امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاظمی: لیگ بسکتبال با ۱۰ تیم خوب نیست/ دوست دارم در مهرام بمانم

#1
کاظمی: لیگ بسکتبال با ۱۰ تیم خوب نیست/ دوست دارم در مهرام بمانم 1

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: اگر قرار باشد لیگ را با ۱۰ تیم برگزار کنیم خوب نیست و امیدوارم فدراسیون با در نظر گرفتن شرایط موجود، تاریخ برگزاری لیگ را مشخص کند.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم فدراسیون بسکتبال مبنی بر برگزاری احتمالی مسابقات لیگ برتر از شهریور ماه، توضیح داد: به هر حال باید در نظر بگیرند که قرار است چند تیم در لیگ حاضر شوند تا تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام ‌کنند. اگر قرار باشد لیگ با ۱۰ تیم باشد و رقابت‌ها زود تمام شود، فکر نکنم خیلی خوب باشد. با این‌ وجود قطعا فدراسیون این مسائل را در نظر می‌گیرد و سازمان لیگی هم که تشکیل شده، به برگزاری بهتر لیگ کمک خواهد کرد.

او در پاسخ به این سوال که برای فصل پیش رو تصمیم دارد در تیم مهرام بازی کند یا خیر؟ اظهار کرد: به هر حال اگر همین الان شرایطش باشد در تیم مهرام می‌مانم، اما الان خیلی زود است و خیلی زمان باقی است. باید ببینیم در آینده شرایط اقتصادی کشور چه وضعیتی را برای باشگاه‌ها ایجاد می‌کند! شاید خیلی از باشگاه‌ها اصلا برای فصل جدید نباشند، اما من امیدوارم مهرام باشد چون یکی از تیم‌های حرفه‌ای و با سابقه لیگ است که اگر فرصت باشد دوست دارم در مهرام بازی کنم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که کرونا چه تاثیری روی بسکتبال جهان داشت و یا می‌تواند داشته باشد؟ اظهار کرد: الان که دیگر همه جا باز شد و تعطیلی خیلی از لیگ‌ها به پایان رسید، اما امیدواریم هرچه زودتر واکسنی پیدا کنند که شرایط نرمال شود. بجز چند کشورهایی مثل برزیل که کرونا تازه در آنجا شیوع پیدا کرده، اکثر کشورها در حال نرمال سازی وضعیت هستند و امیدوارم هرچه زودتر وضعیت سفید شود.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که عدم برگزاری المپیک چه تاثیری می‌تواند روی تیم ملی ایران داشته باشد؟ تصریح کرد: من فکر میکنم مسابقاتی که در سطح جهانی برگزار می‌شود شرایطش برای همه تیم‌ها یکسان است. قطعا اگر سود و ضرری باشد تنها برای ما نخواهد بود و برای همه تیم‌ها است.

او در پایان درباره تمرینات شخصی خود نیز خاطرنشان کرد: من خیلی وقت‌ است که تمرین ‌می‌کنم، اما این ریسک را نکرده‌ام که در سالن تمرین کنم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)
  پدر ستاره یونایتد: پسرم در انگلیس خوشحال نیست
  رونالد کومان: چنین نتایجی قابل بخشش نیست
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم
  طارمی: کاری که من انجام می‌دهم عادی نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان