امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استقلال و پرسپولیس مرداد ماه وارد بورس می‌شوند

#1
استقلال و پرسپولیس مرداد ماه وارد بورس می‌شوند 1

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش گذاری پرسپولیس انجام شده است، اعلام کرد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس پذیرش می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا صالح درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها توصیح داد: واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سنوات گذشته مطرح است و در این راستا جلسات متعددی با حضور وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در وزارت ورزش صورت گرفته است.

او با مهم خواندن آماده سازی بنگاه‌های این دو باشگاه از نیمه دوم سال ۹۸ اظهار داشت: برای دستیابی به این هدف باید حساب و کتاب‌های سرخابی های پایتخت را روشن کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام این خبر که دو ورزشگاه را به نام سرخابی‌ها ثبت کرده ایم توضیح داد: سند ساختمان‌های در اختیار این دو باشگاه به نامشان ثبت نشده بود و با توجه به برنامه زمانی که در هیئت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی داشتیم در این خصوص جلسات متعددی را با وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی تایید کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و در این ارتباط اقدامات لازم انجام شده است.

او در خصوص روند واگذاری سرخابی ها به بخش خصوص این نکته را مورد توجه قرار داد: دارایی‌ها و برند باشگاه پرسپولیس مشخص شده و در ادامه ارزش گذاری برای باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

صالح توضیح داد: در این راستا باشگاه پرسپولیس برند ۴۵ طبقه خود را در اداره مالکیت معنوی شرکت‌ها ثبت کرده و در حال ارزیابی است.

وی در خصوص وضعیت آبی‌پوشان پایتخت نیز گفت: برای باشگاه استقلال نیز بررسی دارایی ها و ارزش گذاری این باشگاه درحال انجام است، ضمن اینکه ۵ طبقه از برند باشگاه استقلال به ثبت رسیده و ۴۰ طبقه دیگر در حال ثبت است.

رییس سازمان خصوصی سازی در ادامه بیان کرد: با اهدای ساختمان‌ها و دو زمین به سرخابی‌ها به طور عملی دارایی‌های استقلال و پرسپولیس از بدهی‌های آنها بیشتر می‌شود و ورشکست نمی‌شوند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان