امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سری Assassin’s Creed برای بازی‌بازان گوناگون مفهو‌م‌های متفاوتی دارد

#1
سری Assassin’s Creed برای بازی‌بازان گوناگون مفهو‌م‌های متفاوتی دارد 1

از زمان انتشار عنوان Assassin’s Creed Origins در سال ۲۰۱۷، یکی از موضوع‌هایی که در میان طرفداران بسیار بحث شد در این مورد بود که آیا این بازی با تغییراتی که به خود دیده است را می‌توان یکی از عناوین سری Assassin’s Creed نامید؟
برای بسیاری از طرفداران و بازی‌بازان دور شدن از سبک مخفی‌کاری و کم‌رنگ شدن مأموریت‌های مربوط به کشتن مخفیانه دشمنان بسیار ناخوشایند بود اما موفقیت تجاری دو نسخه‌ی اخیر این سری یعنی Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey نشان می‌دهد که جهت‌گیری جدید این سری به سمت نقش‌آفرینی شدن هرچه‌ بیشتر، استقبال بازی‌بازان سراسر جهان را در بر داشته است.
به نظر می‌‌رسد که شرکت یوبیسافت (Ubisoft) این انتقادات و نظرات هواداران را بررسی می‌کند. داربی مک‌دوییت (Darby McDevitt) کارگردان بخش داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla، در مورد این موضوع نظر خود را اظهار داشت:

نقل قول: Assassin’s Creed معنا و مفهوم متفاوتی برای هر بازی‌بازی دارد. برای برخی از آن‌ها فلسفه‌ و داستان بازی از مخفی‌کاری و به قتل رساندن افراد مهم اهمیت بیشتری دارد در حالی که ممکن است برای دیگران گیم‌پلی این بازی مهم باشد.
از نظر طرح کلی سری Assassin’s Creed، آنچه که از این بازی طلب می‌کنید در واقع به میزان علاقه‌ی شما به این سری مربوط خواهد بود. برای بعضی افراد فسلفه‌ و روایت تاریخی و درگیری در وقایع مهم تاریخ که داستان آن‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد مهم است. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید پس باید بدانید که عنوان Assassin’s Creed Valhalla بازی مورد علاقه‌ی شما خواهد بود. من می‌دانم که برخی دیگر از بازی‌بازان هنگامی که به این بازی بنگرند می‌پرسند که آیا مخفی‌کاری در بازی وجود دارد؟ آیا قتل‌های پنهانی در این بازی وجود خواهد داشت؟ این قشر از بازی‌بازان بیشتر به جنبه‌ی گیم‌پلی بازی اهمیت می‌دهند. باید بدانید که Assassin’s Creed Valhalla عنوانی خواهد بود که از نظر گیم‌پلی غنی بوده و از المان‌های قتل و مخفی‌کاری بهره خواهد برد. با توجه به داستان ادوارد در عنوان Assassin’s Creed Black Flag، شاهد یک دزد دریایی بودیم که در جنگ‌های روی آب شرکت می‌کرد اما در نهایت تبدیل به یک قاتل با همان مهارت‌های مخفی‌کاری این سری شد. حال به طور مشابه در بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز داستان یک وایکینگ را خواهیم داشت.


Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا منتشر خواهد شد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
  بازی rouge company برای ps5 عرضه میشود
  برگزاری رویداد Galactus بازی فورتنایت برای اوایل آذر ماه تایید شد
  بازی Overwatch به‌مدت یک هفته برای نینتندو سوییچ رایگان می‌شود
  به‌روزرسانی بزرگی برای بازی Left 4 Dead 2 در راه است
  تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  بازی Dying Light 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد
  بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل ساختارهای متفاوتی از جمله سیاستمداری خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان