امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرپرست ذوب‌آهن: می‌توانیم از بازیکنان تست کرونا بگیریم

#1
سرپرست ذوب‌آهن: می‌توانیم از بازیکنان تست کرونا بگیریم 1

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید این باشگاه آمادگی دارد که در صورت موافقت فدراسیون پزشکی ورزشی، از بازیکنانش تست کرونا بگیرد.

محسن کرباسچی، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان شروع مجدد تمرینات این تیم اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن از آن دسته باشگاه‌هایی است که تمام مجوزهای حرفه ای را دارد و این را همه می دانند. از نظر مباحث سخت افزاری و نرم افزاری از خیلی از باشگاه ها جلو هستیم. تمام تمهیدات بهداشتی و پزشکی که ما برای خودمان تعریف کرده ایم - مثل ایزوله کردن رختکن ها و گندزدایی و مسائل بهداشتی در خوابگاه ها - همیشه انجام می‌شود.

او ادامه داد: البته این موارد الان با حساسیت بیشتری انجام می شود. برای شروع تمرینات منتظر این هستیم که ستاد مبارزه با کرونا به سازمان لیگ اعلام کند و سازمان لیگ هم کتبا به ما اعلام کند. حساسیت خاصی نداریم و قطعا پیروی می کنیم. ما مطیع دستورات سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. هنوز تاریخ دقیقی برای شروع تمرینات نداریم. اگر همین امروز هم به ما اعلام کنند ما می توانیم تصمیم بگیریم ولی تا کتبا از طرف سازمان لیگ به ما چیزی اعلام نشود نمی توانیم کاری کنیم.

کرباسچی درباره صحبت های حریرچی، معاون وزیر بهداشت که گفته است شرایط گرفتن تست کرونا از لیگ برتری ها وجود دارد هم اظهار کرد: ما مقدمات این را فراهم کرده ایم. اگر فدراسیون پزشکی آماده باشد ما اینجا امکاناتش را داریم و چند آزمایشگاه در اصفهان هست که تست کرونا را به نحوی شایسته انجام می دهند. اگر آنها مشکلی نداشته باشند ما انجام می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن درباره وضعیت رادولوویچ، سرمربی این تیم هم توضیح داد: ایشان آمادگی برگشت به ایران را دارد اما مشکلی پروازی وجود دارد. وضعیت رادولوویچ مثل اسکوچیچ است. باید از بلگراد به جایی پرواز کنند و بعد به ایران بیایند که هنوز این پرواز انجام نمی شود. به محض اینکه مشکل پروازها آنجا برطرف شود می تواند برگردد چون بلیتش آماده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  اخطار جدی مهدی طارمی به برخی بازیکنان تیم ملی
Subarrow معروف و موسوی در جمع بازیکنان الهام‌بخش والیبال جهان
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید!
  هشدار کاپیتان ذوب آهن به بازیکنان پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان