امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شاعری: مرتجعین منطقه می‌خواهند مسئله قدس را کمرنگ کنند

#1
شاعری: مرتجعین منطقه می‌خواهند مسئله قدس را کمرنگ کنند 1

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس گفت: آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه قصد دارند که اسرائیل را در حاشیه‌ای امن قرار دهند. به همین دلیل جریانات حاشیه‌ای و غیرفرعی را به عنوان جریانات اصلی قلمداد می کنند تا ذهن مسلمانان را از مسئله فلسطین به سمت دیگری ببرند.

علی محمد شاعری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس گفت: قدس، متعلق به بشریت است. قدس شریف، نه فقط به مسلمانان بلکه به تمام انسان‌های آزادی‌خواه دنیا تعلق دارد. حرکت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، یک حرکت انقلابی، انسانی و جهانی در جهت نجات بخش عظیمی از مردم ستم‌دیده دنیا بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس دهم، در مورد فلسطینیان اخراج شده از مناطق بومی گفت: تعداد زیادی از این عزیزان به شهادت رسیدند، مجروح شدند و بعضی در اسارت به سر می‌برند. روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی انسان‌ها در برابر ظلم است.

شاعری با بیان اینکه «سخنرانی مقام معظم رهبری، فصل الخطاب جریان مقاومت در شرایط فعلی منطقه است» گفت: امیدوارم که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات اجتماعی - سیاسی بتوانیم قدس شریف را در آینده نزدیک آزاد کرده و نماز را در این منطقه به جای آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که وظیفه کشورهای مسلمان در برابر سیاست استکبار و صهیونیسم مبنی بر کمرنگ کردن مسأله‌ فلسطین در ذهن جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن چیست؟ گفت: آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه قصد دارند که اسرائیل را در حاشیه‌ای امن قرار دهند. به همین دلیل جریانات حاشیه‌ای و غیرفرعی را به عنوان جریانات اصلی قلمداد می کنند تا ذهن مسلمانان را از مسئله فلسطین به سمت دیگری ببرند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: همه دولت‌ها و ملت‌های بزرگ منطقه باید دست به دست هم دهند و با وحدت و همدلی به کمک ملت تحت ستم فلسطین قیام کنند. قدس، نماد انسانیت و مقاومت در عصر ماست. هیچ ظلمی در سال‌های اخیر به اندازه ظلمی که به فلسطینیان روا شده، نمی‌ارزد.

شاعری ضمن تأکید به این که «مسئله اصلی جهان اسلام، فلسطین است» گفت: مسائلی مثل داعش‌سازی در عراق با هدف انحراف اذهان مسلمان از سمت قدس به مسائل فرعی دیگر ساخته شده است که نباید ما را جذب و ذهن ما را درگیر کند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس با اشاره به اهمیت «همه‌پرسی بین نیروهای فلسطینی» گفت: تنها راه‌حل همه‌پرسی است. نوع حکومت باید توسط همه ساکنان سرزمین‌های اشغالی اعم از یهودیان، مسیحیان و مسلمانان تعیین شود. اینگونه هم قدس آزاد می‌شود و هم مردم فلسطین از ظلم رها می‌شوند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow سیاست آمریکا نسبت به ایران به ویژه فعالیت های آن در منطقه چیست
Heart جنگ قفقاز می‌تواند تبدیل به یک مصیبت منطقه‌ای شود
Heart «صباح الاحمد»، از 40 سال حضور در وزارت خارجه کویت تا میانجیگری در منطقه
  مردم اخبار مبتلایان و متوفیان کرونا را بیش از مطالب دیگر دنبال می‌کنند
  قرنطینه کامل یکی از استان‌های منطقه جازان !
  فلسطینی‌ها خود را برای برگزاری روز قدس آماده می‌کنند !
  بهبودیافتگان کرونا برای اهدای پلاسما اقدام کنند
Heart بالگردهای آمریکایی داعشی‌ها را از سوریه به عراق منتقل می کنند
  دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برای مواجهه با پیامدهای کرونا راهکار علمی ارایه کنند
Heart ساعت صفر نفت‌خام/ خریداران قیمت‌های تک‌رقمی را تجربه می‌کنند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان