امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گلایه‌های تند و تیز بهروز صفاریان از محسن چاوشی!

#1
Thumbs Up 
گلایه‌های تند و تیز بهروز صفاریان از محسن چاوشی!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلایه‌های تند و تیز بهروز صفاریان از محسن چاوشی! 1

یکی دیگر از گفتگوهایی که در میان حجم انبوه اتفاقات و حاشیه‌های موسیقایی در فضای مجازی پیش روی مخاطبان قرار گرفت، گفتگوی آرش نصیری مدیر پروژه موسیقایی «هزار صدا» با بهروز صفاریان آهنگساز و تنظیم کننده مطرح موسیقی پاپ درباره اوضاع و احوال این روزهای موسیقی پاپ و دلایل قطع همکاری اش با محسن چاوشی بود.


بهروز صفاریان در این گفتگو بود که ضمن اشاره به همکاری‌های مستمر خود با محسن چاوشی به تولید چند اثر مشترک با این خواننده معروف برای سریال «شهرزاد» و پایان فعالیت‌هایش با این خواننده اشاره کرد و گفت: من و محسن چاوشی در مجموعه «شهرزاد» چند کار را انجام دادیم که قرار بود در قسمت‌های مختلف این سریال گنجانده شود. اما بعد از مدتی محسن چاوشی به من گفت: آقای فتحی خودش ترجیح داده که این آهنگ‌ها را فقط در تیزرهای تبلیغاتی سریال استفاده کند. در حالیکه اصلاً قرار ما این نبود. چرا که من برای این سریال از موسیقی‌هایی استفاده کرده بودم که ساختار قدیمی‌تری به لحاظ ملودی‌پردازی داشت و در برگیرنده فضای خاصی بود که کاملاً بوی حال و هوای تاریخی سریال شهرزاد در آن به مشام می‌رسید. اما متأسفانه این اتفاقات نیفتاد.


صفاریان: من قطعات «هم خواب»، «به رسم یادگار» و «دل مغموم» را برای سریال شهرزاد با عشق تمام کار می‌کنم و بعد می‌بینم هیچکدام از این قطعات در سریال کار نمی‌شود و من فکر می‌کنم این تصمیم خود محسن بوده که این کارها در سریال استفاده نشود، چراکه خواننده در این شرایط حق وتو دارد و اگر فرض کنیم نظر آقای فتحی مبتنی بر حذف قطعات از سریال بود باز این محسن بود که می‌توانست جلوی این کار بایستدوی ادامه داد: اتفاقاً در آلبوم مشترکی که با محسن چاوشی کار کردیم نیز همان چیزی شبیه ماجرای «شهرزاد» اتفاق افتاد. باید بگویم من و محسن چاوشی خیلی دوستان خوبی بودیم اما انگار هر دوستی در موسیقی تاریخ مصرف دارد و گویی وقتی یک پروژه به اتمام می‌رسد دوستی‌ها نیز باید به پایان برسد. به هر حال من در همان زمان احساس کردم آن همکاری که باید با محسن چاوشی اتفاق می‌افتاد، اتفاق نیفتاد و ما با هم یک دل نشده و آن شفافیتی که باید وجود می‌داشت، نبود. پس وقتی شفافیت نباشد دیگر نمی‌توان در آن چارچوب ماند.


این آهنگساز و تنظیم کننده باسابقه در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: مشکلات من و محسن در حوزه تصمیم‌گیری نبود. خدا را شکر که من در ابعادی به او و انتخاب‌های موسیقایی‌اش اعتقاد داشتم و او هم از آن سمت به کارهای من اعتقاد داشت. باید بگویم مشکلات من و محسن چاوشی به نوعی غیرکاری بود گو اینکه فکرهایمان باهم هماهنگ نبود به طوری که در برخی پروژه‌ها من اذیت می‌شدم.


وی افزود: من قطعات «هم خواب»، «به رسم یادگار» و «دل مغموم» را برای سریال شهرزاد با عشق تمام کار می‌کنم و بعد می‌بینم هیچکدام از این قطعات در سریال کار نمی‌شود و من فکر می‌کنم این تصمیم خود محسن بوده که این کارها در سریال استفاده نشود، چراکه خواننده در این شرایط حق وتو دارد و اگر فرض کنیم نظر آقای فتحی مبتنی بر حذف قطعات از سریال بود باز این محسن بود که می‌توانست جلوی این کار بایستد.


صفاریان در بخش دیگری از این گفتگو توضیح داد: یکسری بازی‌های پشت صحنه هم هست که من آن‌ها را هم دوست ندارم. من دوست داشتم محسن چاوشی در این زمینه کمی شفاف‌تر بود. اگر او به من می‌گفت کاری را می‌خواهیم انجام دهیم من قطعاً تا آنجا که از دستم برمی آمد انجام می‌دادم. حتی در این زمینه یکی از اتفاقات هم به رسانه‌ها کشیده شد و من دیدم برای پروژه‌ای، محسن از همه عوامل قدردانی کرده بود اما اسمی هم از من نبرده بود. متأسفانه باید گفت این شفافیت وجود نداشت و من فکر می‌کردم در من وجود دارد. من داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که می‌توان کارهای بزرگ‌تری انجام داد اما فکر می‌کنم در برخی اوقات با یک سیاست خاص همه چیز جور دیگری چیده می‌شود. یعنی یک نفر دوست دارد هم خودش بخواند، هم بسازد و هم تنظیم کند و این روزها خودش هم شعر بنویسد. البته که اگر همه اینها خوب انجام شود چرا که نه؟ اما وقتی یک ترکیب خوبی مانند من، فرشاد حسامی و به واسطه او عادل روح نواز و حتی در دو آلبوم قبلی حضور روزبه بمانی به واسطه بنده جمع شود و نتیجه خوبی هم بدهد ولی بازهم شاهد این نکته باشیم که «من خودم می‌خواهم فقط بدرخشم» بنابراین ترجیح دادم با محسن رفاقت دورا دوری داشته باشم که گاهی اگر حداقل همدیگر را می‌بینیم روی مان را کج نکنیم و اگر او بخواهد حقیقتی را کتمان کند به خودش مدیون است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music بیوگرافی محسن ابراهیم زاده!!!
  کدوم اهنگ محسن یگانه رو دوس داری؟؟؟؟ اگه طرفدارشی بیا تو
Music محسن های خواننده
Star محسن شریفیان: حمایت نمی‌شویم و حمایت نمی‌خواهیم | جشن نی‌انبان سال آینده در جنوب برگز
  ۩۞۩ بررسی کوتاه آلبوم "اخ" از محسن نامجو + متن ۩۞۩
Music آلبوم «بی نام» محسن چاوشی پنجم آذر منتشر می شود
Music نی انبان اهدایی محسن شریفیان در موزه بروکسل رونمایی شد
Music محسن کرامتی: شهرام ناظری شاگرد شجریان نبود/ همایون شجریان تاج سر خوانندگان نسل جدید ا
Music تازه‌ترین آلبوم محسن شریفیان رونمایی شد/روایتی از موسیقی «شیبکوه»
Music محمد قنبری: چاوشی نابغه حال حاضر موسیقی است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان