امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیدعباسی: مربی داخلی، بهتر از مربیان درجه دو و سه خارجی است

#1
سیدعباسی: مربی داخلی، بهتر از مربیان درجه دو و سه خارجی است 1

کارشناس والیبال ایران گفت: اگر به هر دلیلی از آوردن مربیان درجه یک جهانی ناتوان هستیم، بهتر است از مربیان داخلی به جای مربیان درجه دو و سه خارجی استفاده کنیم.

جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم احتمالی فدراسیون والیبال مبنی بر انتخاب مربی داخلی برای سرمربیگری تیم ملی، توضیح داد: شخصا اعتقاد دارم که اگر هدف گذاری ما برای بازی‌های المپیک پیش رو حضور در جمع چهار تیم برتر است، مربی داخلی نمی‌تواند این نتیجه را رقم بزند و برای رسیدن به چنین عنوانی، نیاز به مربیان تاپ بین‌المللی داریم.

او ادامه داد: همراه با رشد والیبال ایران دانش مربیان داخلی ما نیز رشد کرد، اما واقعیت این است که بازیکنان تیم ملی ایران در حال حاضر با مربیان تاپ بین‌المللی کار می‌کنند که به همین دلیل همکاری آن‌ها با مربیان داخلی سخت خواهد بود، مگر اینکه خود بازیکنان با مربی که انتخاب خواهد شد، همکاری کنند. البته با این حال برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر المپیک، همچنان معتقدم باید مربیانی هدایت تیم ایران را بر عهده بگیرند که در جهان سرآمد هستند.

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: در غیر این صورت اگر به هر دلیلی از جمله مسائل مالی می‌خواهیم مربیان درجه دو و سه خارجی بیاوریم، بهتر است همین مربیان داخلی خود را انتخاب کنیم.

او در پاسخ به این سوال، آیا بهتر نبود همانند فدراسیون لهستان که قرادادش را با هنین تمدید کرد، فدراسیون ایران هم قراداد خود را با کولاکوویچ تمدید می‌کرد؟ توضیح داد: واقعا نمی‌توان هنین و کولاکوویچ را با هم مقایسه کرد. او در جزو یک یا دو مربی اول جهان است و در مقابل من از ابتدا که کولاکوویچ آمد، معتقدم او تفاوت چندانی با کواچ ندارد. معتقدم که دیگر مربیان صربستانی نمی‌توانند در جهان مرجع باشند و در حال حاضر به درد والیبال ایران نمی‌خورند.

سیدعباسی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فدراسیون همان دو سال پیش قرارداد کولاکوویچ را تمدید نمی‌کرد؟ توضیح داد: کولاکوویچ انسان با شخصیت و خوبی است، اما من از ابتدا معتقد بودم که نمی‌تواند آنطور که باید برای والیبال ایران موفقیت آور باشد. در این مورد هم که بهتر است آقای داورزنی پاسخ دهند که چرا در دو سال پیش قرارداد او تمدید شد. من همچنان اعتقاد دارم که نیاز والیبال ما برای موفقیت در المپیک، یک مربی سطح اول جهانی است.

او در پاسخ به این سوال که برای موافقیت در المپیک با مربی ایرانی، تیم ملی نیاز به چه اقداماتی دارد؟ خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم تنها باید بازیکنان به مربی داخلی کمک کنند تا کاریزمای مربی حفظ شود. شخصا مربی هستم و تجربه همکاری با مربیانی چون ولاسکو را دارم، اما معتقدم که در حال حاضر برای موفقیت در المپیک باید با یک مربی جهانی درجه یک عازم ژاپن شویم. ولی اگر مشکل ارزی داریم و مربیان سطح اول جهان به ایران نمی‌آیند، بهتر است به جای مربیان سطح دو سه خارجی،‌ مربیان داخلی را روی کار بیاوریم.
پاسخ
 سپاس شده توسط امیر539
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ادعای خبرنگار عراقی: کی روش مربی عراق می شود
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا
  سیامک نعمتی بهتر از وریا غفوری است
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان