امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سلامت بازیکنان فدای شوق ازسرگیری لیگ نشود

#1
سلامت بازیکنان فدای شوق ازسرگیری لیگ نشود 1

پژوهشگر مدیریت ورزش ایران با تردید نسبت به موفقیت مدیران فدراسیون فوتبال ایران در تامین کامل سلامت بازیکنان با از سرگیری لیگ، تاکید کرد: نباید سلامت بازیکنان فدای شوق ازسرگیری لیگ شود.

رضا شجیع پژوهشگر مدیریت ورزش ایران در مطلبی که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده، ضمن اشاره به از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا در آلمان پس از وقفه چند ماهه به دلیل شیوع کرونا، این اقدام آلمان را باشکوه‌تر از جشن نمادین چینی‌ها پس از بحران کرونا در ووهان دانست.

وی همچنین با اشاره به قصد مسئولان برای ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ایران، تاکید کرد: فدراسیون فوتبال که تاکنون شانه های خود را از زیر بار مسئولیت خالی کرده، برابر مأموریت بزرگی قرار گرفته و باید لیگی را برگزار کند که سلامت بازیکنان و دست اندرکاران برگزاری‌اش در اولویت قرار دارد.

مطلب رضا شجیع را در ادامه می‌خوانید:

بوندسلیگا تابوی فوتبال حرفه ای را شکست و اولین بازی و گل فوتبال جهان در بازی شالکه و دورتمند رقم خورد. دهن کجی به سبک آلمانی؛ کشوری که رکورددار تلفات اندک مبتلایان کرونا به نسبت جمعیت ۸۳ میلیون نفری خود است. آرامش آنها به قدری مشکوک است که گویی واکسن در جیب دارند و به جهان پر التهاب امروز پوزخند می‌زنند!

به هر حال بازگشایی بوندسلیگا، حتی از جشن نمادین چینی ها پس از بحران ووهان هم باشکوه تر و تأثیرگذارتر بود.

بحث‌ بازگشایی لیگ فوتبال هم در ایران داغ شده است. طبیعی هم بود که هجمه و فشار هواداران و رسانه ها روز به روز بیشتر شده و طاقت دولتمردان را طاق کند. به نحوی که اگر حریرچی را نشناسیم، با مشاهده سوال ها و جواب های این روزهای رسانه ها تصور خواهیم کرد که او سخنگوی سازمان لیگ است.

به هر حال به نظر می رسد فدراسیون فوتبال که تاکنون شانه های خود را از زیر بار مسئولیت خالی کرده، برابر مأموریت بزرگی قرار گرفته و باید لیگی را برگزار کند که سلامت بازیکنان و دست اندرکاران برگزاری اش در اولویت قرار دارد. سوال اصلی این است: آیا می‌تواند از پس این ماموریت برآید؟ در صورت ابتلای بازیکنان چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

پروتکل‌های سفت و سخت بهداشتی بوندسلیگا توسط انستیتوی رابرت کخ طراحی شده و این در حالی است که ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا بین باشگاه‌ها توزیع شده است؛ موضوعی که البته با اعتراضات فراوانی همراه شده و دولتمردان آلمانی را به رفتار تبعیض آمیز به نفع فوتبالیست ها متهم کرده است.

به هر ترتیب امیدوارم تصمیم های ورزشی اینچنینی در یک فضای عقلانی با در نظر گرفتن بیشینه توان و ظرفیت های داخلی باشگاه ها از نظر بهداشتی اتخاذ شود و مهمترین مساله اینکه، سلامت ورزشکاران فدای شوق راه اندازی دوباره لیگ نشود. ضمنا ابلاغ پروتکل ها کافی نیست، اجرای دقیق آنها نیازمند ابزار، آموزش و تمرین است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  اخطار جدی مهدی طارمی به برخی بازیکنان تیم ملی
Subarrow معروف و موسوی در جمع بازیکنان الهام‌بخش والیبال جهان
  بازیکنان پرسپولیس علیه مدیران باشگاه
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  جلسه عجیب فکری با بازیکنان؛ می‌روم تا پول بگیرید!
  هشدار کاپیتان ذوب آهن به بازیکنان پرسپولیس
  هشدار حمید سوریان: کشتی حمایت نشود سقوط می‌کنیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان