امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

به‌روز‌رسان بازی Call of Duty: Warzone با انتقاد بازی‌بازان مواجه شده است

#1
به‌روز‌رسان بازی Call of Duty: Warzone با انتقاد بازی‌بازان مواجه شده است 1

ظاهرا استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) حساب ویژه‌ای روی Call of Duty: Warzone باز کرده است؛ چرا که از زمان انتشار این بازی رایگان تا به امروز، شاهد عرضه‌ی به‌روزرسان‌های مختلف و برگزاری رویداد‌های متنوع بودیم. اخیرا نیز این استودیو به‌روز‌رسان بزرگ دیگری را برای این بازی عرضه کرد. به‌روزرسانی که نظر همه‌ی بازی‌بازان را جلب نکرد و از سوی عده‌ای از آن‌ها، با انتقاد مواجه شد. همراه گیمفا باشید.
تمامی بازی‌بازانی که Warzone را تجربه کرده باشند، قطعا با قراردادها (Contract) آشنا هستند. قرارداد‌ها یکی از بخش‌های محبوب این بازی به شمار می‌روند که در قالب ماموریت‌های متنوع درون میدان نبرد، پاداشی را در اختیار شما قرار می‌دهند. آخرین به‌روز‌رسان این بازی، قرارداد جدیدی را به بازی اضافه کرده که فرصتی ویژه را در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد. این قرارداد Most Wanted نام دارد و ماموریت شما در آن، نبرد برای بقا و زنده ماندن به مدت ۵ دقیقه است. اگر شما در این امر موفق باشید، تمامی هم‌تیمی‌های شما به بازی برخواهند گشت. البته در کنار اضافه شدن این قرارداد ویژه، قرارداد‌هایی از بازی موسوم به Bounties نیز حذف شده‌‌اند. این موضوع اقدامی عجیب به شمار می‌رود زیرا پیش از این، در جزییات به‌روز‌رسان بازی اشاره‌ای به آن نشده بود.
واکنش بازی‌بازان نیز به این تغییرات کاملا مثبت نبوده است زیرا از طرفی، عده‌ای معتقد هستند که Most Wanted آنقدر هم قرارداد جذابی نیست چرا که شما می‌توانید با صرف مدت زمان مشابه به لوت کردن بپردازید و با جمع‌آوری پول کافی، دوستان خود را به روش کم‌خطر‌تری به بازی برگردانید. از طرفی دیگر، این باور وجود دارد که Bounties تجربه‌ی مفرح‌تری نسبت به Most Wanted را برای بازی‌بازان رقم می‌زند. به‌ویژه اینکه در قرارداد مذکور، هدف از بین بردن بازیکنی خاص در منطقه‌ای خاص است که لحظات مهیجی را به وجود می‌آورد.
البته این واکنش‌های منفی، تمام ماجرا نیست و افرادی هم از این موضوع استقبال کرده‌اند. اما این دلیل نمی‌شود تا سازندگان پیش از عرضه‌ی به‌روزرسان و در جزییات آن به این تغییرات اشاره‌ای نکنند. با توجه به حذف بخش سه‌نفره وبازگشت دوباره‌ی آن به بازی، احتمال اینکه Bounties به بازی برگردد هم وجود دارد. البته باید صبر کرد و دید که آیا این اتفاق در آینده می‌افتد یا خیر.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان