امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماجرای درخواست سه میلیون دلاری فدراسیون از فیفا چه بود؟

#1
انتشار نامه‌های روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم‌چنان ادامه دارد و امروز نامه جدیدی درباره درخواست سه میلیون دلاری فدراسیون از فیفا برای پرداخت به فدراسیون فوتبال قطر خبرساز شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماجرای درخواست سه میلیون دلاری فدراسیون از فیفا چه بود؟ 1
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز اخباری مبنی بر درخواست فدراسیون فوتبال از فیفا برای پرداخت مبلغ سه میلیون دلار از درآمدهای ایران در فیفا به فدراسیون فوتبال قطر بابت اردوی تیم ملی در این کشور منتشر شد. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود تمامی اردوهای تیم‌های مختلف ملی کشورمان در قطر رایگان است و به همین دلیل انتشار چنین نامه‌ای سوالات زیادی را به همراه داشت.

ظاهرا این درخواست مربوط به یکی از اردوهای تیم ملی در زمان حضور کارلوس کی‌روش است که اتفاقا سرمربی وقت تیم ملی هم مخالف برگزاری آن بود و ترجیح می‌داد اردوی تیم ملی در کشور امارات برگزار شود ولی پافشاری مسئولان فدراسیون و مجانی بودن اردوهای قطر باعث شد تیم ملی راهی این کشور شود. اردوهای تیم ملی در قطر توسط فردی به نام مهرداد مسعودی هماهنگ می‌شود و تیم ملی بزرگسالان دوبار راهی این کشور شد و امیدها هم سه بار پیش از انتخابی المپیک در این کشور اردو داشتند. اردوی تیم ملی در زمان کی‌روش جزو اردوهای رایگانی بود که قطری‌ها برای معرفی ورزشگاه‌های جام جهانی چند تیم دیگر را هم مثل ایران دعوت کرده بودند و تاج هم تاکید زیادی روی رایگان بودن این اردوها داشت.



نکته جالب درباره انتشار این نامه این است که اخیرا تمامی نامه‌های روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به بیرون درز پیدا می‌کنند که برای فدراسیون فوتبال ایران اتفاق مثبتی نیست

در این بین انتشار این نامه سه میلیون دلاری باعث شده ابهامات زیادی به وجود بیاید. مسئولان فدراسیون در حال حاضر مدعی هستند این نامه به فیفا ارسال نشده و بین حوزه دبیرکلی و روابط بین‌الملل بوده است. شنیده می‌شود در واقع این نامه راهکاری برای گرفتن مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا بوده است؛ در حالی که اخیرا مشخص شده فدراسیون فوتبال تنها هشت میلیون دلار از فیفا طلب دارد اما ظاهرا به جز این مبلغ که مربوط به جام جهانی است، فدراسیون فوتبال بابت حق عضویت در فیفا که سالیانه 1.2 میلیون دلار است که بابت دو سال حدود 2.5 میلیون دلار، برای پروژه‌های عمرانی حدود سه میلیون دلار و سه میلیون دلار هم بابت پاداش باشگاه‌ها طلب دارد که در مجموع به حدود هشت میلیون دلار می‌رسد که حال حاضر فدراسیون می‌تواند سه میلیون دلار از آن را برداشت کند. با توجه به تحریم‌های بانکی فدراسیون به دنبال راهی برای دریافت این مبلغ بودند. یکی از این راه‌ها مکاتبه با قطر و دریافت پول از طریق این کشور بود. راهکارهای دیگر هم دریافت پول از طریق ترکیه یا روسیه بود که در نهایت هم انجام نشد. البته این موضوع یکی از ادعاهاست و فدراسیون هنوز رسما توضیحی درباره این اتفاق نداده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماجرای درخواست سه میلیون دلاری فدراسیون از فیفا چه بود؟ 1
نکته جالب درباره انتشار این نامه این است که اخیرا تمامی نامه‌های روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به بیرون درز پیدا می‌کنند که برای فدراسیون فوتبال ایران اتفاق مثبتی نیست.
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ماجرای درخواست سه میلیون دلاری فدراسیون از فیفا چه بود؟ 1















پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  سانچو‌ و دو میلیون‌یورویی که واتفورد به‌جیب می‌زند!
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست جدی بیرانوند؛ به ما واکسن بزنید
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان