امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مهدی: لغو یا برگزاری لیگ جزو وظایف ستاد مقابل با کرونا نیست!

#1
مهدی: لغو یا برگزاری لیگ جزو وظایف ستاد مقابل با کرونا نیست! 1

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید لغو یا ادامه برگزاری مسابقات فوتبال در حیطه اختیارات این سازمان قرار دارد و ستاد کرونا فقط درباره اجازه برگزاری تمرینات و مسابقات تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری جلسه با برخی از تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک در فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و مالی این باشگاه‌ها گفت: طبق دستورالعمل دبیرکل فدراسیون فوتبال مروری بر وضعیت تیم‌های فوتبال خواهیم داشت تا مدارک مالی، حقوقی و مالکیتی تیم‌ها را کامل کنیم. اگر قرار باشد کمکی از دست ما برآید، مشورتی خواهد بود تا تیم‌ها مشکلات خود را حل کنند. نمایندگان باشگاه‌ها و سازمان لیگ در این جلسه حضور یافتند و یک جلسه تعاملی با مسوولان باشگاه‌ها، فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد.

او درباره نظر باشگاه‌ها درباره ادامه برگزاری لیگ برتر گفت: بحثی درباره این موضع نداشتیم چرا که ما دستوری از ستاد مقابله با کرونا نداشتیم. اگر مجوز لازم برای برگزاری لیگ صادر شد، می‌توانیم از این پس درباره این موضوع صحبت کنیم.

مهدی هم‌چنین درباره ممنوعیت خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌ها به علت مشکلات حقوقی و مالی گفت: این موضوع در اختیار کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال است. به نظرم تیم‌ها باید به وضعیت مالی خود سروسامان بدهند و طبق بضاعت خود عمل کنند. خواهش کردیم باشگاه‌ها درباره جذب بازیکن خارجی بهتر عمل کنند.

وی درباره تاریخ احتمالی شروع لیگ برتر نیز گفت: ما فعلا منتظریم اجازه تمرین باشگاه‌ها صادر شود. به محض صدور این مجوز، باشگاه‌ها سه هفته فرصت خواهند داشت تا به آمادگی فنی برسند. بعد از آن ۹ هفته مسابقاتی را خواهیم داشت که در فاصله ۴ یا ۵ روز مسابقات را پیش ببریم و در ۴۰ روز مسابقات را تمام کنیم و خواهش کنیم فیفا پنجره نقل و انتقالات فصل بعد را زودتر را باز کند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اظهارات سعیدی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر این که تا ۱۵ اردیبهشت سرنوشت برگزاری یا برگزار نشدن لیگ برتر مشخص می‌شود، تصریح کرد: صحبت های جناب سعیدی درباره زمان شروع تمرین تیم‌ها برای ما محترم است اما لغو لیگ برتر در حیطه وظایف سازمان لیگ قرار دارد و اجازه بدهند سازمان لیگ درباره مسابقات فوتبال تصمیم‌گیری کند. مسلما ما درباره شروع تمرینات از نظرشان استفاده می کنیم اما درباره لیگ خودمان تصمیم گیر هستیم.

مهدی درباره کاهش قرارداد بازیکنان و مربیان با باشگاه‌ها نیز اظهار کرد: کاهش قرارداد بازیکنان و مربیان بستگی به تعامل و توافق آن‌ها با باشگاه‌ها دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | ری میستریو مقابل تاجیری
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟
  سوما خوبه اما مهدی قایدی دیدی؟
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  دست برتری الاهلی مقابل رقبای ایرانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان