امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سعادتمند: از طرح گسترده کمپ حجازی رونمایی می‌کنیم

#1
سعادتمند: از طرح گسترده کمپ حجازی رونمایی می‌کنیم 1

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید در دیدار با سرمربی تیم انتظارات طرفین مطرح شد و در حال حاضر در چارچوب پروتکل های بین المللی کار می کنند.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در گزارشی از عملکرد یک ماهه خود در این باشگاه اظهار کرد: موضوع نخست مربوط به اسپانسرینگ و قراردادهای تجاری باشگاه استقلال است. طی سنوات گذشته شرکت های زیادی در قالب کارگزار و اسچانسر وارد همکاری شدند و قراردادهایی امضاء شد. طی یک ماه گذشته جلساتی داشتیم و رایزنی کردیم. برخی همکاری کردند و لطف داشتند. همانطور که وعده داده بودم، شرکت های سوء استفاده گر که نفع و آورده ای برای باشگاه نداشتند، پای میز مذاکره هستند تا با آن ها به توافق برسیم و یک قالبی از همکاری را داشته باشیم و در غیر این صورت از حقوق و منافع باشگاه کوتاه نمی آییم و حقوق از دست باشگاه را پس می گیریم. درباره تمامی این شرکت ها گزارش کاملی را ارائه خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال با اشاره به موضوع اتحاد و صمیمیت در این باشگاه گفت: اگر من، اعضای هیات مدیره، تیم بزرگسالان و پایه و مربیان کنار هم باشیم و حمایت هواداران و پیشکسوتان را داشته باشیم، قاطعا برای موفقیت های بزرگ حرکت خواهیم کرد و می توانیم جام های بزرگی را به دست بیاوریم. این اتفاق غیرممکن نیست.

وی درباره حواشی مربوط به عدم دیدار او با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم اظهار کرد: او یک مدت به خاطر صفر برون مرزی و بحث قرنطینه در کشور امارات حضور داشت. چند روزی هم در ایران بودند و با من هماهنگ کرد تا به منزل پدری خود مراجعه کند. چند روزی هم من گرفتار بودم. امروز این ملاقات در فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد و در کنار هم از مجموعه ورزشی انقلاب بازدید کردیم. مسائلی را در میان گذاشتیم و انتظارات متقابل از همدیگر مطرح شد و در چارچوب پروتکل های بین المللی کار می کنیم. نگاه من و مجیدی بسیار نزدیک بود و احساس می کنم می توانیم برای موفقیت باشگاه استقلال در داخل زمین فوتبال برداریم. فرهاد مجیدی یکی از شناسنامه های باشگاه استقلال است و از او حمایت می کنم. امیدوارم با رفع موانع و مشکلات و انجام همه فعالیت ها در بخش مربوطه، به موفقیت دست پیدا کنیم.


*ماه آینده از طرح گسترده کمپ حجازی رونمایی می شود
سعادتمند با اشاره به نبود زمین تمرین مناسب برای برگزاری تمرینات و فعالیت های بدنی استقلال گفت: در گذشته ما این مشکل را داشتیم اما خوشبختانه دو چمن مناسب و استاندارد تهیه کردیم. اولین زمین تمرین ما در مجموعه انقلاب قرار دارد که دارای نواقص گوناگونی است. دستور دارم نواقص دیگر این مرکز هم برطرف شود. با شرکتی هم قرارداد منعقد کردیم تا از این زمین نگهداری شود. زمین چمن شماره دو ورزشگاه استقلال هم دومین زمین انحصاری باشگاه استقلال است. البته ما باید به سمتی برویم که کمپ مرحوم ناصر حجازی را تجهیز کنیم تا به دارایی ما اجازه شود. ماه آینده از طرح گسترده خودمان رونمایی خواهیم کرد تا با کمک هواداران ساخته شود.
وی ادامه داد: استخر و سالن بدنسازی مجموعه ورزشی انقلاب را آماده کردیم و الان در اختیار باشگاه است تا کادرفنی دغدغه ای برای تمرینات خود در طول فصل نداشته باشند و همیشه دو زمین چمن استاندارد را داشته باشیم. بنابراین در حال حاضر دارای دو چمن استاندارد برای تمرینات هستیم. این شرایط می تواند دغدغه مربیان را کم کند.
مدیرعامل استقلال با اشاره به وضعیت مالکیتی ورزشکار مرغوبکار که قرار است به سرمایه های این باشگاه اضافه شود اظهار کرد: مطمئن هستم با همکاری آقای گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ورزشگاه مرغوبکار به سرمایه های ما اضافه خواهد شد. این ورزشگاه مصوبه هیات محترم وزیران را دارد و با پیگیری های عزیزان به باشگاه ما اضافه خواهد شد. این تغییر و تحول به طور رسمی صورت می گیرد و این ورزشگاه بزرگ که متاسفانه حال و روز خوبی ندارد به ما اضافه می شود. در حال حاضر تمام امکانات این مجموعه نیازمند ترمیم است. این افزایش سرمایه می تواند به ورود استقلال به بخش خصوصی سازی کمک کند و امیدوارم این اتفاق در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.
*میلیچ و دیاباته را حفظ می کنیم
سعادتمند همچنین به مشکلات دیاباته و میلیچ اشاره کرد و گفت: بارها شاهد بودم که این دو بازیکن در برابر فسخ قرارداد با استقلال مخالفت کردند و گفتند که قصد بازگشتند دارند. این دو بازیکن جزو باشگاه ما هستند و در تلاش هستم با کمک دوستانم مطالبات این دو عزیز را پرداخت کنم. اگر چه یکی از عزیزان در خارج از کشور ابراز تمایل کرد تا مطالبات این دو نفر را بریزد و ما هم از او تشکر کردیم.
*فیش جعلی پرداخت حقوق دیاباته و میلیچ از طرف ما نبود
وی ادمه داد: اعتقاد دارم ما باید باب مذاکره را با ایرانیان خارج از کشور باز کنیم اما این اقدام مثبت نبود. من فیش پرداخت حقوق میلیچ و دیاباته را به معاون ورزشی ارسال کردم و او هم از وکلای این دو بازیکن استعلام گرفت. این فیش از طرف ما نبود که جعلی باشد. این فیش از خارج از کشور رسیده بود و ما هم برای استعلام صحت و سقم این موضوع اقدام کردیم. ان شاء الله در آینده نزدیک استقلالی های دو آتیشه مقیم خارج از کشور به کمک ما می آیند. بابت مسائلی که رخ داد عذرخواهی می کنم و امیدوارم در آینده نیازی به استعلام گرفتن هم نباشد.
*سعی می کنیم دستمزد پادووانی را از طریق فیفا واریز کنیم
مدیرعامل استقلال با اشاره به وضعیت مصدومیت لئوناردو پادووانی گفت: او یک یار اصلی برای ما بود و سلامت خود را در خدمت به تیم از دست داد. در حال حاضر او نقص عضو دارد و این موضوع برای ما که یک کشور باتمدن و با فرهنگ بالا هستیم، یک موضوع مهم به شمار می رود و او جزو ارتش استقلال و مجروحین ما محسوب می شود. امروز به او ایمیل زدیم و از او خواستیم شماره حسابی را اعلام کند. مکاتباتی را هم با فدراسیون فوتبال و بخش روابط بین الملل داشتیم تا اولین فرصت برابر اعلام پادووانی بتوانیم مطالبات این بازیکن را از طریق پاداش استقلال در فیفا پرداخت کنیم. همچنین از او دعوت خواهیم کرد تا در یک مراسم مناسب در ایران حاضر شود و او به عنوان عضو افتخاری باشگاه استقلال خواهد بود.
وی یادآور شد: در حال حاضر در شرایط عادی نیستیم و تحریم ها و ویروس کرونا و در ادامه مشکلات بانکی مانع از پرداخت مطالبات بازیکنان تیم شده بود. با این حال موفق شدیم مطالبات کادرفنی، پزشکی، سرپرستی و بازیکنان را پرداخت کنیم. در واقع بازیکنان ما قبل از عید دست خالی ماندند. من از صبر و شکیبایی آن ها تشکر می کنم. در این چند وقت اخیر سعی کردیم حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم. هیچ منتی هم نیست و خوشحالم که با چندین روز تاخیر این اقدامات را انجام دهیم.
سعادتمند با اشاره به تیم های پایه این باشگاه گفت: تیم های پایه ما با تلاش کادرفنی نتایج خوبی کسب کرده بودند اما از ابتدای امسال هیچ دستمزدی را نگرفته بودند اما از فردا صبح قسمت اعظمی از مطالبات این عزیزان پرداخت می شود. اگر می خواهیم تیم های ما در آسیا و در دنیا درخشش داشته باشند، باید به تیم های پایه توجه کنیم. اولین حضور من بعد از کرونا در کنار تیم های پایه خواهد بود. دوست دارم از نزدیک آن ها را ببینم. اگر 50 درصد از مطالبات بازیکنان تیم بزرگسالان را پرداخت کردیم، باید مطالبات تیم پایه هم به همین میزان پرداخت شود. از این پس نگاه ما به تیم های پایه عمیق تر خواهد بود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  طاهری: سعی می‌کنیم از گروه چهار آسیا صعود کنیم
  عبور بیرانوند از رکورد مرحوم حجازی
  رونمایی از ترکیب تیم ملی مقابل سوریه
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
  رونمایی از سعید معروف پس از ۴۲۹ روز!
  رونمایی از مغانلو با پیراهن پرسپولیس(عکس
  مخالفت گسترده هواداران آنتورپ با سرمربی این تیم/نمره متوسط بیرانوند در شب باخت آنتورپ
  هشدار حمید سوریان: کشتی حمایت نشود سقوط می‌کنیم
  پیروانی: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم/ همه بازیکنان پرسپولیس می‌مانند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان