امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کنعانی‌زادگان:کرونا بهانه است،بعضی‌ها فقط فکر خودشان هستند

#1
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که تست کرونا داده و کاملا سالم است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنعانی‌زادگان:کرونا بهانه است،بعضی‌ها فقط فکر خودشان هستند 1
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درخشش در تیم ملی فوتبال ایران کاری کرد که محمدحسین کنعانی زادگان بتواند به تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس بپیوندد. او که پیش از پرسپولیس سابقه بازی در استقلال را هم داشت،در ابتدای حضورش در جمع سرخپوشان کار سختی داشت اما او حالا یکی از ارکان ثابت تیم یحیی گل محمدی است.

*در این مدت تمرینات را چطور سپری کردی؟
مثل باقی بازیکنان تیم، برنامه تمرینی من هم بدنسازی و هوازی در قرنطینه است که از کادر فنی دریافت کرده‌ام و به تمرین مشغول هستم. همه بازیکنان این شرایط را داشتند و من هم جدا از آنها نبودم. به هر حال دلتنگ فوتبال هستیم و امیدوارم هرچه زودتر کرونا ریشه کن شود تا بتوانیم برگردیم و کارمان را دنبال کنیم چون واقعاً روزهای سختی را سپری می کنیم.

*به نظر تو، لیگ به صورت تقریبی چه زمانی از سر گرفته می‌شود؟
هنوز که صحبت خاصی نشده ولی فکر می کنم از اوایل اردیبهشت وضعیت تغییر کند و فرصتی برای بازگشت همه به لیگ برتر به وجود بیاید. فعلا همه باید منتظر دستور سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا باشیم. شاید از اوایل خرداد بتوانیم بازی ها را ادامه بدهیم.

*برخی معتقدند لیگ نباید ادامه پیدا کند چون از یک طرف بازیکنان از شرایط مسابقه خارج شده اند و از طرف دیگر ممکن است به برنامه ریزی رقابت ها در فصل آینده ضربه بزند. تو چه نظری در این مورد داری؟
به عقیده من باید بازی ها را برگزار کنیم. هیچ جای دنیا به خاطر کرونا لیگ را تعطیل نکرده اند. فقط برای مدتی این مسابقات در همه جای دنیا عقب افتاده است. ما هم باید مثل سایر کشورها رفتار کنیم. البته من معتقدم کرونا بهانه است و برخی فقط فکر خودشان هستند و می‌خواهند از این وضعیت به وجود آمده بهترین سود را ببرند.

*در این مورد بیشتر توضیح می دهی؟
ببینید همه تیم هایی که در این فصل وارد مسابقات شدند، دوران آماده سازی را پشت سر گذاشتند و تلاش کردند تا بهترین جایگاه را در جدول داشته باشند. حالا که این شرایط پیش آمده و تیم‌های مدعی در بالای جدول ۱۰ امتیاز نسبت به پرسپولیس کمتر به دست آوردند، مسائل دیگری پیش آمده و صحبت از لغو رقابت‌ها می‌کنند در حالی که این موضوع اصلاً درست نیست. کسانی که چنین حرفی را می‌زند، هرگز به لیگ پایین‌تر یا بازیکنان جوان یا حتی مسائل دیگر از جمله قراردادها توجه ندارند. من فکر می‌کنم بهترین تصمیم این است که همه به بازی‌ها برگردیم و تصمیم دیگری غیر از این نگیریم.

*اما ممکن است شرایط بیماری کرونا طی ماه های آینده حادتر از امروز شود. آیا آن زمان هم چنین نظری داری؟
البته منظور من این است که اجازه بدهیم در ابتدا بیماری کرونا ریشه‌کن شود و سپس رقابت‌ها را آغاز کنیم. به هر حال سلامتی مردم اهمیت دارد ولی من معتقدم بالاخره زنجیره انتقال به زودی شکسته می شود و همه می توانند به زندگی عادی برگردند. در آن روز حتماً باید بازی ها را ادامه بدهیم. بعید می دانم با توجه به شرایطی که وجود دارد آسیبی به فصل آینده رقابت ها برسد.

*از سوی دیگر می گویند شاید بازی ها بدون تماشاگر شود. این موضوع را قبول داری؟
همان طور که توضیح دادم ما باید منتظر دستور سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشیم. نمی‌توانیم خودمان نظر جداگانه ای بدهیم. اگر بگویند با هواداران بازی ها ادامه می‌یابد همه خوشحال می شویم چون قهرمانی با حضور آنها مزه می دهد ولی در هر حال باید همیشه در انتظار دستور مسئولان اصلی مبارزه با کرونا و فدراسیون فوتبال باشیم. تا جایی که من می دانم اکثر فدراسیون‌های دنیا منتظر هستند تا فیفا تکلیف شان را روشن کند و سپس لیگ ها را از سر بگیرند.

*شنیدیم مسافر استان خوزستان شدی؟
بله چند روزی است که تهران را ترک کردم چون همچنان تمرینات ما تعطیل است. با اتومبیل شخصی به سمت زادگاه حرکت کردم تا چند روز در کنار خانواده باشم. البته به محض اینکه برنامه تمرینی دریافت کنیم، به تهران برمی‌گردم تا برای شروع دوباره کار حرفه‌ای مان آماده شوم.

*در این شرایط چطور شروع به سفر کردی؟!
قبل از اینکه به شهرم برگردم، تست کرونا دادم و خدا را شکر مشکلی وجود نداشت. من تمام مسائل بهداشتی را رعایت می کنم و امیدوارم دیگر هیچ یک از هموطنان مان به این ویروس کشنده دچار نشوند. باید در قبال مبارزه با کرونا متحد باشیم و اجازه ندهیم بیش از این به زندگی مان آسیب وارد کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنعانی‌زادگان:کرونا بهانه است،بعضی‌ها فقط فکر خودشان هستند 1
123::
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کنعانی‌زادگان:کرونا بهانه است،بعضی‌ها فقط فکر خودشان هستند 1















پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  کنعانی‌زادگان: قلبم را می‌گذارم و می‌روم
  کنعانی‌زادگان به کمیته اخلاق دعوت شد
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند
  ادامه شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌های اسپانیایی/ ۲ عضو والنسیا هم مبتلا شدند
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان