امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید

#1
تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید 1

مایکروسافت به‌تازگی گزارش جدید این شرکت را برای سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی جاری ارائه داده است. طبق این گزارش، سرویس Xbox Game Pass همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.
آقای ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر اجرایی مایکروسافت، در جلسه‌ی سرمایه‌گذاران تایید کرد که تعداد مشترکان سرویس محبوب Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسیده است. وی همچنین اشاره کرد که ماهانه‌ در حدود ۹۰ میلیون نفر از سرویس Xbox Live استفاده می‌کنند.
علاوه‌براین موارد، آقای نادلا اظهار داشت سرویس xCloud که هم‌اکنون در مرحله‌ی بتا قرار داشته، حدود ۱۰۰ هزار کاربر فعال دارد. این سرویس استریم دارای فهرست گسترده‌ای از بازی‌های سیستم عامل اندروید است و در این میان سیستم عامل iOS فهرست بسیار کوچکتری دارد.
درحالی‌که موفقیت سرویس Xbox Game Pass بخشی از قسمت درخشان این جلسه بود، اما درآمد حاصل از فروش سخت‌افزار این‌گونه نبود. طبق اطلاعات ارائه شده، درآمد فروش سخت‌افزاری این شرکت در حدود ۲۰درصد کاهش داشته و مایکروسافت می‌گوید دلیل آن ناشی از کاهش قیمت اخیر سخت‌افزار بوده است.
به طور کلی، درآمد حاصل از بازی برای مایکروسافت نسبت به سال گذشته در حدود ۱ درصد کاهش یافته و درآمد تولید محتوا و خدمات Xbox با ۲ درصد رشد به ۳۳ میلیون دلار رسیده است. آقای نادلا می‌گوید که افزایش تولید محتوای Xbox همانند یک پناهگاه در محل مناسب بوده و در خانه ماندن مردم به دلیل شیوع بیماری COVID-19 را از دلایل افزایش درآمد تولید محتوا و ارائه‌ی سرویس Xbox می‌داند. همچنین بخش بازی مایکروسافت در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی، درآمد ۲٫۳۵ میلیون دلاری را ثبت کرد. این رقم در مقایسه با سال گذشته در حدود ۱۴ میلیون دلار کاهش داشته است.
با نگاه کلی به این گزارش مشخص است که بازی‌بازان بسیاری در سراسر جهان از سرویس Xbox Game Pass استفاده می‌کنند. این سرویس همچنان یکی از بهترین سرویس‌های بازی محسوب می‌شود. حتی اگر نخواهید اشتراک کامل  این سرویس را خریداری کنید، می‌توانید از اشتراک‌های سه‌ماهه و یا دیگر اشتراک‌ها استفاده نمایید. این سرویس برای بسیاری از افراد به سرویسی مناسب از نظر اقتصادی تبدیل شده است.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی‌های ماه می سرویس PS Now مشخص شدند
  جف کیلی: مایکروسافت چند رویداد مختلف را برای Summer Game Fest برنامه‌ریزی کرده است
  آپدیت جدید Xbox One گزینه Surprise Me را به کنسول اضافه کرده است
  تاریخ اولین نمایش نسل بعدی Xbox مشخص شد
  ماکروسافت لوگوی جدیدی را برای Xbox Series X ثبت کرده است
  نام دو بازی رایگان ماه می سرویس PS Plus فاش شد
  مقایسه XBOX ONE و PS4
  نحوه آپدیت کنسول بازی Xbox 360
  آموزش گام به گام و تصویری تعمیر ماشه دسته ایکس باکس 360 Xbox
  فروش پلی‌استیشن 4 از مرز 40 میلیون دستگاه عبور کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان