امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرونا تمام تخت های بیمارستان توحید سنندج را به خود اختصاص داد

#1
کرونا تمام تخت های بیمارستان توحید سنندج را به خود اختصاص داد 1

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اختصاص کامل بیمارستان توحید سنندج به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: تمام بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان توحید به‌غیراز بخش دیالیز و شیمی‌درمانی به بیمارستان کوثر منتقل‌شده‌اند تا آمادگی لازم برای پذیرش بیماران جدید کرونایی در این بیمارستان فراهم شود.

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تغییر فرمت ارسال آمار کرونا، تا زمان ابلاغ فرمت جدید نحوه اطلاع‌رسانی ارسال نخواهد شد.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار در سطح بیمارستان‌های استان کردستان 349 بیمار کرونایی بستری هستند که 225 نفر از آن در بیمارستان توحید سنندج پذیرش‌شده‌اند درواقع این آمار در طور روز در حال تغییر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: بیشترین آمار بیماران کرونا در شهرستان سنندج با 225 بیمار، سقز 27، مریوان 20، بیجار 9، بانه 17، کامیاران 10 و دیواندره 7 بیمار در بیمارستان ها بستری هستند.

رضاعی با اشاره به اینکه روز گذشته چهار مورد جدید بیمار کرونایی فوت شدند و تاکنون در استان 181 نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند، عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد بیماران کرونایی بستری‌شده در روزهای آینده متأسفانه شاهد فوت برخی از این افراد خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: کادر درمان به‌خصوص در بیمارستان سنندج شبانه‌روز تمام تلاش خود را خواهند کرد که آسیب را به حداقل برسانند اما مردم باید بدانند که با افزایش بیماران کرونایی و رعایت نکردن تحمل همکاران ما در بیمارستان‌ها کم می‌شود.

رضاعی ذکر کرد: به دلیل اینکه تمام تخت‌های بیمارستان توحید با پذیرش بیماران کرونایی تکمیل‌شده شماری از بیماران به بیمارستان بعثت به‌عنوان پشتیبان دوم منتقل‌شده‌اند و همچنین بیمارستان کوثر به‌عنوان پشتیبان سوم در حال آماده‌سازی است.

وی از اختصاص کامل بیمارستان توحید سنندج به بیماران مبتلابه کرونا خبر داد و بیان کرد: تمام بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان توحید به‌غیراز بخش دیالیز و شیمی‌درمانی به بیمارستان کوثر منتقل‌شده‌اند تا آمادگی لازم برای پذیرش بیماران جدید کرونایی در این بیمارستان فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از مردم استان گله‌مندی کرد و خواستار عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی شد و گفت: ما نگران کارکنان و کادر درمان در بیمارستان‌های هستیم.

رضاعی در پایان سخنان خود، رعایت استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و عدم شرکت در مراسم‌ها را خطاب به مردم استان بیان کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کرونا هوای زمین را خنک کرد
  خرین آمار کرونا: ۲۸۴ فوتی/ حال ۵۷۹۶ وخیم است
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
  تعرفه آزمایش کرونا اعلام شد
  کرونا؛ واکسیناسیون گسترده در بریتانیا آغاز شد
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
Heart درس‌های زیادی از کرونا آموختم/ واهمه‌ای از این ویروس ناشناخته نداشته باشید
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا
Heart صحبت‌های ملانیا ترامپ درباره وضعیت سلامتی‌اش پس از کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان