امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حمیداوی: ۲ بازیکن مشکوک به کرونا داریم

#1
حمیداوی: ۲ بازیکن مشکوک به کرونا داریم 1

مالک باشگاه شهر خودرو مخالف برگزاری لیگ برتر فوتبال است و می‌گوید در صورت بروز هر گونه مشکلی چه کسی پاسخو خواهد بود؟

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه تیم فوتبال شهر خودرو اظهار کرد: من احساس می‌کنم شرایط به دلیل ویروس کرونا خوب نیست و ما زیرساخت‌ها و امکانات لیگ‌های اروپایی را نداریم. از همه عزیزان فوتبال خواهش می‌کنم مدام نگویند بوندس‌لیگا شروع شده است. دورتموند سه زمین تمرین کنار هم دارد که در هر کدام از آن‌ها شش نفر تمرین می‌کنند. تیم شهر خودرو در رتبه پنجم لیگ فوتبال این مملکت است اما یک زمین فوتبال ندارد.

او ادامه داد: پشت یک ماشین نوشته بود "زندگی برای بچه پولدارهاست ما به دنیا آمدیم استادیوم را پر کنیم." ما هم به دنیا آمدیم که در جدول باشیم تا چند تیم دولتی کارشان را انجام دهند. ما به مردم و بازیکنان و خانواده‌هایشان پاسخگو هستیم. اگر خدایی نکرده یک اتفاق برای بازیکنان ما بیفتد کسی پاسخگو است؟‌ تنها درخواست ما این بود که ضمانت بدهید که اگر برای کسی اتفاقی افتاد پاسخگو باشید. پاسخگو باید همان سازمانی باشد که امروز می‌گوید بازی‌ها برگزار شود. تیم گل گهر سیرجان مشکل دارد. یک تیم مثل پارس جنوبی برای برگزاری یک تمرین مشکل دارد. اصلا بر فرض که من برای پول ندادن به بازیکنان این کار را می‌کنم، آیا حسینی دروازه‌بان استقلال هم به خاطر پول ندادن این کارها را می‌کند؟ آیا امروز امکان برگزاری مسابقه در خوزستان وجود دارد؟

مالک شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا تست‌های مشکوک بعضی از بازیکنان لیگ برتری، او را نگران کرده است هم توضیح داد: ما خوزستان که نمی‌توانیم برویم، مشهد که شرایطش قرمز است. گل‌گهر هم که باید به تعطیلی و قرنطینه برود. می‌شود به من بگویید که دقیقا داریم چه کار می‌کنیم؟ ۱۵ تیم نامه زدند که امکان برگزاری لیگ نیست. بعضی‌ها می‌گویند من تمایلات رنگی دارم. در فدراسیون جلسه بین مدیران باشگاه‌ها بگذارید. من اولین نفری هستم که امضا می‌کنم که قهرمان مشخص شود. من هیچ مشکلی ندارم. اصلا اگر این اتفاق بیفتد امنیت بچه‌های مردم به خاطر نمی‌افتد.

حمیداوی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد خطاب به مجری گفت: من از شما یک سوال دارم. جام یا جان؟ در ادامه مجری از حمیداوی پرسید که بازیکنان شهر خودرو تستشان منفی شده است که او هم پاسخ داد: پزشک تیم دیروز به من گفت که ساعت ۴ بعد از ظهر جواب تست‌ها می‌آید و آزمایشگاه گفته است که دو نفر مشکوکند. امیدوارم که اشتباه شده باشد. دیروز سرپرست نساجی می‌گفت که هزینه تست ۲۵ میلیون تومان شده است ولی ما ۲۸ میلیون برای آزمایش هزینه کردیم. بعد باید هر هفته این کار را بکنیم؟ یک سوال دیگر هم دارم. اگر امروز تست من منفی شد و فردا کرونا گرفتم، تا هفته بعدی که تست بدهم تکلیف چیست؟

او اضافه کرد: بعضی‌ها می‌گویند مشاغلی مثل اتوبوس‌رانی و حمل و نقل هم کارشات تعطیل نشده است و ادامه دارد. آیا فوتبال هم مثل حمل و نقل نیاز فعلی جامعه است؟ اگر قهرمان مشخص کنیم یا نکنیم مشکل مردم مرتفع می‌شود؟ ما مجبور هستیم که مترو یا اتوبوس داشته باشیم و کار کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  هجومی‌ترین ترکیب فصل پرسپولیس؛ حمله با ۶ بازیکن!
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  خداحافظی غیرمنتظره بازیکن مطرح تیم ملی والیبال
Clocket خودزنی عجیب گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران/ آینده‌ات را نجات بده!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان