امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سخنگوی فدراسیون تیراندازی: برای آغاز اردوها باید همه جوانب را سنجید

#1
سخنگوی فدراسیون تیراندازی: برای آغاز اردوها باید همه جوانب را سنجید 1

ناصر رسولی گفت: آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی منوط به موافقت و ابلاغیه وزارت ورزش و ستاد مقابله با کروناست و بعد از آن باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آغاز اردوهای رشته‌های انفرادی و آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار کرد: فدراسیون آمادگی لازم جهت آغاز اردوها را دارد اما این منوط به موافقت و ابلاغ وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا خواهد بود. با توجه به ابلاغیه جدید ادامه اردوها در مناطق سفید مجاز است. در صورت ابلاغیه وزارت و اگر مربیان درخواست آغاز اردوها را داشته باشند، با حفظ پروتکل‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی ارایه کرده است می‌توانیم اردوها را آغاز کنیم.

وی گفت: باید در اولین فرصت با مربیان جلسه بگذاریم، تمامی جوانب را بسنجیم. امکانات لازم را فراهم کنیم تا بدون مشکل و در کمال آرامش اردوها آغاز شود. سلامت ورزشکاران برای فدراسیون از همه چیز مهم‌تر است بنابراین باید همه جوانب را برای آغاز اردوها در نظر بگیریم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی افزود: تیراندازی تجهیز محور است و سخت افزارهای خاص خود را دارد. مجموعه آزادی تنها سالن استاندارد و مورد تایید فدراسیون جهانی است. ما هم به ناچار باید اردوهای را در مجموعه آزادی و با حفظ فاصله گذاری آغاز کنیم. در استان البرز که جزو مناطق سفید از نظر شیوع ویروس کرونا اعلام شده است تنها سالن ۱۰ متر را داریم و سالن ۵۰ متر برای تمرین در دسترس نیست.

رسولی در مورد تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی در این شرایط اظهار کرد: قطعا اردوها با ورزشکاران المپیکی و تعداد اندکی از سایر ملی‌پوشان آغاز خواهد شد. پیشنهاد فدراسیون از اسفند ماه این بود که ورزشکاران در اتاق های تک نفره اسکان داده شوند، تا سلامتی آنها حفظ شود.

وی در خصوص تامین مهمات مورد نیاز برای اردوهای تیم ملی تا المپیک گفت: این محدودیتی است که چندین سال فدراسیون تیراندازی درگیر آن است. با توجه به اینکه المپیک هم بیشتر از یک سال تعویق داشته است قطعا اردوهای تیم ملی با کمبود فشنگ مواجه خواهد بود. اما فدراسیون از اسفند تاکنون بیکار نبوده و اقداماتی را برای تامین فشنگ انجام داده است تا با آغاز اردوها مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. دغدغه شدید فدراسیون همین تامین تجهیزات اولیه ملی‌پوشان است. راه هایی را بررسی کرده‌ایم که ان‌شاءالله به نتیجه برسد و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  آغاز ماموریت شهریار در جمع پرسپولیس آسیایی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان