امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حشد شعبی در دیالی ۱۵ داعشی را از پا درآورد

#1
حشد شعبی در دیالی ۱۵ داعشی را از پا درآورد 1

حشد شعبی عراق اعلام کرد ۱۵ داعشی را در عملیاتی ویژه در نینوا از پای درآورد. مرکز رسانه امنیتی عراق امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، در حملات گروه تروریستی داعش پنج نظامی و سه غیرنظامی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، این مرکز در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، ایست بازرسی تیپ شانزدهم پیاده‌نظام عراق واقع در شهر بیجی در استان صلاح‌الدین هدف تیراندازی مستقیم یک گروه داعشی قرار گرفت که در اثر آن دو نیروی نظامی کشته و یک تن دیگر از آنها زخمی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است، در روستای مخیاس در شهر خانقین از توابع استان دیالی، بمبی در یک خودروی متعلق به لشکر ۲۳ حشد شعبی منفجر شد که به شهادت دو تن از نیروهای حشد شعبی منجر شد.

همچنین در این بیانیه آمده است، در پی تیراندازی یک گروهک داعشی به سمت خودرویی غیرنظامی در منطقه علیاوه در شهرستان خانقین در دیالی، یکی از نیروهای پیشمرگ و همسرش کشته شده و دختر سه ساله او زخمی شد.

پیشتر یک منبع امنیتی در دیالی امروز (سه‌شنبه) به شفق نیوز گفته بود: تعدادی داعشی در خانقین که طی چند روز گذشته شاهد تنش امنیتی بوده، دست به جنایت هولناکی زده و با تیراندازی به سمت خودروی علی فرمان، یکی از نیروهای حشد شعبی در روستای التفرقه در غرب خانقین، او و همسرش را به قتل رسانده و پس از آتش زدن خودروی آنها دخترشان را ربوده و به مکان نامعلومی گریختند.

منبع یاد شده افزود: تروریست‌ها با خانواده این کشته‌ها تماس گرفته و این جنایت را به آنها اطلاع دادند و تهدید کردند، "اگر می‌خواهید دخترتان را پس بگیرید ما منتظر شما هستیم".

این منبع تاکید کرد: جمعی از نیروهای تیپ دو لشکر ۱۱۰ حشد شعبی عراق فورا خود را به محل حادثه رساندند اما تروریست‌ها گریخته بودند، نیروهای حشد شعبی با استفاده از یک پهپاد و گشت‌زنی‌هایی در اطراف محل حمله به تعقیب این جنایتکاران پرداختند.

یک منبع امنیتی اعلام کرد،‌ نیروهای امنیتی و حشد شعبی توانستند دختر بچه‌ را در اطراف شهرستان خانقین آزاد کنند.

این منبع افزود: نیروهای امنیتی و حشد شعبی در جریان تعقیب عاملان این جنایت این دختر بچه دو ساله را در اطراف روستای التفرقه در غرب خانقین یافتند.

به گفته این منبع، نیروهای امنیتی هنوز پیکر این عضو حشد شعبی و همسرش را نیافته‌اند.

علاوه بر اینها، مرکز رسانه امنیتی عراق اعلام کرد: یک گروهک داعشی دو کشاورز را از زمین زراعی‌شان در روستای مخیاس در خانقین در دیالی ربوده و محصول آرد و سه دستگاه تراکتور آنها را به آتش کشیدند و در نهایت اجساد این دو کشاورز در نزدیکی زمین کشاورزی‌شان پیدا شدند.

همچنین شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق گزارش داد، حشد شعبی عراق در بیانیه کوتاهی اعلام کرد، در عملیاتی ویژه در نینوا ۱۵ داعشی را از پای درآورده است.

همچنین یک منبع امنیتی در عراق به سومریه نیوز گفت: تعدادی داعشی به ایست بازرسی مرکز پلیس المقدادیه در دیالی حمله کردند اما این حمله کشته یا زخمی نداشت.

نیروهای امنیتی و حشد شعبی عراق گهگاه خبرهایی از بازداشت، هلاکت و یا زخمی شدن داعشی‌ها در مناطق مختلف کشور به ویژه آنهایی که در چند سال اخیر آزاد شده‌اند، منتشر می‌کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Thumbs Up هلاکت ۵۰ داعشی در عراق طی ماه جاری میلادی!
Heart بالگردهای آمریکایی داعشی‌ها را از سوریه به عراق منتقل می کنند
Heart پایان عملیات "شیرهای صحرا" و هلاکت ۵ داعشی در غرب الانبار
  بیانیه نیروهای وابسته به آستان‌های مقدس عراق درخصوص جدایی‌شان از تشکیلات حشد شعبی
  مقابله حشد شعبی با تحرکات داعش در جنوب موصل
  اتفاق عجیبی که اشک همه را در ترمینال جنوب درآورد (عکس)
  وزیر انگلیس به داعشی‌های انگلیسی: یا ترک سوریه یا ۱۰ سال حبس
  انگشتری که اشک دختر نوجوان تهرانی را درآورد+عکس
  داعشی ها سوسک های خطرناک را به جان سوریه انداخته اند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان