امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

احداث ۸ ایستگاه تقویت فشار برای انتقال گاز پارس جنوبی !

#1
Thumbs Up 
احداث ۸ ایستگاه تقویت فشار برای انتقال گاز پارس جنوبی!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
احداث ۸ ایستگاه تقویت فشار برای انتقال گاز پارس جنوبی ! 1


تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به پروژه انتقال حجم بالای تولیدات گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: افزون بر خطوط لوله باید هشت ایستگاه‌ تقویت فشار در فواصل معین احداث کرد تا زمینه لازم برای توزیع انرژی پاک و ارسال آن به مبادی مصرف مهیا شود.

به گزارش روز شنبه شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، «بهرام صلواتی» درباره اجرای پروژه‌های گازرسانی در سیستان و بلوچستان افزود: توسعه شبکه‌های گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ و همچنین گازرسانی به ۳۰ شهر و روستا، نیروگاه‌های چابهار و کنارک و کارخانه‌های ‌سیمان خاش و زابل از جمله تعهدات طرح هفتم و یازدهم خط لوله سراسری است.

وی ادامه داد: اکنون اجرای هزار و ۱۱۷ کیلومتر خط لوله در قالب ۱۱ پروژه از جمله پروژه‌های زاهدان به زابل به طول ۲۲۰ کیلومتر، ایرانشهر به چابهار حدود ۳۰۰ کیلومتر و همچنین پروژه‌های خاش، میرجاوه، سیب، سوران و سراوان در شرق استان در مجموع به طول ۵۹۷ کیلومتر در حال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: افزون بر پروژه‌های فوق، ۶۵۶ کیلومتر پروژه نیز در مجاورت شهرهای یادشده تعریف شده که اکنون در فاز طراحی قرار دارند و با به ثمر رسیدن این خطوط تکمیلی، باقی‌مانده شهرها و صنایع استان نیز از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

صلواتی همچنین درباره پروژه انتقال حجم بالای تولیدات گاز عسلویه، گفت: افزون بر خطوط لوله باید ایستگاه‌های‌ تقویت فشار متعددی در فواصل معین احداث کرد تا زمینه لازم برای توزیع انرژی پاک و ارسال آن به مبادی مصرف مهیا شود.

وی اظهار کرد: طرح تأسیسات تقویت فشار گاز در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در سال ۹۸ روزهای پرکاری‌ ‌را سپری‌ کرد و کوشید با پایان موفق مراحل طراحی، انتخاب پیمانکار و تحصیل اراضی، زمینه لازم برای ورود هشت ایستگاه به فاز اجرا را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران همچنین گفت: پروژه‌های نورآباد، دوراهان، پل کله، خورموج، برازجان، خیرگو، ارسنجان و آرادان، هشت پروژه‌ای هستند که در سال ۹۹ وارد مرحله خرید تجهیزات و کالا و اجرا می‌شوند و به این ترتیب رکورد بی‌نظیری در اجرای هم‌زمان چندین پروژه را در صنعت گاز شاهد خواهیم بود.

قطعه نخست پروژه خط لوله بیدبلند - اهواز آماده تزریق گاز شد

صلواتی همچنین از تکمیل قطعه نخست خط لوله بیدبلند - اهواز تا انشعاب ماهشهر خبر داد و اظهار کرد: این خط آماده تزریق گاز است.

وی درباره وضع خط انتقال گاز نهم سراسری نیز گفت: خط نهم این قابلیت را دارد که روزانه ۱۱۰ میلیون متر مکعب گاز را انتقال دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران یادآور شد: قطعه نخست بیدبلند - اهواز به طول ۱۰۰ کیلومتر در حال اجرا است که ۳۱ کیلومتر ابتدایی آن تا انشعاب ماهشهر به اتمام رسیده و آماده تزریق گاز است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان