امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شرط عجیب عروس برای ازدواج با نامزدش

#1
شرط عجیب عروس برای ازدواج با نامزدش 1
شرط عجیب عروس برای ازدواج با نامزدش


یک دختر جوان چینی با کار عجیبش سوژه رسانه ها شد . دختر چینی با لباس عروس در ارتفاع بسیار بالا و روی پل شیشه ای در حالیکه چمدانی پل از پول به عنوان جهاز به همراه داشت از نامزدش تقاضای ازدواج کرد .این دختر چینی برای ازدواج با نامزدش شرط عجیبی گذاشت او اعلام کرد که اگر روی پل با ارتفاع ۳۵۰ متر قدم بزند با او ازدواج خواهد کرد



این دختر چینی از اراده ضعیف نامزدش اطلاع داشت به همین علت این کار را انجام داد در ادامه شرط یک دختر چینی برای ازدواج با نامزدش را در نیک صالحی بخوانید و عکسی از این دختر با لباس عروس روی پل را مشاهده کنید
شرط عجیب عروس برای ازدواج با نامزدش 1
تصمیم عجیب دختر جوان چینی که قصد داشت اراده نامزدش برای ازدواج با خودش را به چالش بکشد سوژه رسانه‌ها شد. این دختر که از ترس نامزدش از ارتفاع آگاه بود یک پل مرتفع شیشه‌ای در چین را برای محل درخواست ازدواج نامزدش در نظر گرفت.



او در حالی که لباس عروس پوشیده و جهیزه اش که شامل ۱۰۰ هزار یوآن (۱۴۵۰۰ دلار آمریکا) پول نقد بود را همراه داشت، با خودروی شاسی بلند روی این پل ۳۵۰ متری (۱۱۵۰ فوت) حاضر شد.



در ویدئویی که منتشر شده است این دختر جوان خطاب به نامزدش می‌گوید:” اگر جرات کردی که روی این پل شیشه‌ای قدم بزنی من با تو ازدواج خواهم کرد. “.



اما با وجود تلاش دوستان مرد جوان برای ترغیب او به قدم زدن روی پل این مرد بخاطر ترس از ارتفاع از این کار سر باز زد و موفق به انجام آن نشد. در ادامه دختر جوان در حالی که دوباره میکروفون را در دست گرفته بود خطاب به نامزدش گفت:: ” در تمام این مدت عاشقانه دوستت داشتم و والدینم مرا به ازدواج با تو ترغیب می‌کردند، اما نمی‌توانم با مردی بی اراده و ضعیف مثل تو ازدواج کنم.



انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با بازخورد‌هایی نیز همراه بود. این پل در ماه ژوئن افتتاح شد و انتشار این ویدئو این شائبه را در ذهن کاربران ایجاد کرد که مسئولان محلی برای تبلیغات دست به این شوی نمایشی زده اند. “جی”، یکی از پرسنل شاغل در این پروژه در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی ضمن رد این شایعه گفت: این مراسم خواستگاری به هیچ وجه برنامه ریزی شده نبود و تنها با دختر جوان برای انجام آن و حمل خودرو روی پل مساعدت به عمل آمد. جی افزود: ” این نخستین بار نیست که مراسم خواستگاری زوج‌های جوان روی این پل انجام می‌شود و حتی برخی زوج‌ها عکسبرداری جشن عروسی خود را روی این پل انجام می‌دهند. ”



گفتنی است؛ این خواستگاری پر سر و صدا روز چهارشنبه و روی پل شیشه‌ای واقع در اطراف شهر “ژنگژئو” در استان هنان چین انجام شده بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط parisa 1375
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
  مراسم عقد با شوخی بدموقع عروس بهم خورد
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  عجیب و غریب‌ترین تابو‌ها در دنیا
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  عروس شدن یک دختر کم سن و سال(عکس)
  رستورانی عجیب با دو گارسون میمون!!!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان