امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۱۰ سوال چالش برانگیز درودگر خطاب به کانون مربیان درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال

#1
۱۰ سوال چالش برانگیز درودگر خطاب به کانون مربیان درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال 1

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با طرح سوال‌هایی نامه کانون مربیان فوتبال درباره تعطیل کردن لیگ برتر را به چالش کشید.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار نامه کانون مربیان فوتبال خطاب به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تعطیل کردن مسابقات فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در یادداشتی به این نامه واکنش نشان داد و پرسش‌هایی درباره آن مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

۱- اگر موضوع جان ورزشکاران مطرح است چرا فقط تعطیلی لیگ برتر را درخواست نموده‌اید؟ چرا همه لیگ ها و مسابقات تعطیل نشوند؟ چرا فقط لیگ برتر شایسته تهیه و ارسال چنین بیانیه ای بود آن هم نه خطاب به فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ که سازمان های مستقیم دارای مسئولیت اداره و مدیریت فوتبال کشور هستند بلکه برای وزیر محترم ورزش و جوانان نامه تهیه فرموده اید؟

۲- از آنجا که کانون محترم پیشنهاد فرموده اند لیگ با ۱۸ تیم در فصل بعد برگزار گردد، سئوال این است، تکلیف تیم‌های صعود کننده از لیگ‌دسته اول چه می‌شود؟ چگونه دو تیم صعود کننده تعیین می‌شوند؟ آیا با مسابقه؟ اگر چنین است با درخواست این کانون برای لغو مسابقات مغایرت دارد. آیا قرعه می‌اندازیم برای هر بازی و در نهایت دو تیم صعود کننده معلوم می‌شوند؟ آیا مسابقات آنها ادامه می‌یابد؟ اگر ادامه می‌یابد فرق آن بازیکنان و آن تیم‌ها با بازیکنان وتیم‌های لیگ‌برتر چیست؟

۳- تکلیف تیم‌های سقوط کننده لیگ دسته اول و صعود کننده لیگ دو چه می‌شود؟

۴- دوستان آیا می دانید فقط دو لیگ در کل دنیا تعطیل شده است؟ لیگ هلند و لیگ فرانسه. لیگ هلند به دلیل هم امتیازی تیم‌های اول و دوم قهرمان نداشت. لیگ فرانسه به دلیل اختلاف ۱۲ امتیازی پاری سن ژرمن قهرمان اعلام شد. اکنون باشگاه آمیان اعتراض شدیدی نسبت به سقوطش کرده و ادعا نموده در هفته های پایانی می‌توانست امتیاز بگیرد.

آیا می‌دانید سایر لیگ های جهان در انتظار تصمیمات کلان کشور می‌باشند و بر اساس اطلاعاتی که در سایت های معتبر منتشر شده مابقی لیگ‌های دنیا در شرف شروع به کار هستند، پس چه عجله ای برای اتخاذ تصمیم و ارائه طریق دارید قبل از اینکه تصمیمی اتخاذ گردد؟

۵- با اتخاذ چنین تصمیمی که توصیه فرموده اید آیا سرمایه‌گذاران مشتاق که در لیگ های پایین تر سرمایه گذاری نموده اند مایوس نخواهند شد؟ آنها در انتظار حضور تیم هایشان در لیگ های دو، یک و لیگ برتر بودند، با این سردر گمی ها آیا دلسرد نمی‌شوند و باشگاه‌داری را رها نمی‌کنند؟

۶- با این تصمیم چند مربی، ماساژور، تدارکات، کارمند و بازیکن بیکار می شوند؟ بدین ترتیب مراکز پزشکی ورزشی، مراکز بازپروری ورزشکاران، فروشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌ها، هیات‌ها، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز باید تعطیل گردند.

۷- با توجه به اطلاعیه های سازمان جهانی بهداشت، مسئولان بهداشت ایران و ستاد کرونا بیماری کرونا هم دیگر به طور دائمی با ماست، پیک اصلی کرونا در پاییز سال جاری آغاز می‌گردد، بدین ترتیب فصل بعد را چه کنیم؟ فصل بعد نیز از هم اکنون تعطیل شود؟

۸- فرموده اید لیگ برتر در فصل آینده ۱۸ تیمی شود. آیا می‌شود در سال منتهی به جام جهانی لیگ را ۱۸ تیمی کنیم؟ چگونه با تعدد تعطیلات کشور، برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی لیگ را ۱۸ تیمی کنیم ؟ می‌شود لطفا جدول مسابقات را با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی و عدم امکان برگزاری مسابقات در تاریخ های ذکر شده ارائه نمایید؟

۹- آیا در شرایط اقتصادی کنونی و کاهش درآمدهای باشگاه‌ها افزودن دو تیم که در واقع معنی آن افزایش هزینه‌های دو هفته میزبانی، دو هفته مهمانی، چهار هفته تمرین، چهار هفته پرداخت حقوق و هزینه‌های جاری با این وضعیت اقتصادی کشور مورد تایید باشگاه‌هاست؟

۱۰- اگر هم حرفه‌ای بودن را قبول داریم، نباید با شرایط کنار آمد و بر اساس اطلاعات و توصیه‌های مسئولان فیفا، AFC، سازمان بهداشت جهانی و کشور برنامه ریزی نمود؟ می‌شود بیان فرمایید کدام بازیکن فعال در فوتبال از بیماری کرونا در گذشته است یا در لیگ فوتبال بلاروس که از آغاز شیوع این بیماری در حال برگزاری است کدام بازیکن آنها فوت نموده است؟
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان