امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارگردان داستانی سری Gears Of War از برنامه‌های آینده می‌گوید

#1
کارگردان داستانی سری Gears Of War از برنامه‌های آینده می‌گوید 1

بازی Gears Tactics، به‌زودی منتشر خواهد شد و طبق مصاحبه‌ی کارگردان داستانی سری از حالا برنامه‌های زیادی برای نسخه‌های بعدی Gears وجود دارد. در ادامه همراه ما باشید.

بازی Gears Tactics در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۸ آوریل ۲۰۲۰) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و در تاریخی نامشخص برای کنسول اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. وقایع بازی در زمانی قبل از نسخه‌ی اول Gears جریان دارد اما از طریق Gabe Diaz که پدر Kait Diaz است، با داستان Gears 5 ارتباط دارد. به تازگی Bonnie Jean Mah، کارگردان داستانی بازی، در مصاحبه‌ای با IGN از گسترش دنیای Gears و برنامه‌هایی برای فراتر رفتن از شخصیت‌های کنونی سری صحبت کرده است. به گفته‌ی Mah، تیم The Coalition (که بعد از Gears Of War: Judgment مسئولیت این سری را بر عهده دارد) به خوبی از سختی‌های این ریسک آگاه است و پاسخ آن‌ را شخصیت‌های گیرا می‌داند.



برای این که بازی‌بازان با داستان‌های ما ارتباط برقرار کنند، نیازی به آشنا بودن شخصیت نیست؛ بلکه باید درگیر داستان او شوند. به نظر من مشکل بسیاری از داستان‌هایی که درباره‌ی نجات دنیا هستند، چگونگی پیشرفت و بهبود نسبت به قبل است. برای این کار، باید یک پیچیدگی در داستان با تبدیل آن به موضوعی شخصی برای شخصیت اصلی ایجاد کرد.




در ادامه Mah درباره‌ی ارتباط جهان بازی‌های سری می‌گوید:


[i]بعضی اوقات نگران این هستیم که همه در جهان بازی ما به یکدیگر مرتبط هستند، اما مهم این است که گاهی به نقاط اشتراک آن‌ها، مثل وقایع یک نبرد برگردیم که داستان‌ها را به هم متصل می‌کنند.
[/i]


[i]علاوه‌بر این، به نظر او Del، شخصیتی از Gears 4 و Gears 5، هنوز داستانی برای نقل شدن دارد و ممکن است در آینده شاهد یک جهش زمانی دیگر، مثل جهش ۲۵ ساله بین Gears 3 و Gears 4 باشیم. Mah در این‌ باره می‌گوید:
[/i]




[i][i]بعداً درباره‌ی Del تصمیم می‌گیریم. در حال حاضر Gears Tactics فرصتی عالی برای روایت داستانی جدید از سری است تا ما برای اتفاقات آینده تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنیم. بنابراین من احساس می‌کنم طرفداران ما فرصت بسیاری برای درگیر شدن در جهان بازی دارند و ما دست از کار نخواهیم کشید.
[/i]
[/i]


[i][i]در بخشی دیگر از مصاحبه، Mah توضیح می‌دهد که هیچ نقشه‌ی مشخصی از Sera، سیاره‌ای که بازی‌ها در آن جریان دارند، وجود ندارد؛ چرا که تیم قصد دارد محدودیت‌ها را کنار بگذارد تا فضای لازم برای خلاقیت باقی بماند.
[/i]
[/i]


[i][i][i]وجود نقشه‌های محلی مشکلی ندارد؛ اما تا جایی که به من مربوط است، ما هیچ‌وقت سیاره‌ای با قاره‌های مشخص و تعیین شده نخواهیم داشت.
[/i]
[/i]
[/i]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کارگردان God of War اشاره‌‌های بیشتری به معرفی پروژه‌ی بعدی استودیوی سانتامونیکا در ر
  تریلر داستانی Medal of Honor: Above and Beyond در مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2020 پخش
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  نسخه‌ی بعدی از سری Call Of Duty طبق برنامه در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد
  اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 ماه آینده منتشر خواهد شد
  با وجود شیوع ویروس کرونا، روند توسعه‌ی S.T.A.L.K.E.R. 2 همچنان طبق برنامه پیش می‌رود
  سازنده‌ی Call of Duty: Warzone درباره‌ی آینده‌ی این بازی صحبت می‌کند
  گلیچ بازی Destiny 2، آینده را به بازیکنان نشان می‌دهد
  گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla در برنامه‌ی Inside Xbox پخش خواهد شد
  خالق سری Shenmue از دنباله‌ی احتمالی این بازی می‌گوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان