امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیگو از دلیل جدایی‌اش از بارسلونا گفت

#1
فیگو از دلیل جدایی‌اش از بارسلونا گفت 1

هافبک بازنشسته پرتغالی در یک گفت‌وگو به دلیل جدایی‌اش از بارسلونا و پیوستن به رئال مادرید اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لوییس فیگو از طریق دایرکت اینستاگرام با فابیو کاناوارو صحبت کرد. بازیکن بازنشسته پرتغالی به دوران ورزشی خود و روزهایی که در رئال مادرید کهکشانی حضور داشت، اشاره کرد. هافبک پیشین تیم ملی پرتغال گفت: در دوران ورزشی‌ام با بازیکنان بزرگ زیادی هم بازی بوده‌ام. برای من انتخاب برجسته‌ترین بازیکن از میان آن‌ها آسان است. من با رونالدو نازاریو، زین‌الدین زیدان، ریوالدو، پپ گواردیولا، فرناندو هیرو و خوان سباسیتین ورون هم بازی بوده‌ام اما بازیکنی که همیشه آماده گلزنی بود رائول گونسالس بود.

فیگو در ادامه افزود: او (رائول) یک برنده بود به خاطر ذهنیتی که در طول دوران ورزشی‌اش داشت. همیشه می‌دانست چگونه به توپ ضربه بزند و چگونه در زمین حرکت کند. اگر از رونالدو صحبت کنید ویژگی‌هایش سرعت و قدرت بود اما در رابطه با رائول سخت است بهترین ویژگی‌اش را اعلام کرد. با این حال از همه چیز کمی داشت. همیشه گلزنی می‌کرد و تفاوت خود را نشان می‌داد.

ستاره پیشین تیم ملی پرتغال در زمان بازی‌اش بارسلونا را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. او درباره این انتقال اظهار کرد: تصمیم مهم و سختی بود چون شهری را ترک کردم که به من خیلی چیزها داده بود و در آن جا شرایط خوب بود. با این حال زمانی که احساس می‌کنید در تیم‌تان ارزشمند نیستید و از یک تیم دیگر پیشنهاد دارید به آن فکر می‌کنید. نیاز داشتم تا مسوولان باشگاه به من نشان دهند که بازیکن ارزشمندی برایشان محسوب می‌شوم اما این اتفاق رخ نداد. رییس باشگاه به من گفت که پول را بیاور و برو. در آن تابستان می‌توانستم به لاتزیو هم بروم که تیم قدرتمند و پولداری بود. آن‌ها می‌خواستند مبلغ بند آزادسازی قراردادم را پرداخت کنند. من انتخاب خوبی داشتم و به دنبال تیمی بودم که اهداف بزرگی در سر دارد. بد از آب در نیامد.

او افزود: تیم‌های بزرگ جهان شبیه به هم هستند. تفاوت اصلی مردمی هستند که این جامعه را تشکیل می‌دهند. زمانی به مادرید پیوستم که تغییر در مدیریت ایجاد شده بود و شروع کار آسان نبود. برای من همه چیز جدید بود. با این حال به خوبی خود را با شرایط وفق دادم.

کاناوارو، فیگو را رییس آینده یوفا می‌بیند. بازیکن بازنشسته پرتغالی با وجود این که این موضوع را رد نکرد اعلام کرد از سمت کنونی‌اش راضی است. هافبک پیشین رئال مادرید که سفیر یورو ۲۰۲۰ است در این رابطه گفت: اکنون از کاری که انجام می‌دهم خشنود هستم. خیلی چیزها یاد گرفتم و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک! (عکس)
  عصبانیت و نا‌امیدی هالند؛ جدایی نزدیک است؟ (عکس)
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان