امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شریفات: از فوتبال سر در نمی‌آورند و می‌گویند شاهین سقوط می‌کند/ در دعوا با اسکوچیچ

#1
شریفات: از فوتبال سر در نمی‌آورند و می‌گویند شاهین سقوط می‌کند/ در دعوا با اسکوچیچ 1

مهاجم شاهین بوشهر می‌گوید آن‌هایی که می‌گویند شاهین سقوط می‌کند از فوتبال چیزی بلد نیستند و ایده اشتباهی داده‌اند.

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: این بیماری کرونا فعلا نابود شدنی نیست و فقط باید رعایت کرد. تا کی این‌گونه باید ادامه داد و در قرنطینه خانگی ماند؟ من چند وقتی است تمرینات خودم را شروع کرده‌ام و آماده ام تا در یک بازی کامل شرکت کنم چرا که روزانه وقت زیادی می‌گذارم و در مکان‌های خصوصی تمرین می‌کنم تا شرایط بدنی‌ام حفظ شود. بعضی وقت‌ها هم به همراه عبدالله زاده، افشین، بختیار رحمانی، اهل شاخه، حمودی و چند بازیکن دیگر با رعایت فاصله گذاری تمرین می‌کنیم. اختصاصی هم تمرین می‌کنیم و در این شرایط به نظر من برای کسی که بدن خودش را حفظ کرده است، سه هفته هم برای بدنسازی زیاد است.

او ادامه: یک فوتبالیست حرفه‌ای در تعطیلات بین دو فصل استراحت مطلق می‌کند و دو ماه کاملاً دور از فوتبال است که وضعیت بدنی‌اش کاملاً به صفر می‌رسد اما برای ما که همیشه در حال تمرین هستیم این ماجرا متفاوت است و فکر نمی‌کنم نسبت به تعطیلات پایان لیگ، نیاز باشد وقت زیادی برای بدنسازی و آماده شدن بدن بازیکنان گذاشت. اکنون اکثریت بازیکنان به طور اختصاصی تمرین می‌کنند و تاحدودی آماده هستند. باز هم با این شرایط می‌گویم سه هفته برای بدنسازی کافی است و به نظرم می‌توانند زود تر بازی‌ها را شروع کنند تا فصل بعد هم در زمان خودش برسد.

مهاجم شاهین بوشهر درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو لیگ و سقوط دو تیم پایین جدول گفت: هر کسی چنین ایده‌ای داده است از فوتبال سر در نمی‌آورد چرا که حتی تیم‌های میانه جدول مثل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم امید دارند تا سهمیه آسیایی بگیرند. تیم ما بیشترین امتیازات در نیم فصل دوم را گرفت و در پنج بازی خود خیلی خوب کار کرد. حتی دیداری که مقابل پدید مساوی کردیم را هم می‌توانستیم پیروز شویم و شرایط‌مان واقعا خوب بود. در این شرایط هر تیمی مقابل ما بازی کند کار سختی پیش رو دارد و مطمئن باشید ما و گل گهر گزینه سقوط نیستیم و حق خودمان نمی‌دانیم.

او در خصوص کار کردن با میشو کریستوویچ عنوان کرد: من با اکثریت مربیان کروات کار کردم و همه آن‌ها بهترین مربیانی بودند که در ایران کار کردند. حتی اسکوچیچ که با اون به مشکل خوردم که فنی نبود و خودم هم مقصر بودم، از نظر فنی خیلی خوب بود. آقای میشو هم خیلی مربی خوبی است و تمریناتش حرفه‌ای است و به همین دلیل هم امسال بدنم آماده است و شرایطم خوب است. مدیریتش خیلی خوب است و حتی کسی نمی‌تواند یک دقیقه دیر تر به تمرین بیاید و می‌توانید عملکرد شاهین را در دو نیم فصل مشاهده کنید. میشو یکی از مربیان خوب شاغل در لیگ برتر است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان