امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهشتی‌پور: پویش‌های مجازی در حمایت از آرمان فلسطین و روز قدس اثرگذارند

#1
بهشتی‌پور: پویش‌های مجازی در حمایت از آرمان فلسطین و روز قدس اثرگذارند 1

یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت:راه‌اندازی پویش حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های بین‌المللی در حمایت از این رژیم به طور آنلاین که از طرق مختلف امضا شود در زنده نگه داشتن روز قدس و مساله فلسطین قابل توجه است.

حسن بهشتی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به متقاوت بودن برگزاری روز قدس در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که در ایران و تمامی کشورها وضع شده است گفت: باید توجه کنیم که مساله کرونا همه عرصه‌ها از جمله وزرش، سیاست، اقتصاد، هنر و غیره را تحت تاثیر قرار داده است از این رو باید توجه کرد که در این وضعیت به دنبال راه‌حل‌های جایگزین باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم مسوولان کشور در ایران در شهرهایی که وضعیت سفید و زرد به لحاظ شیوع بیماری کرونا دارند در چارچوب نماز جمعه سخنرانی و هم‌اندیشی در رابطه با روز قدس خواهیم داشت و در شهرهایی مثل تهران، راهپیمایی در حالی که راهپیمایان در خودروهایشان هستند انجام می‌شود؛ این‌ها تلاشی است برای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و روز قدس.

این کارشناس مسایل بین‌الملل تصریح کرد: برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی به طور آنلاین با حضور کارشناسان و متفکرانی ایرانی و بین‌المللی در اقصی نقاط کشور و دنیا نیز می‌تواند در این رابطه بسیار موثر باشد. حضور افراد مختلف از ملیت‌های متفاوت در یک زمان مشخص که درباره یک موضوع صحبت و تبادل نظر می‌کنند و سیاست کشورشان یا دنیا را در قبال مساله فلسطین و جنایات اسراییل تبیین می‌کنند قابل توجه است.

بهشتی‌پور گفت: هم‌چنین پخش فیلم‌های مرتبط با موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف در این روز می‌توند اثرگذار باشد. علاوه بر این ابتکار عمل‌هایی از جمله راه‌اندازی پویش‌های مجازی حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های بین‌المللی در حمایت از این رژیم که به طور آنلاین از طرق مختلف امضا شود یا به ترند در شبکه‌های مجازی تبدیل شود می‌تواند در زنده نگه داشتن روز قدس و مساله فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام حایز اهمیت باشد.

وی درباره برخی سنگ‌اندازی‌ها از سوی شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی که در اختیار کشورهایی از جمله آمریکاست و می‌تواند در این مسیر خلل ایجاد کند تصریح کرد: در هر حال باید برای هر شرایطی آماده بود و معتقدم با توجه به احتمال چنین کارشکنی‌هایی باید هم‌زمان از طریق چند شبکه اجتماعی اقدام کرد. ممانعت این شبکه‌های اجتماعی از انعکاس صدای مردم دنیا در حمایت از فلسطین، رسوایی انها را نیز در برخواهد داشت؛ چراکه این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مدعی جریان آزاد اطلاعات هستند در حالی که دیده می‌شود به دفعات تحت فشار سیاست‌ دولت‌هایشان اقدام به سانسور یا حذف دیدگاه‌ها و نظرات می‌کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی توسط فالگیران سایبری..♡
Heart به موضع خود در حمایت از مسأله فلسطین ادامه می‌دهیم
  نشست امروز شورای امنیت درباره حمایت از غیرنظامیان در مناطق درگیر
  برگزاری نشست مجازی وزرای بهداشت جنبش عدم تعهد با موضوع "اتحاد علیه کووید-19
  روحانی: حمایت مقام معظم رهبری نبود، قطعا نمی‌توانستیم در مبارزه با کرونا به موفقیت ک
  ماجرای گاوی که ستاره فضای مجازی کرواسی شد!
  بیانیه ۱۲ ماده‌ای کنفرانس مجازی وزرای کشورهای عضو آیسسکو
  ملوانان آسیب دیده از کرونا حمایت می‌شوند !
  انگلیس حمایت خود را از دولت جدید عراق اعلام کرد !
Heart گردان ارامنه سوری با حمایت فرانسه تشکیل شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان