امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسبقیان: در ادامه فعالیت رشته‌های معلولان با فدراسیون‌های تخصصی تجدیدنظر خواهد شد

#1
اسبقیان: در ادامه فعالیت رشته‌های معلولان با فدراسیون‌های تخصصی تجدیدنظر خواهد شد 1

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: اگر ادامه فعالیت رشته‌های جانبازان و معلولان تحت پوشش فدراسیون‌های تخصصی خود آسیب جدی به ورزشکاران وارد کند، درباره ادامه فعالیت یا برگشت آنها به فدراسیون تجدیدنظر خواهد شد.

محمدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیمات نهایی صورت گرفته در خصوص رشته‌هایی که تحت پوشش فدراسیون‌های تخصصی خود فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: برای بازگشت ۸ رشته ورزشی به فدراسیون جانبازان و معلولان که در حال حاضر تحت حمایت فدراسیون‌هایی تخصصی خود فعالیت می‌کنند، یکسری شرایط و الزامات بین‌المللی را باید در نظر بگیریم که این بازگشت به راحتی امکانپذیر نیست. البته من به این مساله تاکید کردم که اگر فدراسیون‌های تخصصی که در حال حاضر متولی ورزش جانبازان و معلولان هستند نگاه غیرمهربانه به ورزشکاران داشته باشند و ادامه فعالیت آنها با فدراسیون‌های تخصصی آسیب‌زا باشد، درباره فعالیت یا عدم فعالیت ورزشکاران با فدراسیون‌های تخصصی خود تجدیدنظر خواهد شد.

وی همچنین درباره زمان شروع اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی شانس مدال طلا، گفت: چون شرایط ورزشکاران معلول با افراد سالم متفاوت است و اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون حفظ سلامتی ورزشکاران معلول است، سعی داریم جدی‌تر و سخت‌گیرانه موضوع برپایی اردوهای پارالمپیکی را بررسی کنیم تا مشکلی برای هیچ یک از ورزشکاران ایجاد نشود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که ورزشکاران معلول دارند باید پروتکل های بهداشتی را وسیعتر در نظر بگیریم و با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک مکان‌های برگزاری اردوها را مشخص کنیم.

اسبقیان خاطرنشان کرد: قرار است در شورای راهبردی کمیته ملی پارالمپیک برای حفظ سلامتی ورزشکاران کارگروهی تشکیل شود تا با نظر این کارگروه سیاست‌های خود را با لحاظ قرار دادن شرایط خاص ورزشکاران معلول پیگیری کنیم. البته چون هنوز برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک در هاله‌ای از ابهام است برای ادامه تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکل خاصی نداریم و سعی بر این است که ابتدا زمان برگزاری اردوها به صورت غیرمتمرکز در استانها مشخص و سپس تصمیمات دیگر گرفته شود.

وی در پایان درباره تغییرات در انجمن‌ها و این که آیا تغییرات دیگری در پیش است یا خیر؟ گفت: منتظر صدور ابلاغ احکام هیات رییسه فدراسیون هستیم تا در خصوص تغییرات احتمالی در انجمن‌ها تصمیمات نهایی گرفته شود. اگر هیات رییسه به این نتیجه برسد که انجمنی برای تقویت نیاز به تغییرات دارد قطعا این کار را انجام خواهیم داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  هری کین تا یورو استراحت خواهد کرد
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  قاضی هیتلر برای فدراسیون آلمان دردسرساز شد!
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود!
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  کارشنکی AFC علیه تیم‌های ایرانی ادامه دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان