امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشکل احتمالی تیراندازان بعد از بحران کرونا

#1
مشکل احتمالی تیراندازان بعد از بحران کرونا 1

فدراسیون تیراندازی باید به دنبال یک استراتژی برای تامین فشنگ مورد نیاز ملی پوشان باشد تا با تمام شدن بحران کرونا و آغاز اردوهای تیم ملی مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، تیراندازان ایرانی با آمادگی در مسابقات کسب سهمیه شرکت و ۶ سهمیه المپیک توکیو برای ایران کسب کردند، اما ملی‌پوشان بعد از اردوی تدارکاتی آلمان ( اوایل اسفندماه ۹۸) با شیوع ویروس کرونا مجبور به خانه نشینی و انجام تمرینات خشک شده‌اند؛ تمریناتی که کمک زیادی به پیشرفتشان نمی‌کند و تنها سبب می‌شود آمادگی بدنی آن‌ها حفظ شود. آغاز اردوهای متمرکز هم هنوز مشخص نیست و ممکن است یک ماه دیگر نیز به طول انجامد.

شیوع ویروس کرونا در جهان سبب تعویق و یا لغو رویدادهای ورزشی در کل دنیا شده و فدراسیون جهانی تیراندازی نیز برگزاری مسابقات خود را تا چند ماه آینده به تعویق انداخته است. همچنین المپیک توکیو نیز قرار است که با یک سال وقفه برگزار شود.

فدراسیون تیراندازی ایران مجبور است مهمات خود را از کشورهای دیگر نظیر آلمان تامین کند و تیراندازان با هر بار سفر به آلمان تعدادی فشنگ تست شده برای تمرینات و مسابقات خود خریداری می کنند. اکنون تعویق و لغو رویدادهای ورزشی جهان سبب خواهد شد تا فدراسیون تیراندازی از جهت تامین مهمات مشکلاتی را داشته باشد.

البته تیراندازان ایرانی در آخرین سفر خود به آلمان توانستند تعدادی فشنگ تست شده خریداری کنند که حدود یک ماه بعد از گمرک ترخیص و به فدراسیون تیراندازی تحویل داده شد. با تعطیلی اردوها این تعداد فشنگ هنوز بی استفاده باقی مانده اما قطعا با وقفه یکساله المپیک جوابگوی تمرینات ملی پوشان نخواهد بود.

حال به نظر می رسد فدراسیون تیراندازی باید به دنبال یک استراتژی برای تامین فشنگ مورد نیاز ملی پوشان باشد تا با تمام شدن بحران کرونا و آغاز اردوهای تیم ملی مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. تاکنون فدراسیون تیراندازی با کسب 6 سهمیه المپیک، در این زمینه خوب عمل کرده اما نکته اصلی عملکرد تیراندازان در المپیک توکیو است.

نحوه عملکرد تیراندازان در المپیک هم بستگی به این دارد که فدراسیون در این فاصله زمانی چگونه می تواند شرایط اردوها را فراهم کند. قطعا ملی پوشان با بازگشت به اردوها و ادامه تمرینات خشک نمی توانند انتظارت را برآورده کنند. نتیجه گرفتن آنها در المپیک منوط به فراهم کردن نیازهای آنها در اردو است.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ در گفت و گو با ایسنا، در مورد مشکلات سر راه تیم ملی با آغاز اردوها گفت: با توجه به این که فدراسیون به دنبال تهیه مهمات مورد نیاز تیم است، امیدوارم با شروع اردو مشکلی از این بابت نداشته باشیم. مهم‌ترین چالش، نظارت کامل بر رعایت اصول بهداشتی است، خصوصا برای تیراندازانی که در خوابگاه ساکن خواهند شد. آن طور که از مربیان کشورهای دیگر شنیده ام به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ هیچ مسابقه‌ای نخواهد بود، اگر باشد ما هم به طور قطع از آن استقبال می‌کنیم.

احمد نجفی سرمربی تیم ملی تپانچه نیز در مورد کافی بودن مهمات برای تمرین، به ایسنا گفت: فشنگ‌هایی که از هانوفر خریداری کردیم ترخیص شده است و در حال حاضر برای شروع تمرینات مشکلی نداریم. اگر در ادامه فشنگ کم باشد باید خریداری کنند. در حال حاضر مقداری فشنگ برای تمرینات وجود دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
Earth پایان کار احتمالی محمد دانشگر در استقلال
  مشکل پرسپولیس بی ثباتی است !
  ادامه شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌های اسپانیایی/ ۲ عضو والنسیا هم مبتلا شدند
  کرونا به نفع ویلموتس شد یا ایران ؟
  بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند
  علامت سوال بزرگ در انجام تست‌های کرونا/ ادامه لیگ به مو بند است!
  نفت مسجدسلیمان و هزینه‌های تحمیلی کرونا/ گل بود به سبزه نیز آراسته شد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان