امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرکت جاسوسی اسرائیلی به دنبال بازاریابی در آمریکا

#1
شرکت جاسوسی اسرائیلی به دنبال بازاریابی در آمریکا 1

وبسایت خبری "مادر برد" از تلاش‌های شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی "ان اس او" (NSO) برای فروش سرویس Hک تلفن همراه موسوم به "فانتوم" به نیروی پلیس آمریکا و بازاریابی در این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، این خبر تا این لحظه قویترین مدرک درباره تلاش شرکت فناوری وست‌بریج (Westbridge) شاخه آمریکایی شرکت جاسوسی اسرائیلی "ان اس او" برای ورود به بازار آمریکاست.

مکاتبات بین شرکت وست بریج و اداره پلیس آمریکا برای فروش نرم افزار فانتوم از ماه اوت ۲۰۱۶ شروع شده است هنگامی که یکی از کارکنان این شرکت ایمیلی به اداره پلیس سن‌دیگو آمریکا ارسال و در آن اطلاعاتی درباره برنامه فانتوم ارائه و آن را سیستم اطلاعاتی سیار توصیف کرده بود که می‌تواند یک نرم افزار عالی برای دفاتر تحقیقاتی پلیس سن‌دیگو باشد.

پس از Hک تلفن همراه از راه دور، سرویس Hک تلفن همراه موسوم به "فانتوم" می‌تواند ایمیل‌ها و لیست مخاطبان ایمیل را متناسب با هدف مورد نظر استخراج کرده و موقعیت تلفن را ردیابی کند و میکروفن را روی تلفن نصب و با استفاده از دوربین ویژه خود تصویربرداری کند.

یکی از کارمندان سابق "ان اس او" گفت، فانتوم نام تجاری نرم افزار شرکت بدنام اسرائیلی "پگاسوس" است که از آن برای بازاریابی در آمریکا استفاده می‌شود و این شرکت تلفن همراه بسیاری را در کشورهای مختلف از جمله امارات، مکزیک و عربستان در ازای میلیون‌ها دلار Hک کرده است.

مسؤول اطلاع‌رسانی در اداره پلیس سن‌دیگو در مکاتبات ایمیلی با وبسایت "مادر برد" اعلام کرد: این اداره اغلب در حال مذاکره با فروشندگانی است که سعی در فروش محصول یا خدمات خود دارند تا بتوانیم بالاترین کیفیت خدمات پلیس را به جامعه ارائه دهیم. مذاکرات به شکل روتین انجام می‌شود و در سال ۲۰۱۶ نوبت گروهبان مایر بود که فروشندگانی را که با ما تماس می‌گیرند ارزیابی کند و حکم قضایی پیش از کاربرد محصول یک شرکت لازم است.

در همین راستا، جان اسکات رایلتون، پژوهشگر مرکز سیتیزن لب، در دانشگاه تورنتو که حمله‌های سایبری به نهادهای مدنی را رهگیری می‌کند و با واتس‌آپ در تحقیقات درباره Hک کردن تلفن‌ها همکاری دارد، گفت، احتمال دارد رایزنی این شرکت با اداره پلیس سن‌دیگو تنها بخشی از بازاریایی شرکت جاسوسی "ان اس او" برای فروش محصولاتش باشد.

شرکت اسرائیلی ان اس او در بیانیه‌ای اعلام کرد که محصولات فروخته شده به اتحادیه‌های خارجی برای جاسوسی سایبری در ایالات متحده استفاده نمی‌شوند و هیچ مشتری تاکنون نتوانسته به کمک فناوری شرکت تلفن‌های همراه با شماره‌های آمریکایی را Hک کند.

براساس ایمیل‌های ارائه شده از اداره پلیس سن‌دیگو به وبسایت "مادر برد"، نیروهای پلیس آمریکا هرگز محصول فانتوم را خریداری نکرده‌اند، زیرا بسیار گران بوده است.

این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شبکه پیام‌رسان واتس‌آپ زیر مجموعه فیس‌بوک شرکت اسرائیلی فناوری ان اس او (NSO) را به جاسوسی از خبرنگاران و فعالان حقوق بشری متهم کرد. اخیرا فیس‌بوک اعلام کرد که چگونه سیستم پگاسوس از سرورهای ایالات متحده برای هدایت حملات خود استفاده می‌کند.

روزنامه فایننشال تایمز پیشتر اعلام کرده بود، شرکت امنیتی سایبری متعلق به رژیم صهیونیستی دارای نرم‌افزارهای جاسوسی است که می‌تواند اطلاعات را از سرورهای اپل، گوگل، فیسبوک، آمازون و محصولات مایکروسافت استخراج کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
Earth آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه صادرات نفت ایران خبر داد
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Subarrow فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا: در آینده‌ای نزدیک عراق را ترک نخواهیم کرد
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
  استایل و جواهرات کامالا هریس در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
  نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا(زنده)
  پیش فرض انتخابات 2020 آمریکا و تاثیر آن بر قیمت ارز، قیمت طلا و سکه و قیمت نقره
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان