امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ملی‌پوشان شنا و شیرجه در انتظار بازگشایی دوباره استخرها

#1
ملی‌پوشان شنا و شیرجه در انتظار بازگشایی دوباره استخرها 1

ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو در انتظار بازگشایی دوباره استخرها هستند تا بتوانند خود را برای مسابقات انتخابی المپیک توکیو آماده کنند.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو اواخر سال ۹۸ به پیک آمادگی خود رسیده بودند و قرار بود در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنند، اما شیوع کرونا سبب لغو مسابقات و خانه‌نشینی آن‌ها شد. مسابقات قهرمانی آسیا واترپلو که قرار بود به میزبانی قزاقستان برگزار شود به دلیل شیوع کرونا در چین لغو و تیم مردان قزاقستان و تیم زنان ژاپن قرار بود مسافران المپیک باشند اما با شکایت فدراسیون ایران از فینا ورق برگشت. با همه‌گیری کرونا این مسابقات بلاتکلیف مانده و اکنون ملی‌پوشان واترپلو منتظر تعیین تکلیف مسابقات انتخابی از سوی فینا هستند.
ملی پوشان شنا و شیرجه نیز قرار بود اوایل فروردین در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کرده و سهمیه المپیک بگیرند که با شیوع کرونا مسابقات انتخابی نیز لغو شد و هنوز زمان دقیق مسابقات انتخابی از سوی فینا مشخص نیست.
ادامه مسابقات لیگ ۹۸، مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی المپیک رویدادهای پیش‌روی ورزشکاران در این سال است، اما آن‌ها حدود دو ماه است که تن به آب نزده و تنها تمرینات بدنسازی را در خانه انجام می دهند.
طبق آخرین نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا در ورزش باشگاه های ورزشی که دارای رشته انفرادی و غیر گروهی هستند از ١٦ اردیبهشت ماه در ١٣٢ شهر سفید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجازه فعالیت دارند اما این ستاد هیچ دستورالعملی مبنی بر شروع فعالیت استخرها صادر نکرده و تکلیف استخرهای ورزشی هنوز مشخص نشده است.
ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو در انتظار بازگشایی استخرها هستند تا بتوانند تن به آب زده و خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده کنند. باید دید که ویروس کرونا چه زمانی در ایران تحت کنترل در خواهد آمد و ستاد مقابله با کرونا چه زمانی مجوز بازگشایی استخرها را صادر می‌کند.
وحید رضایی مربی تیم ملی واترپلو در گفت و گو با ایسنا، در مورد بازگشایی استخرها گفت: متاسفانه بعد از جلسه ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش مجوز بازگشایی اماکن ورزشی رشته‌های انفرادی را از نیمه اردیبهشت صادر کرد اما در مورد بازگشایی استخرها صحبتی نشده است. از رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خواستیم که این موضوع را پیگیری کند تا اگر بشود به صورت انفرادی تمرینات را آغاز کنیم. در حال حاضر ملی‌پوشان تمرینات آمادگی جسمانی را در خانه انجام می‌دهند. استخرها تعطیل است و ملی‌پوشان با مشکل مواجه هستند. تکلیف مشخص نیست و باید ببینیم چه خواهد شد. فکر نمی‌کنم تعطیلی استخرها بیشتر از این طول بکشد. بجز مسابقات انتخابی المپیک، مسابقات دیگری همچون لیگ ۹۸ و قهرمانی آسیا را در پیش داریم اما ملی‌پوشان با تعطیلی استخرها بلاتکلیف مانده اند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  فرشید اسماعیلی؛ همانی که انتظار می‌رفت
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  خطر محرومیت دوباره از بیخ گوش آل‌کثیر گذشت!
  سقوط تلخ در انتظار عابدزاده و علیپور
  خروج دوباره حسینی از ترکیب ترابزون
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان