امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مجلس دهم در آستانه ظالمانه‌ترین تحریم‌ها آغاز به کار کرد !

#1
مجلس دهم در آستانه ظالمانه‌ترین تحریم‌ها آغاز به کار کرد !


نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: با پذیرش نقاط ضعف مجلس دهم باید بگویم در شرایطی مجلس دهم را آغاز کردیم که کشور در آستانه ظالمانه ترین و بی سابقه ترین تحریم ها طی تاریخ معاصر بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، زهرا سعیدی مبارکه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز( سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه از ائمه‌اطهار(ع) به ما رسیده عبادتی عظیم به نام خدمت به مردم پس از انجام واجبات است و اکنون هر کس نزد وجدان خود و خدای خود می داند که از این فرصت گرانقدر معنوی چگونه و به چه میزان بهره برده و اکنون زمان نمره دادن به خود است.


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تحویل این امانت به امانتداران بعدی با پذیرش نقاط ضعف مجلس دهم باید بگویم در شرایطی مجلس دهم را آغاز کردیم که کشور در آستانه ظالمانه ترین و بی سابقه ترین تحریم ها طی تاریخ معاصر بود، اما قدرت ایمان درون‌زای مردم بر قدرت برون‌زای زورگویان درحال غلبه است و پرچم انسانیت برق قله‌های اخلاق در دست ملت ایران قرار دارد.


وی، افزود: در بحران کرونا نه فروشگاهی غارت و نه آشوبی نظیر آنچه در کشورهای مرفه دنیا دیده شد چرا که اینجا هدف مردم غارت و بردن نیست بلکه بخشیدن است، این مردم از تبعیض‌ها می‌رنجد، امروز زمان فرصت‌ها برای ملت ایران است و جهش تولید می‌تواند با مدیریت زمان و البته شایسته سالاری مزیت رقابت در عصر جدید باشد اما به شرط نگاه ویژه به قشر کارگر، اصناف، کشاورزان، دامداران، مقنیان و جوانان.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به عنوان یک جوان دهه شصتی و دارای خلاصه سوابق مهم از نظر علمی و شفاف و مشخص از نظر عملی با دعوت تعداد زیادی از اصناف جهت فرصت رسیدگی بیشتر به مشکلات صنوف با قدرت چانه زنی از مرکز از شهرستان اصفهان به میدان انتخابات آمدم.


وی افزود: اما در اقداماتی عجیب و مورد دخالت مستقیم و هجمه‌های دروغ و ناجوانمردانه پنهان و پیدا از سوی برخی دست اندرکاران و افراد حقوقی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی جهت مخدوش کردن چهره من در اذهان مردم با صدور نامه ها رسمی و جعلی جلوه دادن و مجرم دانستن من و دکترای تخصصی‌ام در سه روز منتهی به انتخابات و انتشار آن در فضای مجازی، رسانه ملی و برخی مساجد و هیئت‌ها مواجه شدم که محل تامین هزینه آنها جای سوال است‌.


نماینده مردم‌ مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به بهانه‌های مطرح شده چندین بار تبلیغات محیطی اینجانب را جمع آوری کردند که قطعاً برملا شدن این دروغ و بی تقوایی برخی افراد خاص و بازی با آبروی یک کاندیدای مستقل و از جامعه دهه شصتی‌های مظلوم و از جنس بانوان قطعاً تا اکنون از چشم تیزبین مردم دور نمانده است.


سعیدی تصریح کرد: جهت دهندگان به سناریوهای تخریب چه آنهایی که سکوت کردند و چه آنهایی که اقداماتی داشته‌اند باید در این دنیا و دیار باقی پاسخگو باشند اکنون خرسندم برای خدمت به خلقش بسیار در پیش خدایم زانو زده ام اما در مقابل منفعت طلبان سر خم نکرده‌ام و در خدمت منافع آنها نبوده‌ام.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ده‌ها هزار نفر مردمی که دل در گرو عملکرد حقیر در آن فضای تردید و شک آلود داشته و بنده را مورد اعتماد قرار داده‌اند می‌خواهم رفتار این افراد را که بغض‌های شخصی خود را با سوءاستفاده از جایگاه و هزینه کردن از سازمان متعلق به این نظام با انتشار نامه های کذب برملا کرده‌اند را پای نظام و دیگر مسئولین جمهوری اسلامی ایران ننویسند. آنها را به خدا واگذار می کنم و در این خصوص حرف‌هایی دارم که با من می‌ماند و با من دفن می‌شود.


وی با بیان اینکه نمایندگی را صرفاً در ساختمان مجلس نمی‌دانم و در هر جایگاهی که باشم مدافع منافع مردم هستم، افزود: به راستی در استان اصفهان چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ آیا دارا بودن رتبه دوم در مبتلایان به کرونا و رتبه سوم مرگ و میر در بین استان های کشور ضمن تشکر از کادر درمان در این استان، برازنده اصفهان است؟ چه تصمیمات به هنگامی گرفته نشد که این اتفاق در مرکز ثقل سیاسی و امنیتی کشور اتفاق افتاد تا مردم و کادر درمان تاوان آن را بدهند. آیا نادیده گرفتن و به خطر انداختن سلامت مردم استان در ترخیص ذرت های آلوده از سوی استاندار استاندار اصفهان پاسخی دارد؟


سعیدی ادامه داد: اتفاقات خارج از چارچوب استاندار اصفهان به صورت مثال در انتصاب فرماندار نطنز به مدت ۶ ماه تا موعد بازنشستگی وی بدون سابقه وزارت کشوری و بازی با مردم در خصوص سلامت و جالب تر تحت فشار قرار دادن رسانه ها در نقد عملکرد ضعیف آن‌ها در گروه کدامین فشارها و آلوده به بدهی کدامین افراد است.


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان پیشنهاد دهنده و طراح اول طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان سوال می‌کنم آیا هدف این قانون بازنشسته نمودن استاندار سابق و انتصاب استانداری با سنی بالاتر و عملکردی که سه مورد آن را اعلام کردم بود؟


وی ضمن درخواست تامین آب مورد نیاز کشت بهاره کشاورزان از وزیر نیرو، ادامه داد: علاوه بر وظایف نمایندگی، جذب بی‌نظیر سه ردیف اعتبار ملی برای یک شهرستان و جذب بودجه‌های ملی که بی سابقه بود و گزارش آن را به مردم میدهم میسر نبود جز با لطف خدا و همراهی مردم صبور.


سعیدی عنوان کرد: ضمن تبریک به همه منتخبین مجلس یازدهم امیدوارم طرح مبارزه با سوداگری بازار مسکن که نمایندگان مردم در مجلس و کمیسیون اقتصادی برای آن بیش از دو سال تلاش کردند اما به صحن علنی نرسید مورد جمایت مجلس آینده قرار بگیرد زیرا فاصله غنی و فقیر را کاهش می‌دهد.


نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از مردم شریف ایران، همکاران و تمامی افرادی که در طول این ۴ سال با مردم شهرستان مبارکه همراهی داشته‌اند و بیش از حدود ۸۰ هزار نفر مردمی که در فضای شک و تردید نسبت به مجرم بودن حقیر پای صندوق ها آمدند و کسانی که رای ندادند اما حرف هایی دارند درخواست می‌کنم که من را مورد عفو قرار داده و حلال کنند. از این تریبون اعلام می کنم خداوند از من نگذر اگر جایی از حق و رای مردم گذشتم و یا بگذرم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
  ربیعی: رییس مجلس در ابلاغ قانون اقدام لغو تحریم ها عجله کرد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
Heart روسیه بازگشت تحریم ها علیه ایران در شورای امنیت را منتفی دانست
  گزارش| تکلیف تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس چه شد؟
Heart کاخ سفید بررسی طرح الحاق کرانه باختری را آغاز کرد
Heart آمریکا ۵ ناخدای کشتی ایران را تحریم کرد
Heart تحریم ۸ شرکت فعال در زمینه آهن و فولاد توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان