امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

منابع داخلی: به احتمال زیاد در مراسم امشب سونی از Resident Evil 8 و Silent Hill رونما

#1
منابع داخلی: به احتمال زیاد در مراسم امشب سونی از Resident Evil 8 و Silent Hill رونما 1


زمانی دو سری بازی Silent Hill و Resident Evil در کنار یکدیگر با افتخار بر تخت پادشاهی ژانر ترس بقاء تکیه زده بودند و شایعه‌های جدید در ماه‌های گذشته به این نکته اشاره می‌کنند که خیلی زود شاهد بازگشت قدرتمند این فرنچایزها خواهیم بود.




رویکرد کپ‌کام (Capcom) و ساخت Resident Evil 8 بر کسی پوشیده نیست و همگی انتظار داریم این اثر در اوایل سال آینده به صورت میان نسلی برای پلتفرم‌های اصلی عرضه شود. عنوانی که بیش از همه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد سایلنت هیل است و با توجه به شایعه‌ها  یک ریبوت از این سری با همکاری کونامی (Konami) و سونی در دست ساخت قرار دارد. به احتمال زیاد هر دو بازی ذکر شده در مراسم امشب سونی (رویداد آینده‌ی گیمینگ) حضور دارند.

چندی پیش منبع خبری فعال، داسک گالم (Dusk Golem)، در توییتر پستی را منتشر کرده است که به رونمایی این دو بازی در مراسم امشب سونی اشاره دارد و با پشتوانه‌ی این اطلاعات، انتظار داریم رویداد سونی شامل این دو بازی بزرگ در سبک ترس بقاء شود. اگرچه او به رونمایی از Silent Hill نیز اشاره می‌کند اما در مورد Resident Evil 8 اطمینان بیشتری دارد.

او همچنین در این مورد توضیح می‌دهد که دلیل اصلی رونمایی از Resident Evil 8 در مراسم سونی این است که بازی تمرکز زیادی برروی واقعیت مجازی دارد و به عبارتی اولین عنوان نسل بعدی خواهد بود که از این پلتفرم حمایت می‌کند. همچنین درست همانند Resident Evil 7 این نسخه نیز قرارداد انحصاری/انحصاری زمانی با سونی خواهد داشت.

پس از این گفته‌ها، داسک گالم در رابطه با Silent Hill صحبت کرد. اگرچه او همانند Resident Evil 8 به این رونمایی اطمینان ندارد اما نسبت به قبل خوشبین‌تر شده است. بر اساس صحبت‌های اخیر داسک گالم در پشت صحنه اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و مدت زمان زیادی می‌شود که Silent Hill مراحل توسعه را طی می‌کند. او حتی به این نکته نیز اشاره کرده که این پروژه قابل بازی است.

اگرچه اطلاعات زیادی از Resident Evil 8 فاش شده است اما در مورد Silent Hill شایعه‌ها تنها به ما می‌گویند این اثر توسط ژاپن استودیو (Japan Studio) مراحل ساخت را طی می‌کند و مغز متفکر آن سازنده‌ی Gravity Rush و Silent Hillهای کلاسیک، آقای کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama) خواهد بود. از طرفی بر اساس گزارش‌ها در کنار این ریبوت شرکت کونامی برروی یک نسخه‌ی سریالی نیز کار می‌کند که البته در انحصار پلتفرم سونی قرار ندارد.

به‌ تازگی یکی از منابع داخلی مشهور که قبلاََ اطلاعات مختلفی را از عناوین Resident Evil منتشر کرده بود، اعلام کرده است که Resident Evil 8 یکی از مخوف‌ترین و تاریک‌ترین بازی‌های این سری خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید هیچ‌کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند و همگی از طریق منابع داخلی مختلف به گوش ما رسیده‌اند.

طبق اعلام رسمی شرکت سونی، در تاریخ جمعه، ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران یعنی امروز رأس ساعت ۱۲:۳۰ شب، این مراسم از طریق سه وب‌سایت توییچ (Twitch)، یوتیوب (YouTube) و پلی‌استیشن قابل مشاهده خواهد بود.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  احتمالا بازی Resident Evil: Village از یک سیستم ساخت و ساز جدید بهره می‌برد
  تریلر داستانی Medal of Honor: Above and Beyond در مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2020 پخش
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شینجی میکامی: اگر Resident Evil 4 Remake بازی خوبی باشد از آن حمایت خواهم کرد
  گزارش: تاریخ عرضه‌ی Resident Evil 8 فاش شد
  شخصیت کله هرمی از مجموعه‌ی Silent Hill به بازی Dead by Daylight می‌آید
  سری Resident Evil فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان داشته‌ است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان