امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بزرگانی که لیگ قهرمانان اروپا از دست می‌دهد

#1
بزرگانی که لیگ قهرمانان اروپا از دست می‌دهد 1

اگر بازی‌های باقی مانده لیگ‌های کشورهای اروپایی برگزار نشوند تیم‌های بزرگی از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا ناکام می‌مانند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یوفا هفته گذشته اعلام کرد در صورتی که بازی‌های باقی مانده به خاطر بحران کرونا برگزار نشوند سهمیه‌ها برای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بر اساس رتبه های تیم ها در لیگ های داخلی خواهد بود. این تصمیم موجب خواهد شد تیم های بزرگی در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور نداشته باشند. همچنین برخی از تیم ها بعد از سال ها به بالاترین سطح رقابت های اروپایی باز خواهند گشت.

اتلتیکو مادرید که با پیروزی برابر لیورپول حضورش را در یک چهارم نهایی قطعی کرد در فصل آینده لیگ قهرمانان بازی نخواهد کرد. تیم دیگو پابلو سیمئونه در سال های اخیر در این رقابت ها حضور داشت و توانست به فینال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ هم صعود کند که در هر دو بازی مغلوب رئال مادرید شد. این تیم به همراه ختافه به لیگ اروپا صعود خواهد کرد.

سویا پس از دو سال به لیگ قهرمانان بر می گردد و تلاش خواهد کرد نتیجه خوبی کسب کند. نکته قابل توجه بازگشت رئال سوسیداد پس از شش سال به این رقابت‌هاست. رئال مادرید و بارسلونا دیگر تیم هایی هستند که در فصل آینده لیگ قهرمانان بازی خواهند کرد. یکی از تیم های سرشناسی که در هیچ یک از رقابت های اروپایی حضور نخواهد داشت والنسیاست. این تیم در فصل جاری تا یک هشتم نهایی صعود کرد اما مغلوب آتالانتا شد.

تاتنهام که سال گذشته در فینال واندا متروپولیتانو حضور داشت و در این فصل در یک هشتم نهایی مغلوب تیم شگفتی ساز لایپزیگ شد در هیچ یک از رقابت‌های اروپا بازی نخواهد کرد. شاگردان ژوزه مورینیو در رتبه هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارند. دیگر تیم آرسنال خواهد بود که در جایگاه نهم قرار دارد. لیورپول، منچسترسیتی، لسترسیتی و چلسی به مرحله نهایی لیگ قهرمانان صعود می کنند. از طرفی منچستریونایتد باید در لیگ اروپا بازی کند. البته در صورتی که فرجام خواهی سیتی در رابطه با محرومیت از رقابت های اروپایی پذیرفته نشود این یونایتد خواهد بود که در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت.

یوونتوس، لاتزیو، اینتر و آتالانتا نمایندگان سری آ در لیگ قهرمانان هستند. رم و ناپولی به لیگ اروپا راه خواهند یافت و میلان که در رتبه هفتم است رقابت‌های اروپایی را دوباره از تلویزیون تماشا خواهد کرد.

بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیگ و مونشن گلادباخ چهار سهمیه بوندسلیگا خواهند بود. لورکوزن و شالکه دوباره نمی توانند لیگ قهرمانان را تجربه کنند.

پاری سن ژرمن حکمران لیگ یک فرانسه به همراه مارسی در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت. رن هم می تواند با گذر از پلی‌آف در این رقابت ها بازی کند. از طرفی لیون که در جایگاه هفتم قرار دارد دوباره در این سال از حضور در لیگ قهرمانان بازخواهد ماند. موناکو هم که در رتبه نهم قرار دارد جایی در این رقابت ها ندارد.

پورتو به لطف یک امتیاز بیشتر از بنفیکا به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان راه پیدا می کند. بنفیکا هم باید برای صعود در پلی‌آف تلاش کند.

لیگ هلند که اولین رقابتی بود که در اروپا به تعلیق در آمد و بدون قهرمان ماند نمایندگانش در لیگ قهرمانان آژاکس و آلکمار خواهند بود. فاینورد و ویلم به لیگ اروپا صعود می کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  گواردیولا: لیگ قهرمانان خیلی ناعادلانه است
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  پرسپولیس با کیت طوسی در لیگ قهرمانان آسیا
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  طارمی: بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی داشتم/ رویای من بازی در اروپا بود
  سکه فوتبال اروپا به اسم طارمی ضرب شد!(عکس)
  عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان