امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

azmoon.medu.ir – سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 99-1400

#1
azmoon.medu.ir – سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 99-1400

azmoon.medu.ir – راهنمای ثبت نام تیزهوشان پایه ششم و نهم سایت سمپاد
azmoon.medu.ir
ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان _ azmoon.medu.ir سایت رسمی سمپاد


مهلت مجدد ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سمپاد از 13 اردیبهشت لغایت 17 اردیبهشت ماه سال 1399 خواهد بود

جهت ثبت نام در سامانه و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز مشاوره و ثبت نام سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور – 9099072952 تماس از استان تهران
پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

azmoon.medu.ir – شرایط شرکت در آزمون تیز هوشان سامانه سمپاد
ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد ملزم به دارا بودن شرایط شرکت در آزمون ورودی سمپاد می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.
به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم کلیه امور ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان از طریق سامانه رسمی سمپاد به نشانی azmoon.medu.ir ، انجام می گیرد.
شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان ششم کسب نمره ی خیلی خوب در کلیه دروس و یا یک درس نمره ی خوب و بقیه دروس خیلی خوب در امتحانات نوبت دوم پایه پنجم. azmoon.medu.ir سایت رسمی سمپاد ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور.
شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم : کسب معدل بالای 19 در پایه هشتم می باشد. azmoon.medu.ir

زمان ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir
با توجه به پیگیری های متعدد اولیا گرامی در مورد زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 99-1400 پیرو اطلاعیه های سامانه azmoon.medu.ir زمان اعلامی برای ثبت نام آزمون در بازه زمانی اواسط اردیبهشت ماه تا اواخر اردیبهشت ماه 99 انجام خواهد گرفت که اولیا و دانش آموزان گرامی می توانند با تماس با مرکز ثبت نام تیزهوشان به شماره های 9099072952 (سراسر کشور) و 9099072952 (استان تهران) از ابتدای بهمن ماه نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت نام مدارس اقدام نمایند و در موعد مقرر ثبت نام مدارس را تکمیل نمایند.
شایان ذکر است همه ساله ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در بهمن ماه انجام می گرفت تا سال گذشته که بحث هایی در مورد حذف مدارس تیزهوشان در مقاطع مختلف بوجود آمد که با توجه به اعتراض فراوان اولیا و دانش آموزان گرامی و جلسات متعدد شورای انقلاب فرهنگی و مسئولان آموزشی کشور تصمیم نهایی مبنی بر بقای مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شد که تاثیر مهمی در زمان ثبت نام آزمون گذاشت که از بهمن ماه به انتهای فروردین ماه موکول شد.

جهت اطلاع از طرح جایگزین مدارس تیزهوشان طرح شهاب کلیک کنید

نحوه ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir
ثبت نام در آزمون تیزهوشان اینترنتی است و سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم از اواخر اسفند ماه فعال میشود.
داوطلبان شرکت در آزمون می توانند در موعد ثبت نام وارد سامانه شده و امور مربوط به ثبت نام خود را انجام دهند و یا با توجه به حساسیت امر ثبت نام جهت اطمینان از ثبت نام صحیح با مرکز مشاوره و ثبت نام سمپاد تماس حاصل نمایند.
مرکز مشاوره ایران تحصیل شماره تماس : 9099072952 تماس از سراسر کشور – 9099072952 تماس فقط از تهران
پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل
azmoon.medu.ir سایت ثبت نام تیزهوشان پایه هفتم و دهم و پایگاه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان


راهنمای ثبت نام در سامانه سمپاد پایه هفتم – هشتم – دهم
با توجه به اشتباهات و مشکلاتی که دانش آموزان در سال گذشته برای ثبت نام در آزمون داشته اند امسال راهنمای کامل ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir را ارائه می کنیم تا شاهد جا ماندن دانش آموزان و عدم ثبت نام آن ها به علت نبود اطلاعات کافی و ثبت نام نادرست نباشیم به این منظور ثبت نام در سامانه سمپاد هفتم hoosh.medu.ir  را تشریح می کنیم.
برای ثبت نام در سامانه به چه مواردی نیاز داریم؟
دانش آموزان و اولیا محترم توجه نمایید قبل از شروع ثبت نام حتما مدارک تحصیلی دانش آموز – مدارک هویتی پدر و مادر اعم از شناسنامه کارت ملی – مدارک احراز محل سکونت ، کارنامه های تحصیلی دانش آموزان و رمز عبور همگام را در اختیار داشته باشید.
مرحله اول ثبت نام : دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت شروع مراحل ثبت نام وارد سامانه azmoon.medu.ir شده و از طریق سه لینک مربوط به هر پایه وارد سامانه ثبت نام مربوط به پایه خود شوند.
توجه توجه : در ابتدای ورود به سامانه 3 لینک موجود است ، لینک ثبت نام ششم به هفتم – لینک ثبت نام هفتم به هشتم و لینک ثبت نام نهم به دهم حتما در ورود به لینک مقطع خود دقت داشته باشید.
مرحله دوم : پس از انتخاب لینک و ورود به سامانه مربوطه در این مرحله می بایست اطلاعات هویتی و رمز همگام دانش آموز را همانند تصویر زیر وارد نمایید :
ورود به سایت رسمی سمپاد
همانند تصویر در کادری که مشخص کرده ایم کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد نمایید.

مرحله سوم ثبت نام : پس از وارد نمودن “کدملی” و “رمز همگام” وارد صفحه زیر خواهید شد :

azmoon.medu.ir سمپاد

پس ورود به این مرحله از قسمت های مشخص گردیده نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کنید و در قسمت “عنوان سازمان” می بایست نام مدرسه شما نمایانگر باشد در صورت صحت اطلاعات تایید کنید تا وارد مرحله بعدی گردید.

مرحله چهارم : در این مرحله وارد قسمت ورود و تکمیل اطلاعات خود خواهید شد لذا توجه فرمایید که تمامی اطلاعات خود را با دقت و به صورت صحیح وارد نمایید و در آخر روی کلید “تایید نهایی” کلیک کنید توجه فرمایید حتما قبل از تکمیل نهایی یکبار اطلاعات وارده را چک کنید هرگونه اشتباه عمدی یا سهوی به موجب اطلاعات اشتباه و انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد.

مرحله پنجم : دریافت کد رهگیری ثبت نام دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشید حتما در مرحله آخر ثبت نام “کد رهگیری” که از سامانه azmoon.medu.ir دریافت می کنید تا روز اعلام نتایج نگهداری فرمایید شایان ذکر است احراز هویت و مشاهده نتایج شما از این پس با همان کد رهگیری خواهد بود.

جهت دریافت رمز عبور همگام از سامانه همگام کلیک کنید

ضوابط پذیرش دانش آموزان دو قلو
اگر یکی از دانش آموزان دو قلو داوطلب شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم حد نصاب قبولی در آزمون را بیاورد دانش آموز دو قلو او ( همجنس یا غیر ) با کسب حدنصاب 80% امتیاز اخرین نفر قبول شده میتواند وارد مدارس تیزهوشان شود.

سطح سوالات آزمون ورودی سمپاد 99-1400
سوالاتی که در آزمون تیزهوشان مطرح میشود دو گونه اند. سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی.
سوالات تحصیلی مربوط به کتب درسی دانش آموزان می باشد و منبع اصلی آن کتب درسی آن ها است سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان هفتم دارای 30% سوال از پایه پنجم و 70% سوال از پایه ششم می باشد. سوالات به صورت تستی چهارگزینه ای است و هر پاسخ صحیح در آزمون ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دارای 3 امتیاز و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز منفی می باشد لذا خواهش مندیم از دانش آموزان عزیز که در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید جواب ندهید.
در صورتی که در سوالی 2 گزینه را به عنوان جواب علامت زده باشید به عنوان جواب اشتباه محسوب خواهد شد.
برای دریافت نمونه سوالات آزمون برای پایه ششم و نهم میتوانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.
شماره تماس : 9099072952 از سراسر ایران – 9099072952 تماس فقط از استان تهران
پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارت ورود به جلسه از سامانه azmoon.medu.ir
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در پایه های هفتم و دهم معمولا یک هفته پیش از روز آزمون می باشد که به صورت اینترنتی از طریق پرتال سمپاد به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.azmoon.medu.ir می باشد.همچنین برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون میتوانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل نیز تماس بگیرید. 9099072952 تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر ایران همه روزه 8 صبح الی 12 شب.
دانش آموزان و اولیای گرامی به شما توصیه می کنیم حتما قبل از شروع مطالعه و ثبت نام اینترنتی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی با بهترین دبیران و اساتید علمی استفاده کنید با تماس با مرکز می توانید از سوالات آزمون تیزهوشان نهم و سوالات تیزهوشان ششم – طرز تهیه و بودجه بندی سوالات تیزهوشان و مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بهره مند گردید.

سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان
دریافت دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان
مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی
بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان

ثبت نام آزمون نمونه دولتی از azmoon.medu.ir
پیرو آخرین تصمیمات وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس نمونه دولتی نیز از سال گذشته یا همان سال تحصیلی 99-1400 از طریق این سامانه انجام می گیرد و علی رغم تفاوت های موجود در سطح علمی و دیگر جزئیات این مدارس آزمون ورودی برای مدارس استعداد درخشان و مدارس نمونه دولتی با هم ادغام شد.
شایان ذکر است اولیا محترم و دانش آموزان شرکت کننده در آزمون توجه داشته باشند ادغام این دو آزمون به معنی هم سطح بودن تراز قبولی در این مدارس نخواهد بود و فیلتر های دیگری نیز جهت هدایت دانش آموزان مستعد جهت ورود به مدارس هدف در حال بررسی است لذا تمامی مراحل آزمون کاملا رصد و امتیاز های دقیق برای ورود به مدارس به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
به اطلاع می رسانیم زمان و تاریخ آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همانند مدارس تیزهوشان در بهمن ماه سال جاری انجام خواهد گرفت لذا متقاضیان محترم دقت نمایند قبل از زمان ثبت نام نسبت به آماده کردن مدارک ثبت نام اقدام نمایند و اطلاعیه های بعدی از سامانه azmoon.medu.ir را دنبال نمایید.

نکاتی مهم هنگام ثبت نام در azmoon.medu.ir
داوطلبان تصویر خود را در قالب jpg یا png در سامانه azmoon.medu.ir وارد می نمایند ضمنا دانش آموزان حتما توجه کنند عکسی که می خواهند آپلود کنند در سایز 300*400 آپلود شود تا در ورود تصویر مشکلی به وجود نیاید.
در مرحله بعد دانش آموزان و اولیا گرامی باید هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنند که برای  این کار نیاز به یک کارت عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم باشد دارند هزینه ثبت نام فقط و فقط باید از درگاه موجود در سامانه azmoon.medu.ir پرداخت گردد در مورد هزینه ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی 99-1400 نیز هنوز مبلغ نهایی اعلام نشده اما سال گذشته جهت ثبت نام در آزمون مبلغ 20 هزار تومان از هر دانش آموز اخذ گردید ضمنا توجه کنید که حتما و حتما مبلغ را از درگاه روی سایت واریز نمایید هر گونه مبلغی که از بانک و یا دستگاه های ATM به حساب سازمان واریز گردد مقبول به ثبت نام نخواهد بود.
در مرحله آخر یکبار تمام اطلاعاتی که وارد سیستم کرده اید چک کرده و دکمه تایید نهایی را بزنید پس تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات از سامانه  وجود نخواهد داشت شایان ذکر است داوطلبان محترم دقت داشته باشند تا روز اعلام نتایج تیزهوشان رسید ثبت نام و کد رهگیری که از سامانه azmoon.medu.ir دریافت می نمایند نزد خود نگهدارند.

مطالب مرتبط :
مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی
مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400
saja.medu.ir
hoosh.medu.ir
azmoon.medu.ir


source: azmoon.medu.ir
[
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نتایج کنکور را به نفع داوطلبان تمام خواهیم کرد
  نتایج پویش دانش‌آموزی مدرسه حماسه اعلام شد_ آبان 1400
  استخدام مقطع درجه داری نیروی انتظامی در سال 1400
Thumbs Up جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام شد !
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  19 مرداد، اعلام‌ اسامی‌ نفرات‌ برتر کنکور95 !
  زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 95 +
  نتایج سطح بندی دانشگاه‌های دولتی اعلام شد
  اصلاحات انتخاب رشته کنکور ارشد منتشر شد/ اعلام ۹۷ کدرشته جدید
  نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد / آغاز انتخاب رشته از ۳۰ خرداد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان