امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استان سمنان در 12 روز اخیر تنها یک فوتی داشته است

#1
استان سمنان در 12 روز اخیر تنها یک فوتی داشته است 1

استاندار سمنان با تمجید از عملکرد مسوولان علوم پزشکی شاهرود و سمنان گفت: این استان در 12 روز اخیر تنها یک فوتی ناشی از کرونا داشته است.

علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران این میزان از مرگ و میر را نشانگان خوبی از بهبود نسبی شرایط استان خواند و اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت زرد قرار دارند ضمن اینکه چهار شهرستان استان از آمادگی لازم برای ورود به "وضعیت سفید" برخوردارند.

وی که در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی "ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا" که با حضور استانداران و به ریاست دکتر حسن روحانی " رئیس جمهور" با خبرنگاران سخن می‌گفت، به وضعیت کروناویروس در این استان در آغاز بحران کرونا پرداخت و افزود: علی‌رغم اینکه استان سمنان در روزهای آغازین بحران کروناویروس در شمار استان‌هایی بود که میزان ابتلا در آن به نسبت جمعیت استان، بالا بود اما خوشبختانه مسوولان دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود به مرور با اشراف بر شرایط به بهبود شرایط در استان پرداختند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان با بیان اینکه مسوولان استان عملکرد خوبی در این بحران داشتند افزود: با وجود درصد بالای مبتلایان قطعی در استان در ماه‌های اول شیوع اما خوشبختانه مسوولان حوزه سلامت با تلاش زیاد، میزان مرگ و میرهای ناشی از این بیماری عالمگیر را در استان کنترل کردند به گونه‌ای که امروز به لطف الهی در شرایطی قرار داریم که می‌توانیم مهیای ورود به مرحله کنترل و مهار کروناویروس در استان پهناور سمنان شویم.

آشناگر با اشاره به از سرگیری روال عادی کار دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: ساعت کاری ادارات از روز کاری آینده به روال عادی برمی‌گردد و دستگاه‌های اجرایی از 7 و 30 دقیقه تا 14 و 30 به ارباب رجوع خدمات ارائه خواهند داد. ضمن اینکه وضعیت مرخصی‌ها نیز به روال عادی برگشته و دورکاری نیز لغو خواهد شد.

استاندار سمنان همچنین از بازگشایی اماکن مقدس خبر داد و گفت: بقاع متبرکه از صبح تا نماز مغرب باز خواهند بود. البته بحث در ارتباط با اماکن تاریخی به جلسه بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا موکول شد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قتل‌های اخیر نیازمند ریشه‌یابی فرهنگی است
  خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
Heart بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق در ارتباط با وقایع اخیر
Heart کویت، تنها کشور عرب حوزه خلیج فارس که عادی‌سازی را رد می‌کند
  تهران در رعایت پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی پایین‌ترین استان
  استان کرمان به وضعیت هشدار رسید
  ۲۱۰۲ مبتلای جدید کرونا در کشور/ وضعیت قرمز در خوزستان/ هشدار به ۳ استان
  روند ثابت فوت ناشی از کرونا در خوزستان در روزهای اخیر
  قرنطینه کامل یکی از استان‌های منطقه جازان !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان