امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افتخاری: در حال جمع بندی پیشنهادات برای نحوه تخصیص بودجه بین فدراسیون‌ها هستیم

#1
افتخاری: در حال جمع بندی پیشنهادات برای نحوه تخصیص بودجه بین فدراسیون‌ها هستیم 1

رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک گفت: پیشنهادات برای نحوه توزیع بودجه بین فدراسیون ها را جمع‌بندی می‌کنیم و سپس هیات اجرایی اعلام می‌کند این پیشنهادات اجرایی شود یا بیشتر روی آنها کار کنیم.

عبدی افتخاری، رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک در مورد تدوین شاخص‌هایی برای نحوه تخصیص بودجه فدراسیون‌ها به ایسنا گفت: در کمیسیون جلسه‌ای تشکیل و شاخص‌های پیشنهادی اعضا ارائه شد که این پیشنهادات را برای ارائه به هیات اجرایی، جمع بندی می‌کنیم. در ادامه هیات اجرایی موارد را بررسی و تصمیم می‌گیرد که این شاخص‌ها برای تصویب به کمیسیون ارائه شوند یا اینکه زمان بیشتری بر روی آن کار کنیم.

او در مورد تخصیص بودجه به فدراسیون‌های مدال و غیر مدال‌آور گفت: برای همه حوزه‌ها پیشنهادهایی شده است و قطعا فدراسیون صاحب سکو و مدال، فدراسیون‌های دارای شانس مدال و سایر فدراسیون‌ها همه به نوعی از اعتبارات کمیته ملی المپیک استفاده می‌کنند. در حال حاضر در مرحله پیشنهادات هستیم.

افتخاری در مورد به کارگیری ورزشکاران مدال آور المپیکی در کمیته ملی المپیک بیان کرد: این ورزشکاران هم شامل کسانی هستند که از قبل مدال گرفته‌اند و هم کسانی که در آینده مدال می‌گیرند. شاخص استفاده از تجربه و توانمندی مدال آوران المپیکی برای ورزش کشور است که از طرف آقای صالحی امیری پیشنهاد شد. این موضوع در جلسه کمیسیون مطرح و اعضا پیشنهادات خود را ارائه دارند که آنها را هم باید به هیات اجرایی بفرستیم.

رییس فدراسیون اسکی در مورد حوزه‌های به کارگیری مدال‌آوران و ظرفیت کمیته ملی المیپک برای استفاده از تعداد زیا این ورزشکاران گفت: آیین‌نامه‌ای در مورد به کارگیری مدال آوران در هیات دولت به تصویب رسیده است تا آنها جذب شوند، در نتیجه آیین‌نامه جذب آنها وجود دارد. ظرفیت جذب هم وجود دارد اما بحثی که مورد نظر آقای صالحی امیری بوده و به ما ارجاع داده این است که از توانمندی المپین‌های مدال‌آور با گذراندن دوره‌های آموزشی در ساختار ورزش کشور استفاده کنیم تا آنها برای آینده کسب تجربه کنند.

او در ادامه افزود: اصل اساسی این است که المپین هایی که تحصیلات آکادمیک دارند، دوره‌های آموزشی را ببینند و در بدنه کمیته ملی المپیک، کمیسیون‌ها و سایر قسمت‌های کاری، زمینه کسب تجربه داشته باشند. از کسانی هم که تحصیلات آکادمیک ندارند باید در حد توانشان استفاده شود.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این مورد گفت: این طرح پیشنهادی آقای صالحی امیری به هیات اجرایی برای بررسی و کارکردن روی آن است به همین دلیل در ابتدای مسیر هستیم و فعلا روی این پروژه کار می‌کنیم. باید از خود المپین‌ها، پیشکسوتان و افراد صاحب دانش استفاده کنیم تا در یک پروسه زمانی تصمیم بگیریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
  گل‌محمدی: تصمیم گیرنده‌های فدراسیون‌ بوکس ضعیف هستند
  ماجرای جهانبخش، داماش و فدراسیون فوتبال چیست؟
  صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان