کرده و اخبار غیبی را از آنها گرفته و برای دیگران بیان می کنند و یا از جنیان سوء استفاده های دیگر می کنند که از این عمل در منابع اسلامی به کهانت و سحر تعبیر شده و از گناهان کبیره و کفر و شرک شمرده شده و به شدت از آن نهی شده است . ( گناهان گبیره ، شهید دستغیب ، ج1، بحث سحر و کهانت)


1ـ جن ها در کجا و چه زمانی به فعالیت مشغول اند ؟

آن ها در زیر زمین ها خرابه ها و جاهای متروک و قدیمی در شب ها به فعالیت و تلاش می پردازند.


2ـ آیا جن ها دارای دین و مذهب هستند؟

این موجودات دو دسته اند مومن و صالح ، کافر و شرور و دارای مذاهب مختلف اند جز این که سنی ندارند زیرا کسانی از آن ها در واقعه غدیر خم حضور داشته اند و وا قعه را همانگونه اتفاق افتاده است تو صیف می کنند.

3ـ جن زدگی چیست و جن گیر چه شخصی است؟

جن زدگی یک بیماری روحی و روانی است که بر اثر مس شیاطین بوجود می آید که معمولا بر اثر آزارهای نا خواسته که در حق آنها توسط انسان بوجود می آید . جن زدگی را در قدیم ناشی از ورود یک روح شیطانی در کالبد یک انسان می دانستند و اشخاصی نیز بوده اند که اصطلاحا به آنها جن گیر می گفتند که این اشخاص با فنون خاص و حرفه خود مبادرت به خارج کردن آن روح شیطانی از بدن شخص جن زده می کردند.

برچسب‌ها: احضار جن, دعا برای احضار جن, دعا برای آمدن جن, دعا برای خواندن جن, دعا برای دوستی با جن



جن از دیدگاه علم

تاکنون هیچ تحقیق مستدل علمی در مورد جن در نشریات علمی چاپ نشده‌است. ریچارد داوکینز، استاد زیست‌شناسی دانشگاه آکسفورد، احتمال وجود جن و سایر موجودات ماورا طبیعی را به دلیل نداشتن پشتوانه علمی مساوی با احتمال وجود پلنگ صورتی در دنیای واقعی می‌داند.[۳] ضمن اینکه ویژگی‌هایی که در ذهن عوام در مورد جن وجود دارد با تعریف دینی آن مطابقت ندارد.[۴]
جن در ادبیات دینی

جن حضور برجسته‌ای در ادبیات دینی حماسی دارد. گفته می‌شود که محمد، علی را برای کمک به جن‌های مؤمن در برابر دشمنان بت‌پرست منصوب کرد.[نیازمند منبع]
جنگ علی با جنیان شعله به دست

ابن‌عباس روایت کرده که چون محمد برای جنگ با قبیله بنی المصطلق بیرون رفت و قدری از راه را پیمود، وقتی شب هنگام فرا رسید، در جائی که نزدیک دره‌ای پر فراز و نشیب بود، فرود آمدند. چون آخر شب شد، جبرئیل بر آن حضرت نازل گشته و خبر داد که گروهی از کفار جنیان در این بیابان کمین کرده و اندیشه بدی نسبت به آن حضرت و یارانش دارند.[۵][۶]
جنیان موذی حدیبیه

ابن‌عباس روایت نموده‌است: محمد چون از جُحفه متوجه مکه شد، در حدیبیه ذخیره آب اصحاب رو به اتمام بود و به همین علت، تشنگی بر آن‌ها غلبه کرد. فریاد العطش سپاهیان بلند شد و هیچ اثری از آب دیده نمی‌شد. محمد فرمود: گویا نزدیک آن درخت چاهی دیده می‌شود، چه کسی از شما حاضر است از آن چاه برای لشکر آب بیاورد؟ مردی از اصحاب داوطلب شد و گروهی را با خود به سوی چاه حرکت داد. وقتی به کنار درختان نزدیک چاه رسیدند، شعله‌های آتش نمودار شد و صداهای ترسناک به گوش می‌رسید. آن جماعت از ترس عقب‌نشینی کردند و ماجرا را به محمد گفتند: محمد فرمود: آن شعله‌های آتش و صداهای عجیب از جنیان بود. هر کس برود و نترسد، من ورود او را به بهشت ضمانت می‌کنم.[۷][۸][۹][۱۰]
جن از دیدگاه جعفر صادق

ابی ربیع شامی از جعفر صادق پرسید: گروهی در منطقه ما زندگی می‌کنند. همیشه برای خرید و فروش می‌آیند و ما با آنها همنشین شده و با هم خرید و فروش داریم، تکلیف چیست؟ صادق گفت: ای اباربیع! با آن‌ها همنشین مشو؛ زیرا ایشان گروهی از جن هستند که خداوند از روی آنها پرده‌برداری کرده پس با آنها همنشین نشو[۱۱][۱۲][۱۳]
جن در قرآن

آیات قرآن دربارهٔ جن:

خلق الجان من مارج من نار (۱۴-الرحمن)
خلقته من طین و خلقتنی من نار (۷۷-ص)
و الجان خلقناه من قبل من نار السموم (۲۷-حجر)
قال انا خیر منه خلقتنی من نار (۱۱-اعراف)

به موجب آیه‌های یادشده خلقت جن از آتش یا شعله آنست. از جن تعابیر دیگری نیز در قرآن آمده‌است:

«جان، عفریت، خناس، نفاث، جنه، شیطان، ابلیس، الثقلان»
ابلیس

ابلیس که از جن و نام پیشین او عزازیل است سالهای بسیار به عبادت خدا مشغول بود[نیازمند منبع]. به همین علت در صف فرشتگان می‌ایستاد تا اینکه در مسئله خلقت آدم دچار استکبار و غرور شد و موقعیت خود را از دست داد و در زمین مأمور اغوای آدمیان شد[نیازمند منبع]. در قرآن کریم در خصوص وی گفته شده‌است:[۱۴]

«فسجدوا الا ابلیس کان من الجن»

به فارسی:

پس (همه فرشتگان بر آدم) سجده کردند مگر ابلیس، زیرا وی از جن بود.

در قرآن کریم سوره‌ای بنام جن آمده و در آن به اسلام آوردن جنیان نزد پیامبر اکرم اشاره شده‌است. یکی از معجزات سلیمان پیامبر، تسلط وی بر جنیان بود.

برخی از صفات ابلیس از قرار زیر می‌باشد:

«بئس القرین، خناس، رجیم، غرور، قرین، مارد، وسواس»[۱۵]

داستان ابلیس[۱۶] و محاجه خدا با شیطان در آیه‌های مختلفی بازگو شده‌است.[۱۷]
جن در ادبیات غیردینی

تعریف جن در ادبیات غیردینی بسیار متنوع تر از تعریف مذهبی است. تنوع قابل توجهی در اشکال منتسب به جن در افسانه‌های ایرانی وجود دارد. آنها ممکن است زیبا یا زشت، سیاه یا سفید، بزرگ یا کوچک باشند. به طور کلی، جن مسلمان زیبا توصیف شده، در حالی که آنهایی که کافر هستند به صورت هیولاهای بدترکیب با سر یک چشم در وسط پیشانی، بزرگ و با دندان‌های نیش بیرون زده به تصویر کشیده شده‌اند. برخی جن‌ها با بدن‌های مرکب توصیف شده‌اند، که ممکن است بدن انسان و سر شیر یا اندام حیوانات مختلف داشته باشند؛ یا انواعی دیگر با سر فیل، یا نفس آتشین یا بوی نا مطبوعی که متصاعد می‌کنند توصیف شده‌اند. تصور می‌شود که آنها می‌توانند به هر شکلی که تمایل دارند ظاهر شوند. معمولاً جن‌هایی که نوع حیوانی دارند را به صورت مار، بز، کبوتر، گوسفند وحشی، سگ یا گربه توصیف می‌کنند. زمانی که جن به شکل حیوان شکار در می‌آید به او شکار ابوجهل گویند که در مقابل آن، حیوانات واقعی را شکار ابراهیم می‌گویند. ممکن است آنها بر روی زمین یا در آبها زندگی کنند یا در حمام‌ها، خانه‌ها، قبرستانها یا آب انبارها یا حتی در درختان روزگار بگذرانند. جن‌هایی که در آب انبارهای هند هستند از کمر به بالا شبیه انسان ولی پایین‌تنه‌شان مانند حیوانات است. جن‌ها گرچه جمعیت بیشتری در سوریه، هندوستان و وبار دارند ولی در تمام سرزمین‌ها پراکنده‌اند. نسناسها یک چشم و یک پا دارند و آنها هستند که با ایجاد آتش در خانه‌های انسانها برای ایشان مزاحمت ایجاد می‌کنند، نسناس به همراه شق در برخی منابع جزء جن‌ها به‌شمار رفته‌اند. نوع دیگری از جن‌ها که Ḡaddār نامیده شده با هر کسی که به او دست یابد خفت‌وخیز جنسی و مقاربت می‌کند، این موجود دارای دو جنس نر و ماده است.[۲]
ادبیات فارسی

جن در ادبیات حماسی غیردینی به ندرت دیده می‌شود. قلمروی جمشید و سلیمان اولین قلمروهایی بودند که بر جن و شیاطین حکومت می‌کردند. در شاهنامه جن تنها یک بار در نامهٔ سعد بن ابی‌وقاص به سردار ساسانی رستم فرخزاد به کار رفته، که در آن سردار عرب «از جن و انسان و پیامبر هاشمی» سخن گفته‌است. اگرچه شاهنامه به نام عفریته‌ای که بهرام چوبینه را فریفت. تا علیه شاه شورش کند اشاره‌ای نکرده، ولی این زن در منبع دیگری به نام زنی از جنس جن به نام مذهبه توصیف شده این اطلاعات ممکن است پایه برخی داستانهای حماسی باشند که ما به آن داستان‌ها دسترسی نداریم. در فرامرزنامه شاه پریان به شیرزنی به نام بانو گشسب خبر می‌دهد که گورخر کوچکی وجود دارد که در اصل سرخاب، شاه جن‌ها است که خود را به شکل حیوان درآورده است.[۲]
هنر امروزی

در دنیای هنر گاهی جن‌ها به عنوان الهه شعر و موسیقی می‌باشند و القاء کنندهٔ شعر به شاعران. جن‌هایی که پیرامون شخصی پرسه می‌زنند چه شعر الهام کنند چه نکنند، بر اساس این که نر یا ماده باشند tābeʿ یا tābeʿa خوانده می‌شوند؛ بقیه‌شان با نام‌های hātef، شق، نسناس، یا غادار شناخته می‌شوند. علاوه بر ارتباطی که جن‌ها با شاعران برقرار می‌کنند، آنها با فالگیرها و پیامبران نیز رابطه برقرار می‌کنند. در ادبیات غیر دینی هم مانند ادبیات دینی جن‌ها را سازندگان و صنعتگران ماهر توصیف کرده‌اند. برای همین تصور می‌شد سازه‌های بزرگی مانند تخت جمشید و اهرام توسط آنها ساخته شده‌است.[۲]
ساختار اجتماعی

بر طبق عقاید عامه، ساختار اجتماعی جن‌ها شبیه اجتماع انسان‌ها است. آنها پادشاه و دادگاه دارند و عروسی می‌کنند و سوگواری می‌گیرند. اگر جن مسلمان خود را به شکلی به غیر از شکل اصلی خود درآورد و به قتل برسد، قاتل را مسئول این قتل نمی‌دانند. پادشاهی از جن‌های مسلمان زعفر بود که گفته می‌شود در رویداد کربلا به امام حسین پیشنهاد کمک نمود. بر اساس نسخه‌ای از زندگی‌نامه زعفر، زعفر در دهه ۱۳۰۸ هجری شمسی درگذشت و فرزندش کاظم شاه جن‌های مسلمان شد. علاوه بر شکل حیوانی، جن‌ها گاهی برای گمراه یا نابود کردن انسانهای قربانیانی خود به شکل انسانی در می‌آیند. گفته شده که جنی به صورت زنی زیبا درآمده بود قربانی اش وی را از روی پاهای حیوان مانند اش شناسایی کرد و طنابی را به دور گردن آن جن انداخت و با کشیدن روی زمین در پشت شتر وی را به قتل رساند. در میان سیستان گفته می‌شود جنی به نام مردآزما (ارزیابی کننده مردان) وجود دارد. اگر مرد از وی نترسد مردآزما با او دوست می‌شود و در زندگی به او کمک می‌کند، در غیر اینصورت او را با ترساندن دیوانه می‌کند. برخی بر این باور اند که مردآزما نر است و با قربانیانش آمیزش جنسی می‌کند.[۲]
جن در فرهنگ عامه

تصور بیشتر مردم از جن به عنوان موجودی فرمان‌بر است. اقدامات خاصی برای جلوگیری از آزارشان یا احضار آنها انجام می‌شود. آنها را با نامهای خاصی مثل از ما بهتران و عزیزان یاد می‌کنند تا از احضار ناخواسته آنها که ناشی از ذکر نام آنها است جلوگیری نمایند همچنین سوت زدن، تحریک آنها با پرتاب سنگ، ریختن خاکستر یا آب گرم بدون ورد لازم، سوزاندن تخم مرغ و پوست پیاز باهم یا کارهایی مانند جارو زدن بی‌مورد در شب باعث احضار آنها می‌شود. شکارچی پیری که جنی در شمایل یک تازی را زخمی کرده بود، زمانی که به قرار گاه جن‌ها وارد شد توسط آنها توبیخ شد و سه روز بعد جان باخت؛ همچنین جن‌ها شکارچیانی که بیش از حد حیوانات را می‌کشند تعقیب می‌کنند. آن‌ها چنین شکارچی زیاده‌خواهی را از طریق تبدیل او به گوزن نری که وی زخمی کرده‌بود تنبیه می‌کردند. جن‌ها این شکارچی را مجبور می‌کردند تا مشقات یک حیوان شکار شده را تحمل کند، از تعقیب و گریز گرفته تا کشتن، سر بریدن، پوست کندن و کباب شدن.[۲]

به طور کلی برای در امان ماندن از گزند و آسیبهای جن و همچنین دور نگه داشتنش، آیه قرآنی «بسم الله الرحمن الرحیم» را می‌خوانند (به نام خداوند بخشنده مهربان).[۲]

بعضی از زمانها در هفته گزند جن‌ها افزایش می‌یابد مخصوصاً شب‌های شنبه و سه شنبه، آنها با خطر یا آسیبی که برای مردم ایجاد می‌کنند باعث حوادث یا بیماری می‌شوند یا مصیبت به بار می‌آورند، غیر از اینها ممکن است یکی از کودکان انسان را بدزدند و جایش را با فرزند جن‌ها عوض کنند. همچنین ممکن است به خانه‌ای وارد شده و اموالش را بدزدند. در میان سیستانی‌ها گفته می‌شود دیوی وجود دارد به نام دیو یاهلو که شبیه گاو نری است که در شب دیده می‌شود و به قربانیانش حمله و تجاوز می‌کند. جن دیگری در میان سیستانی‌ها است به نام جن کلوخ پران که به سمت قربانیان خود سنگ و کلوخ داغ پرتاب می‌کند ولی آنها هرچه اطراف خود را نگاه می‌کنند کسی که سنگ پرتاب می‌کند را نمی‌بینند؛ و جن دیگری در میان سیستانی‌ها به نام «مردآزما» یا «مدروزما» وجود دارد که شب‌ها و در مسیر راه‌ها برای عابرین مزاحمت ایجاد می‌کند.[۲]
جن زده‌ها و کمک جن به انسان‌ها در باورهای عامیانه

برخی از مردم بر این باورند که اغلب آسیبها وارده از طرف جن به انسان، اختلالات عصبی، مخصوصاً صرع است که گفته می‌شود جن به داخل بدن فرد وارد شده. آنان معتقدند زمانی که جن در بدن فردی وارد می‌شود شخص حالت جسمی خاصی را در بدن خود تجربه می‌کند. به‌زعم آن‌ها، درمان کسانی که جن زده شده‌اند فقط با دعا امکان‌پذیر نیست بلکه بعضی اوقات وی را می‌بندند و وحشیان وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند تا جن از بدن وی خارج شود. برای نوع خاصی از جنون که گفته می‌شد توسط جن ایجاد شده به دعانویس رجوع می‌کردند که ادعا می‌کرد داروهای خاصی که در کتابی که سلیمان نوشته برای درمان آن افراد وجود دارد، «جن به آنها دقیقاً گفته که چگونه بیماری‌های ایجاد شده توسط آنها را درمان کنند و چه چیزهایی را به عنوان دارو مصرف کنند.[۲]

گاهی اوقات پیش می‌آید جنی به فردی برای به دست آوردن ثروت یا قدرت کمک کند یا نیرویی برای رهایی از یک بیماری به او بدهد. یک مرد که این قدرت شفا را پیدا کرده بود توانست با ریختن بزاق خود بر روی بثورات پوستی آنها را درمان کند. او این توانایی را از زنی از اجدادش که بچه جنی را با بستن حلقه آهنی به پایش تسخیر کرده بود به ارث برده بود. زمانی که مادر جن برای درخواست آزادی فرزندش التماس می‌کرد زن به او گفت که باید در قبال آزادی فرزندش چیزی به او بدهد. آن جن در دهان زن تف کرد و به او گفت که فرزندان تو تا هفت نسل توانایی درمان بثورات بوستی با مالیدن بزاق بر روی پوست بیمار را دارند.[۲]

عده‌ای بر این باورند که آسیب پذیرترین قربانیان جن‌ها زنان در بستر زایمان و نوزادانشان هستند. به همین دلیل مادر و نوزاد وی نباید در دو هفته اول زایمان تنها بمانند. زمانی که زنی بعد زایمان اولین بار به حمام می‌رود تهدید آسیب رساندن جن به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.[۲] این گفته‌ها در حالی است که تاکنون زنان بسیاری در نقاط مختلف جهان به علت شرایط خاص به تنهایی زایمان کرده‌اند، بی‌آنکه چنین مشکلاتی متوجه آن‌ها باشد! بسیاری از باورها در این‌باره با خرافه‌ها و تصورهای عامیانه و محلی در هم‌آمیخته‌است و این باعث شده‌است که تصویر مرسوم از این موجود بیشتر براساس وهم و خرافه باشد و نه مبتنی بر روایات معتبر دینی یا تجربه‌های مستند. برخی عقیده دارند که جن‌ها از آهن می‌ترسند، و هرکسی موفق شود سوزنی در بدن یا لباس آنها وارد کند می‌تواند کنترل آنها را در دست بگیرد، ترس زیاد آنها از آهن باعث می‌شود تا آنها نتوانند آهن را از بدن یا لباس خود درآورند.
ایرانی یا عربی؟

در داستانهای عامیانه فارسی جن‌ها معمولاً برای انسانها مضر هستند. هر چند برخی می‌گویند جن به همراه غول از داستانهای سامی منشأ می‌گیرند، ولی ممکن است از شیاطین مافوق بشر در فرهنگ ایرانیان منشأ گرفته باشد و دوباره از طریق یک تبادل فرهنگی میان ایرانیان و اعراب دوباره به فرهنگ ایران بازگشته باشد. آنها در برخی از انواع داستانها ظاهر شده‌اند که این گواهی است بر حضورشان در فرهنگ عامه ایران.[۲]

از این بین، در یکی از داستانهای اخیر گفته می‌شود که دو نفری که قوز بر پشت داشتند با جن دیدار می‌کنند. نفر اول به حمام می‌رود و می‌رقصد، در آن هنگام عروسی جن‌ها بوده، پس پاداش می‌گیرد و جن‌ها قوزش را برمی‌دارند. نفر اول این داستان را برای نفر دوم هم تعریف می‌کند و نفر دوم هم به همان مکان می‌رود و می‌رقصد، چون مراسم عزای جن‌ها بوده، جن‌ها قوزی بر بالای قوز او ایجاد می‌کنند. از آن در فرهنگ عامیانه فارسی زبانان به عنوان قوز بالای قوز یاد می‌شود. در مواردی در قصه‌های عامیانه از جن به عنوان یاری کننده یاد شده، مثلاً زمانی که گفته‌اند جن از مهارت خود در بافتن فرش استفاده می‌کند. یکی از این جن‌های یاری رساننده سیمرغ در داستانهای عامیانه است (با افسانه سیمرغ در داستانهای حماسی اشتباه نشود)، گفته می‌شود دسته‌ای از جن‌ها است.[۲]
 :....I miss myself.....:    

پاسخ
 سپاس شده توسط یلدا 86 ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
احضار روح کاملا واقعی
من خودم تو اینکار استادم و تقریبا هرر شب کارمه
جن اجنه روح و... رو احضار میکنم

خیلی چیزارو میفهمی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
my life ❤︎noʎ ǝʞᴉl ᴉ
پاسخ
#3
هاااااا:8::8:
دلتنگی که از حد بگذرد
به هیچکس رحم نمیکند،
سریع به چشم ها روی می آورد
آنقدر اشک ها را در می آورد
تا آرام بگیریم !
دروغ چرا بگویم؟
دلتنگی بعد از او،تمامِ جانم را گرفت
پاسخ
#4
(13-04-2020، 20:23)thug life نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
احضار روح کاملا واقعی
من خودم تو اینکار استادم و تقریبا هرر شب کارمه
جن اجنه روح و... رو احضار میکنم


خیلی چیزارو میفهمی

وقتی یک نفر می میره روحش تمام و کمال توفی میشه ینی به سمت خدا فرستاده میشه، بعد شما میگین روح ک از آن خداست رو احضار میکتین؟ در صورتی ک میگن بعد از نماز مغرب مردگان در وادی اسلامن و...!
نعوذبالله از خدا قوی تر نیستی ک!
احضار جن حقیقت دارع اما روح نه!
زندگـــــــــــــــــــــــــــــی جدی ترین شوخـــــــــــــــی ناراحــــــــــت کننــــــــــده خدا بود  crying  crying
پاسخ
#5
(14-04-2020، 7:04)نرگس 11 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(13-04-2020، 20:23)thug life نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
احضار روح کاملا واقعی
من خودم تو اینکار استادم و تقریبا هرر شب کارمه
جن اجنه روح و... رو احضار میکنم



خیلی چیزارو میفهمی

وقتی یک نفر می میره روحش تمام و کمال توفی میشه ینی به سمت خدا فرستاده میشه، بعد شما میگین روح ک از آن خداست رو احضار میکتین؟ در صورتی ک میگن بعد از نماز مغرب مردگان در وادی اسلامن و...!
نعوذبالله از خدا قوی تر نیستی ک!
احضار جن حقیقت دارع اما روح نه!

من جن هارو میگم خودشم روح ها همشون پیش خدا نیستن خیلی هاش واسه دیدن خانوادشون میرن جاهایی که انسانها میتونه اونارو بگیره
و من عموم موکل داره .
 :....I miss myself.....:    

پاسخ
#6
بهشون بگو بیان کنکورمو جواب بدن
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#7
Shocked 
یکی بلده بگه که شب ها اذیت نکنن خواب ازسرم پریده خداییش
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ
#8
(14-04-2020، 7:04)نرگس 11 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(13-04-2020، 20:23)thug life نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
احضار روح کاملا واقعی
من خودم تو اینکار استادم و تقریبا هرر شب کارمه
جن اجنه روح و... رو احضار میکنم




خیلی چیزارو میفهمی

وقتی یک نفر می میره روحش تمام و کمال توفی میشه ینی به سمت خدا فرستاده میشه، بعد شما میگین روح ک از آن خداست رو احضار میکتین؟ در صورتی ک میگن بعد از نماز مغرب مردگان در وادی اسلامن و...!
نعوذبالله از خدا قوی تر نیستی ک!
احضار جن حقیقت دارع اما روح نه!
کاملا درسته روح تا قیامت _ که بتونه به بهشت یا جهنم داخل شه _ بسته به اعمالش یا عذاب میکشه ویا مورد رحمت خدا قرار میگیره و پاداش اعمالشو به اشکال مختلف و لذت بخش میگیره.

اما لزوما به معنی قطع ارتباط کامل اونا از عالم ما نیست.
روایاتی داریم که نشون دهنده ارتباط ارواح با این جهانه. مثل این حدیث از امام صادق(ع):


ما مِنْ مؤمنٍ وَ لا کافرٍ الّا و هو یأتی اهْلَهُ عند زوالِ الشَّمْسِ فاذا رأی اهلَهُ یعْمَلُونَ بِالصّالِحات حَمِداللّهُ علی ذلک و اذْ رأی الکافِرُ اهْلَهُ یعْمَلُونَ بالصّالِحاتِ کانت علیه حَسْرَةً.
مومن و کافری نیست که هنگام زوال شمس نزد اهل خود می‌آید، چون مومن اهلش را در حال عمل صالح ببیند خدا را شکر می‌کند و، چون کافر اهلش را مشغول عمل صالح ببیند، حسرت می‌خورد.

همچنین عذاب و پاداش افراد فقط در بهشت و جهنم برزخی نیست. میتونه در این دنیا باشه !
یه کتابی هست به اسم "آن‌سوی مرگ" روایت ۳ تن از افرادی هست که از مرگ تقریبی برگشتن و انچه رو که دیدن روایت کردن.
یکی از سه شخص تجربه‌گر این کتاب میگفت تو کاخ شهرداری روحی رو میدیدم که به شهردار بد و بیراه میگفت و براش سخت بود دیدن کسی که پشت میز شهرداری نشسته. و اون روح، کسی نبود جز شهردار سابق! از اونجایی که تو دوران مسئولیتش خدمت قربه الی اللهی نکرده بود و وابستگی شدیدی هم به این سمت داشت عذابش به این شکل بود. (به همین علته که میگن به اموال، رفقا، سمت، خانواده و... تعلق نداشته باشید)
بنده شخصا مطمئن نیستم که احضار روح هم مثل احضار جن عملیه یا خیر و قصدم از عرض این چند پاراگراف هم صرفا بیان این بود که ارواح اگرچه نمیتونن ارتباط مادی با این دار داشته باشن ولی از برخی وقایعش مطلعن.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آب کم است
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آن را اسراف نکنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
water is low
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Do not waste it
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
الماء قلیل
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لا تسرفوه






پاسخ
 سپاس شده توسط thug life
#9
(14-04-2020، 7:04)نرگس 11 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(13-04-2020، 20:23)thug life نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
احضار روح کاملا واقعی
من خودم تو اینکار استادم و تقریبا هرر شب کارمه
جن اجنه روح و... رو احضار میکنم



خیلی چیزارو میفهمی

وقتی یک نفر می میره روحش تمام و کمال توفی میشه ینی به سمت خدا فرستاده میشه، بعد شما میگین روح ک از آن خداست رو احضار میکتین؟ در صورتی ک میگن بعد از نماز مغرب مردگان در وادی اسلامن و...!
نعوذبالله از خدا قوی تر نیستی ک!
احضار جن حقیقت دارع اما روح نه!

بله روح انسان شاید ولی ن همیشه و همه جا و تا ابد
ببینین اگه مدیوم ماهر باشه روح انسانو احضار میکنه من خودم شاهدم
مثلا ۲ برادر یکی زنده یکی مرده مدیوم مرده رو احضار کرد اما برادری که زنده بود باور نکرد تا
گفتیم خب یه رمزی بگو ک فقط برادرت بلد باشه بین خودتو برادرت اونم رمزو گفت و روح احضار شده درست جواب داد و خیلی بارها اینکار انجام شده ن فقط همین ۱ بار
و احضار روح و اجنه واقعیه و کلی سند هست برای نشان دادنش Smile
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
my life ❤︎noʎ ǝʞᴉl ᴉ
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart نماد متولد ماه ها و معنای انها
Star زندگی نامه((رندی گیج))فعالヘ نابغه;-)در حوزه نتورک مارکتینگビ
  ارتباط ناسا و کرونا با ۶۶۶(همون عدد شیطانی معروف) | #sadra_winner
  ایا ما در بازی کامپیوتری زندگی میکنیم؟
  ارواح سرگردان در اعماق دریا! + تصاویر
  اعداد یونانی و خواندن ان ها از یک تا ده.طرز نوشتن انها از 1 تا 1000
  همه چیز درباره SQ یا هوش اجتماعی و نقش آن در زندگی
  قانون ۵ ثانیه ای در ارتباط با افتادن غذا به زمین
  آیا سفیدچاله‌ وجود دارد؟
  بدو...بیا..بخون خیلی جالب میخوای ی مدت زندگی نکنی. (.) .

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان