امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫

#1
Rainbow 
با سلام



اخبار کوتاه و چند سطری در زمینه موسیقی که ارزش تاپیک جداگانه ندارن رو میتونین اینجا قرار بدین!




برای ادامه دادن تاپیک می تونید :

- زمان برگزاری کنسرت ها

- جشنواره های موسیقی

- اخبار خواننده ها

و زمان انتشار اهنگ های جدید رو قرار بدین






کودکانی که در قرنطینه خانگی کنسرت می‌گذارند/ روحیه‌بخشی با موسیقی




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1



یکی از آهنگسازان و رهبران ارکستر شناخته شده موسیقی کودک و نوجوان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از برنامه‌ریزی و تولید چند اثر موسیقایی با محوریت کودکان و نوجوانان هنرمند خبر داد.

ناصر نظر آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان که همراه با ارکستر پارس فعالیت‌های زیادی را در عرصه موسیقی کودک و نوجوان پشت سرگذاشته در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه‌ای که برای تمامی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشورمان در حوزه‌های مختلف آموزشی و اجرایی به وجود آمده منتظریم ببینیم شرایط به چه شکلی خواهد شد که بتوانیم بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم. کما اینکه ما در اسفندماه سال گذشته نیز برنامه‌هایی را برای برگزاری کنسرت ارکستر پارس طراحی کرده بودیم اما به دلیل ماجرای کرونا تمامی آن‌ها لغو شد.

وی بیان کرد: در این روزها فعلاً مبنای کار آموزشی‌مان را برای تابستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدوارم بتوانیم با اتمام شیوع ویروس کرونا کارمان را آغاز کنیم. اما در همین ایام نیز بیکار ننشسته‌ایم و برای ارکستر پارس کارهایی را تدارک دیده‌ایم که برگزاری کنسرت در خانه توسط کودکان و پخش برخی از قطعات در فضای مجازی یکی از این کارهاست شرایطی که هم در جهت تکمیل فرآیند آموزش موسیقی به کودکان و هم برای تقویت روحیه آن‌ها می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. چرا که در این ایام آنچه برای کودکان و نوجوانان مهم است تلاش برای حفظ روحیه آن‌ها در شرایط نامطلوب این روزهاست.

این آهنگسازو رهبر ارکستر در معرفی برخی از آثاری که در این ایام توسط کودکان و نوجوانان هنرمند تدارک دیده شده گفت: قطعه «بهار من» با شعر جمال‌الدین اکرمی و آهنگسازی بنده، «دیو سیاه» به آهنگسازی من و اجرای مجازی یک قطعه بین‌المللی با زبان اسپانیایی و فارسی به رهبری حامد کرمانی و مدیریت ارکستر و تدوین رضا افشاری و مدیریت روابط عمومی مهدی عبدالوهاب توسط ارکستر زهی پارس از جمله کارهایی هستند که طی روزهای گذشته با موضوع مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا و البته ترویج شعار «در خانه بمانیم» توسط مجموعه ما تولید شده است.

نظر در پایان گفت: تمامی قطعاتی که ما برای اجرای مجازی در نظر گرفته‌ایم توسط هنرمندان کودکان و نوجوان در گروه‌های سنی مختلف اجرا شده و خوشبختانه تا به امروز نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده است. به هر حال باید بپذیریم که در این شرایط آنچه برای کودکان سرزمین ما مهم است روحیه بخشی و انتقال حس مثبت اندیشی است که تولید موسیقی سالم می‌تواند در این راه به آن‌ها کمک کند.





ساخت موسیقی متن برای سریال «آقازاده»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1



ستار اورکی پس از تجربه موفق سریال «پدر» این بار در همکاری مجدد با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی موسیقی متن «آقازاده» را می سازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آهنگساز دو فیلم برنده جایزه اسکار «جدایی نادر از سیمین» و «فروشنده»، با «آقازاده» ساخت موسیقی متن در شبکه نمایش خانگی را هم تجربه می کند.

او دومین همکاری خود با حامد عنقا و بهرنگ توفیقی را پس از تجربه موفق سریال «پدر» آغاز کرده است و دو قطعه ای که علیرضا قربانی با آهنگسازی او برای پدر خواند با نام های «لیلا» و «عشق آسان ندارد» هنوز هم از پرمخاطب ترین قطعه های موسیقایی است و شنیده می شود.

آهنگسازی «آقازاده» گرچه چند ماه پیش آغاز شد اما متاسفانه در ادامه کار وقفه افتاد و اکنون با سرعت بیشتری ادامه پیدا میکند.

بازیگران این سریال عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ ، sober ، Sirvan10_a ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ρσєѕɪ ، شـــقآیــق ، ѕααяeη
آگهی
#2
Rainbow 
بیست و ششمین ️جشنواره بین المللی موسیقی الکترونیک سونار ( Sonar) ۲۰۲۰ بارسلون لغو شد .


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1


- برگزاری این جشنواره بین المللی موسیقی به ۱۷ ژوئن سال ۲۰۲۱ ( ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ) تغییر یافت .

- سال گذشته تعداد ۱۰۵ هزار نفر علاقه مند در این رویداد هنری شرکت کردند.

- فستیوال موسیقی الکترونیک سونار اسپانیا در سال ۱۹۹۴ پایه گذاری شد و در خرداد ماه هرسال در شهر بارسلون برگزار می شود .

- اسپانیا با ثبت بیش از ۲۶ هزار مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا، یکی از کانون های اصلی این ویروس در اروپا است.

جشنواره موسیقی الکترونیک ۲۰۲۰ اسپانیا

جشنواره موسیقی الکترونیک سونار بارسلون قرار بود از ۲۹ الی ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ در شهر بارسلون کشور اسپانیا برگزار گردد.

جشنواره موسیقی الکترونیک سونار بارسلون به عنوان یکی از جشنواره های موسیقی بین المللی جهان، آخر هفته مهیجی را با موسیقی، خلاقیت و فناوری ترتیب می دهد.


شهر بارسلون هر ساله در ماه ژوئن با برگزاری جشنواره موسیقی الکترونیک سونار، به مرکز قاره اروپا تبدیل می شود. این جشنواره از زمان آغاز بکار خود در شهر بارسلون تا حدی رشد نموده که در سراسر جهان برنامه می گذارد و اجراهای تحسین شده بین المللی و همینطور معرفی استعدادهای نوظهور تجربی و تاثیرگذار را ترتیب می دهد.


این رویداد ده ها هزار بازدیدکننده از سراسر جهان را جلب می نماید که به بارسلون می آیند تا با سایر نوآوران این عرصه دیدار کنند و به موسیقی های الکترونیک فوق العاده گوش بسپارند. این جشنواره با واقع شدن در مرکز پیشرفت موسیقی الکترونیک و بواسطه تعاملاتش با فرهنگ دیجیتال، قادر است بین هنرمندان برجسته و استعدادهای نوظهور در تمامی زمینه های تولیدات صوتی تصویری و موسیقیایی ارتباط ایجاد نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط sober ، Medusa ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
#3
Thumbs Up 
از سرگیری کنسرت‌های موسیقی در ایالت «میسوری» با وجود کرونا


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1


به گزارش نشریه بیلبورد، مارک پارسون فرماندار جمهوری خواه ایالت میسوری آمریکا در تاریخ ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) جزئیات طرح خود برای بازگشایی تدریجی اقتصاد این ایالت از روز ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) را منتشر کرد.

در مرحله اول این طرح، امکان بازگشایی تمام کسب و کارها به شرط رعایت دستورالعمل‌های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد. علاوه بر این، ایالت میسوری برای اولین بار از زمان اعمال مقررات قرنطینه خانگی به شهروندان خود اجازه می‌دهد در رویدادهای زنده از جمله کنسرت‌های موسیقی شرکت کنند. براساس دستورالعمل‌های ذکر شده در این طرح، شرکت در تجمعات و رویدادهای بزرگ دیگر ممنوع نیست اما افرادی که در کنسرت، سینما و استادیوم حاضر می‌شوند باید طبق ملزومات قانون فاصله گذاری اجتماعی، با فاصله از یکدیگر بنشینند.

براساس این طرح، کنسرت‌های موسیقی الزامی به رعایت محدودیت ظرفیتی که برای خرده فروشی‌ها در نظر گرفته شده ندارند. با این حال انتظار می‌رود برای جلوگیری از انتشار کرونا، فاصله دو متری یا بیشتر بین حاضرین در سالن حفظ شود.

این تصمیم در حالی گرفته شده که نتایج نظرسنجی مشترک خبرگزاری رویترز و شرکت مشاوره‌ای و نظرسنجی ایپسوس نشان می‌دهد تنها ۲۷ درصد از مردم در صورت بازگشایی سالن‌های کنسرت، سینما و تئاتر حاضر به حضور در آن‌ها خواهند بود. به استناد نتایج این نظرسنجی، در مجموع ۵۵ درصد از مردم آمریکا با از سرگیری این رویدادها تا قبل از کشف واکسنی برای کرونا مخالفند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa ، ßяɪcε ، sober ، لــــــــــⓘلی ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
#4
Rainbow 
تازه‌ترین تک آهنگ خواننده برگزیده «عصرجدید» منتشر شد !


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1



پارسا خائف خواننده نوجوان موسیقی ایرانی و از هنرمندان برگزیده فصل اول مسابقه استعداد یابی «عصرجدید» تازه ترین تک آهنگ خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تک آهنگ «خیال تو» به آهنگساز مسعود تدینی و خوانندگی پارسا خائف خواننده برگزیده فصل اول مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» شبکه سه سیما در دسترس مخاطبان قرار گرفت.


در این قطعه نوید اسماعیل‌زاده ترانه‌سرا، مسعود تدینی آهنگساز و تنظیم‌کننده، محمد عبداللهی مدیرتولید، میثاق مهرپور نوازنده عود، توحید وحید نوازنده کمانچه، حسن اکبریان نوازنده ویولن، مسعود تدینی نوازنده سه تار و پارساخائف خواننده، گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ßяɪcε ، Medusa ، sober ، لــــــــــⓘلی ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
#5
Rainbow 
پخش ۴۰ موسیقی تولیدی مراکز از شبکه‎ های سراسری


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1



در یک ماه اخیر، ۴۸ قطعه موسیقی در مراکز استانی صدا و سیما تولید شده که ۴۰ قطعه از آن مجوز پخش از شبکه های سراسری را دریافت کرده‎اند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ۴۸ قطعه موسیقی در یک ماه اخیر و با موضوعات و در قالب‌های گوناگون توسط واحد شعر و موسیقی مراکز استانی رسانه ملی تولید شده است.


بر این اساس و از ۴۸ قطعه مصوب، ۴۰ عنوان موفق به اخذ مجوز پخش از همه شبکه‌های سراسری شده‎اند که با رعایت شاخصه‌های تولید آثار موسیقایی در مراکز بوده است همچنین با توجه به مؤلفه‌های رتبه‎بندی آثار، ۲۳ قطعه سطح کیفی خیلی خوب و عالی را کسب کرده‎اند.


۲۴ قطعه از این آثار با موضوع مدافعان سلامت، همدلی و مواسات، ماه رمضان و مناسبت‌های رسانه‎ای تولید شده‎اند.


تصویرگذاری بر روی چهار قطعه از این آثار برای تولید کلیپ و نماهنگ هم انجام شده و این تولیدات در اختیار شبکه‌های تلویزیونی قرار گرفته‌اند همچنین قرار است خوانندگان این قطعات در برنامه‌های شبکه‌های مختلف سیما از جمله «ترانه باران» شبکه شما حضور یافته و به صورت زنده به اجرای آثار بپردازد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa ، sober ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
#6
Shocked 
سیروان خسروی و دنباله یک جدال مجازی !


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1


پس از اینکه بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینما، تئاتر و تلویزیون و سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ طی دو سال گذشته در فضای مجازی حسابی از خجالت هم در آمدند، خبرهایی در روزهای گذشته منتشر شد مبنی‌بر که سیروان خسروی از بهاره رهنما شکایت رسمی کرده است. این خبر با انتشار احکام شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان تهران در صفحه شخصی سیروان خسروی، حواشی این دو هنرمند را وارد شرایط پرحاشیه تری کرد.


رأی دادگاه علیه بهاره رهنما پنجاه ضربه شلاق تعزیری به جرم افترا و نشر اکاذیب و توهین و هتک حرمت بود. اما در متن حکم این نکته ذکر شده است: «به علت فقدان سابقه کیفری متهم و همچنین وضعیت اجتماعی ایشان با رعایت ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ ناظر به ماده ۴۰ همان قانون تعلیق گردیده است.»


بنابر آنچه در برخی رسانه‌های رسمی منتشر شده، داستان دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما به دو سال پیش باز می‌گردد. سیروان خسروی در فروردین ۹۷ در یک پست مجازی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.


بعد از انتشار این پست امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر نسبت به این پست سیروان واکنش نشان داد. واکنشی که موجب Hک شدن صفحه اینستاگرام ژوله نیز شد. پس از Hک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد.


در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سیاست سکوت به خرج داد. در حالیکه از همان زمان نیز گمانه زنی‌هایی مبنی بر شکایت خسروی از رهنما وجود داشت. اکنون برای برخی این سوال مطرح است که حکمی که بیش از یک سال پیش صادر شده، به چه مناسبت این روزها بار دیگر از سوی این خواننده منتشر شده است؟
پاسخ
 سپاس شده توسط sober ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
آگهی
#7
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1

جشن ویژه‌ی فارغ ‌التحصیلی با حضور اشخاص مشهور!

به صورت رسمی اعلام شده که در تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) افراد نام آشنایی همچون لیدی گاگا، بند بی‌تی‌اس، باراک و میشل اوباما میزبان یک جشن زنده‌ی اینترنتی برای دانش‌آموزانی که امسال بخاطر ویروس کرونا جشنشون رو از دست دادن خواهند بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، Ɗєя_Mσηɗ
#8
Thumbs Up 
علی لهراسبی در استودیو خودش را ضدعفونی کرد!


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1


علی لهراسبی خواننده موسیقی پاپ نیز که در سال‌های اخیر فعالیت کمتری در عرصه موسیقی داشته با انتشار یک استوری به همراه یکی از دوستانش که در آن دائم به یکدیگر اسپری ضدعفونی کننده می‌زنند از رفتن به استودیو با رعایت موازین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و تولید چند تک آهنگ جدید خبر داد.


وی در این ویدئوی اینستاگرامی خطاب به هوادارانش گفت: «کرونا نرفت و ما با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به استودیو آمدیم و به شدت داریم کار می‌کنیم. البته خیلی زود موزیک‌های خوبی تقدیم قلب‌های شما می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر حال همه ما خوب شود و ما بتوانیم شما را در کنسرت‌ها ببینیم. خلاصه خیلی از خودتان مراقبت کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.»
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، sober
#9
Shocked 
نماینده پارلمان ترکیه اتهام‌های وارد شده به تتلو را پیگیری می‌کند!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1


یک نماینده پارلمان ترکیه می گوید که از وزیر خانواده، کار و امور اجتماعی این کشور پیگیر اتهام های وارد شده به امیر حسین مقصودلو (تتلو)، خواننده ایرانی شده است.
سرپوش هنری - به گزارش انتخاب به نقل از بی بی سی، تولای حاتم اوغول لاری، نماینده حزب دموکراتیک خلق ها در توییتر گفته از وزیر خواسته توضیح دهد که در صورتی که اتهام وی مبنی بر دعوت به دختران زیر سن قانونی در اینستاگرام (Instagram) ثابت شود، بدون استردادش به ایران چطور با وی برخورد می کنند.


تتلو که ساکن ترکیه است، چند ماه پیش در ترکیه بازداشت شد و احتمال داشت به ایران مسترد شود که وکلایش از آن جلوگیری کردند. پلیس ایران می گوید وی را به جرم اشاعه فساد تحت پیگرد قانونی قرار داده است.


خانم اوغول لاری می گوید که از وزیر خانواده، کار و امور اجتماعی پرسیده است که آیا حساسیتی که روی ابراز عقیده های آنلاین در ترکیه موجود است، روی افرادی که به گفته وی امنیت کودکان را به خطر می اندازند نیز وجود دارد یا نه.
پاسخ
 سپاس شده توسط ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، sober
#10
امینم در مصاحبه رادیویی با لیل وین گفته که در دوران قرنطینه مشغول نوشتن و ضبط آهنگ های جدیده ولی نه برای آلبوم جدید، فعلا برنامه ای برای انتشار آلبوم جدید نداره.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
♪ اפֿـبار کـوتـاه موسیـᓆـے ♫ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Ɗєя_Mσηɗ ، ßяɪcε ، لــــــــــⓘلی ، sober


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان