امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد

#1
شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد 1

اگر از طرفداران استودیو‌ی فرام سافتور (From Software) هستید احتمالا مدت زمان زیادی است که منتظر انتشار اطلاعاتی در مورد جدیدترین بازی در حال توسعه‌ی این استودیو تحت عنوان Elden Ring بوده‌اید. این عدم انتشار اطلاعات از بازی توسط استودیو باعث کنجکاوی هرچه بیشتر بازی‌بازان می‌شود، تا جایی که حتی انتشار شایعه‌ای در مورد این بازی هم بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.
اخیرا اطلاعاتی از بازی Elden Ring فاش شده‌اند که نمی‌توان با قطعیت آن‌ها را پذیرفت اما در بردارنده‌ی نکته‌های قابل‌توجه و جالبی برای علاقه‌مندان خواهند بود. به تازگی منبعی ناشناس در مورد قلمروها که تحت عنوان Kingdom در بازی شناخته می‌شوند، ساختار جهان باز و گسترده‌ی آن و بازگشت قابلیت شخصی‌سازی مبارز بازی سخن گفته است.
شاید بتوان گفت که مهم‌ترین نکته‌ی این اطلاعات فاش شده، وجود ۸ قلمرو منحصر به فرد که بسیار عظیم و گسترده هستند و نسبت به سرزمین‌های عناوین Dark Souls 3 یا Bloodborne از وسعت و تنوع بسیار بیشتری برخوردارند، خواهد بود. هر قلمرو دشمنان، چالش‌ها، استراتژی‌ها، مینی‌باس و باس‌های کاملا خاص خود را دارد که کاملا آماده هستند تا حتی سخت‌جان‌ترین و پرتلاش‌ترین بازی‌بازان عناوین Dark Souls ،Bloodborne یا Sekiro: Shadows Die Twice را به چالش بکشند.
بین این ۸ قلمرو یک سرزمین مرکزی و کنترل‌کننده‌ی این قلمرو‌ها نیز وجود دارد که با نام Field شناخته می‌شود. Field بسیار پهناور و پر از مناطق قابل کاوش، معماها، اسرار، باس‌های مخفی و موارد دیگری است؛ به همین دلیل Field تنها مکان در بازی Elden Ring خواهد بود که بازی‌باز می‌تواند سوار بر حیوانات مختلف در آن به گشت و گذار بپردازد. این حیوانات (Mounts) شامل اسب، گرگ، خرس، ببر و چندین موجود دیگر با طراحی منحصر به فرد خواهند بود.
قابلیت شخصی‌سازی مبارز نیز دوباره به بازی بازگشته است و بازی‌بازان می‌توانند شخصیت منحصر به فرد خود را بسازند. سپس یکی از کلاس‌های بازی را انتخاب می‌کنند که بسته به انتخاب خود به قلمرو‌های مختلف سفر می‌کنند. پیشرفت در بازی Elden Ring شبیه به Dark Souls خواهد بود، به این صورت که بازی‌بازان با به دست آوردن “اندام” دشمنان بخش‌های مختلفی از مبارزه و مهمات خود را ارتقا می‌دهند. با این حال همچنان درخت مهارت در بازی وجود دارد و بازی‌بازان با شکست دادن باس‌های بازی مهارت‌های مختلفی را کسب می‌کنند.
مانند بازی‌های قبلی استودیوی فرام سافتور، هیچ شهر یا منطقه‌ای که دارای مردم و جریان زندگی باشد در بازی Elden Ring وجود نخواهد داشت. در عوض بازی‌بازان در طول سفر خود با NPCهای مختلفی روبرو می‌شوند که هر کدام داستان مختص به خود را خواهند داشت و این داستان‌ها نسبت به عناوین قبلی استودیوی فرام سافتور بسیار عمیق‌تر و پرجزئیات‌تر خواهند بود. بسته به نحوه‌ی تعامل بازی‌بازان با این NPCها و اینکه به چه کسی کمک کنند، چه کسی را بکشند، به چه کسی خیانت کرده یا بی‌توجه از کنار او عبور کنند، داستان و پایان بازی Elden Ring تغییر خواهد کرد. همچنین منبع فاش‌کننده‌ی اطلاعات عنوان داشت که این بازی دارای پنج پایان منحصر به فرد خواهد بود که همگی به نحوه‌ی عملکرد بازی‌باز و تعامل با NPC‌ها بستگی دارند.
این منبع فاش‌کننده‌ی اطلاعات در شرح خود از دنیای بازی Elden Ring چندین بار به بازی The Legend of Zelda اشاره می‌کند. او در یکی از توصیفات خود درباره‌ی Elden Ring عبارت “این همان بازی کاملی است که همه ما می‌خواستیم Breath of the Wild به این کیفیت باشد” را به کار برد که شاید کمی اغراق‌آمیز به نظر برسد اما حاکی از آن است که با اثری فوق‌العاده و کامل مواجه خواهیم شد. البته باید در نظر داشت که مقایسه‌ی این دو عنوان از نظر زمان انتشار و پلتفرم مقصد و سایر موارد معقول نمی‌باشد اما مفهوم و مقصود جمله کاملا مشخص است. سرزمین پهناور Field و ۸ قلمرو آن که هر کدام ویژگی‌ها و ساختار منحصر به فردی دارند، جهان بازی Elden Ring را بسیار پویا‌تر و متنوع‌تر می‌سازند.
در پایان باید در نظر داشته باشید که این اطلاعات در حال حاضر در حد شایعه هستند و استودیوی فرام سافتور تاکنون هیچ‌یک از آن‌ها را تایید نکرده است. بازی Elden Ring تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما تایید شد که برروی کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Valhalla اعلام شد
  سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد
  شایعه: ممکن است بازی GTA 6 یکی از عناوین انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ باشد
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  سیستم مورد نیاز بازی Death Stranding اعلام شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  ویژگی جدیدی به استیم اضافه شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان