امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فتاحی: نمی‌توانم رقم قرارداد قلعه نویی را بگویم

#1
فتاحی: نمی‌توانم رقم قرارداد قلعه نویی را بگویم 1

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید رقم اعلام شده از سوی افشین پیروانی، رقم صحیح قرارداد امیر قلعه نویی با سپاهان نیست.

به گزارش ایسنا، رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جلسه مدیران باشگاه ها در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قرار شد که باشگاه ها آموزش را مد نظر قرار دهند و کلاس های آموزشی برای کلیه مدیران برگزار کنند. آقای نبی خیلی تاکید داشتند که این کلاس های آموزشی در باشگاه ها برگزار شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون باشگاه ها را از خریدن بازیکن خارجی منع کرده است یا خیر، گفت: اصلا اینکه بگویند بازیکن خارجی نگیریم مطرح نشد و فقط بحث کردند که قرارداد خارجی ها از سال آینده به صورت ریالی امضا شود. ممکن است یک سری از باشگاه ها برای فصل آینده با بازیکنان خارجی قرارداد داشته باشند و ممکن است که این اتفاق به فوتبال ما آسیب بزند و بازیکنان درجه یک به فوتبال ما نیایند. قرار شد که جلسات ادامه پیدا کند و بحث کارشناسی بکنند. هر تصمیمی که سازمان لیگ و فدراسیون بگیرند را باید رعایت کنیم. اگر قانونی وضع شود مجبوریم که اجرا کنیم.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه نقش جهان به تایید AFC رسیده است یا خیر توضیح داد: بله تایید شده است و ما این ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه بازی های خانگی مان در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بودیم. ما هم ورزشگاه نقش جهان و هم فولادشهر را معرفی کرده بودیم. برای بازی های آسیایی مشکلی از بابت ورزشگاه نقش جهان نداشتیم.

سرپرست سپاهان درباره ادعای افشین پیروانی درباره میزان رقم قرارداد امیر قلعه نویی بیان کرد: اصلا چنین چیزی را تایید نمی کنم ولی نمی توانم رقم قرارداد را بگویم. مطمئن باشید چنین اعداد و ارقامی نیست.

او درباره جلسه کمیته استیناف برای تعیین نتیجه دیدار سپاهان- پرسپولیس هم توضیح داد: فردا یک جلسه برگزار می شود و در این جلسه حضور داریم. مدارک و مستندات خودمان را ارسال کردیم. مدارک و مستندات جدیدتری هم داریم که در جلسه ارائه می کنیم. ان شاءالله که رای برگردد و نتیجه بازی در مستطیل سبز رقم بخورد و بقیه تیم ها هم ضرر نکنند. با قاضی های خوبی که در کمیته استیناف هستند امیدواریم رای خوبی صادر شود.

سرپرست سپاهان درباره صحبت های قلعه نویی که گفته بود سپاهان حاضر است با پرسپولیس در تهران هم بازی کند، گفت: ما خواستار برگزاری مسابقه با پرسپولیس هستیم. خدا شاهد است که ما به ورزشگاه رفتیم تا با پرسپولیس بازی کنیم. من ساعت ۵ بعد از ظهر به آقای مرادی اعلام کردم ولی اراده ای جهت برگزاری بازی از سوی پرسپولیس و مسئولین برای برگزاری مسابقه نبود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مرادی، ناظر بازی تمایل به برگزاری مسابقه نداشت هم اظهار کرد: من این را نمی گویم. رختکن پرسپولیس جنب رختکن ناظران و داوران مسابقه بود. من همان موقع که رفتم اعلام آمادگی کنم دیدم که بازیکنان پرسپولیس لباس هایشان را پوشیده بودند و آماده ترک ورزشگاه بودند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی؛ قرارداد قرضی هافبک میلان دائمی شد
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  مکافات اینستاگرامی منصوریان بعد از قرارداد سه ساله!
  اقدام باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن!
  تراکتور به دنبال فسخ توافقی قرارداد حمزاویی!
  تری: پدرم گفت حق نداری با چلسی قرارداد امضا کنی
  قاضی‌زاده هاشمی: پول قرارداد ویلموتس را آقایان باید از جیبشان بدهند
  میانگین قرارداد هندبالیست‌ها ۱۰۰ میلیون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان