امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق

#1
کاندیداتوری ایلخان نوری برای ریاست کمیته فدراسیون جهانی نجات غریق 1

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از لغو مسابقات جهانی نجات غریق در ایتالیا خبر داد و گفت: مسابقات جهانی نجات غریق قرار بود شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

ایلخان نوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات جهانی نجات غریق در دو بخش زنان و مردان قرار بود شهریور امسال به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و در سال ۲۰۲۲ به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

او گفت: قرار بود ایران با تیم کامل در دو بخش زنان و مردان در مسابقات جهانی نجات غریق حضور پیدا کند که متأسفانه این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

نوری هم‌چنین درباره نشست کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی تصریح کرد: در این نشست که من نیز یکی از اعضای این کمیسیون هستم ساختار جدید کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت و هم‌چنین درباره نحوه انتخاب سرداوران، کمیته اجرایی و کادر فنی تصمیم‌گیری شد.

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق از کاندیداتوری خود در ریاست یکی از کمیته‌های فدراسیون جهانی نجات غریق خبر داد و گفت: قرار است در این زمینه طی چند روز آینده فدراسیون جهانی نجات غریق رأی نهایی خود را اعلام کند.

نوری هم‌چنین از ثابت ماندن قیمت برگه‌های آمادگی سالانه منجیان غریق خبر داد و گفت: هر سال اول خرداد اعتبار برگه‌های آمادگی منجیان غریق به پایان می‌رسد. امسال قرار بود دوره‌های آمادگی منجیان غریق ۲۰ درصد افزایش پیدا کند که با تصویب هیأت رئیسه به دلیل شیوع ویروس کرونا این مبلغ بدون هیچ گونه افزایشی ثابت ماند. منجیان غریق از روز بازگشایی اماکن ورزشی دو ماه فرصت خواهند داشت در سطح کشور در دوره‌های آمادگی نجات غریق شرکت کنند و برگه‌های آمادگی خود را دریافت نمایند.

وی در پایان از برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین برای منجیان غریق خبر داد و افزود: این دوره آموزشی به صورت رایگان توسط یکی از مدرسان داخلی به منجیان غریق آموزش داده خواهد شد که در طی این دوره منجیان غریق با آخرین اصول نجات غریق آشنا خواهند شد. هدف اصلی به روز رسانی آموزش منجیان و غواصان است که ما در این دوره سعی کردیم این دوره به صورت رایگان برگزار شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  کنعانی‌زادگان به کمیته اخلاق دعوت شد
  چرا آل کثیر به کمیته انضباطی احضار نشد؟
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان