امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهروزی‌راد: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم

#1
بهروزی‌راد: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم 1

تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک قرار است به زودی اردوی خود را در دریاچه آزادی آغاز کنم.

شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان شروع تمریناتش در دریاچه آزادی اظهار کرد: با هماهنگی که فدراسیون قایقرانی با کمیته ملی پارالمپیک انجام داده قرار است به زودی تمریناتم را در دریاچه آزادی آغاز کنم، البته هنوز زمان مشخصی را به من اعلام نکردند و منتظر اطلاع‌رسانی از سوی فدراسیون هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دستگاه شبیه‌ساز قایقرانی در اختیار شما گذاشته شد یا خیر؟ افزود: طی صحبتی که با کمیته ملی پارالمپیک داشتم قرار بود دستگاه شبیه ساز قایقرانی توسط کمیته تهیه شود که تا این لحظه اقدامی صورت نگرفته است. البته اگر تمریناتم در آزادی شروع شود با ۲ هفته تمرین در آب و با استفاده از دستگاه شبیه‌ساز قایقرانی می‌توانم دوباره خود را به اوج آمادگی برسانم.

تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی اضافه کرد: بعد از مسابقات جهانی مجارستان که موفق به کسب سهمیه شدم از نظر روانی شرایط بسیار خوبی داشتم و با انگیزه و روحیه بالا خود را برای پارالمپیک توکیو آماده می‌کردم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا همه چیز را تحت شعاع قرار داد و سبب شد تا از اوج آمادگی فاصله بگیرم.

بهروزی راد خاطرنشان کرد: اگر تغییر زمان بازیهای پارالمپیک توکیو برای خیلی از ورزشکاران فرصت بود برای من نتیجه برعکس داشت، زیرا خود را برای حضور در پارالمپیک آماده کرده بودم و سعی داشتم بهترین عملکرد را در توکیو نسبت به دوره قبل داشته باشم. هر چند با شیوع این بیماری تمریناتم را متوقف نکرده‌ام و مرتب در منزل پیگیری می‌کنم اما کارایی لازم را ندارد و دچار افت رکورد شدم.

وی در پایان ضمن تشکر از فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک گفت: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم تا دوباره خود را به اوج آمادگی برسانم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  شروع قدرتمند یاران سعید معروف در لیگ چین
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  کمربند میانی استقلال، آماده شروع لیگ (عکس)
  احمد در نقش طارمی؛ من اینجا هستم
  نویر: تیاگو موتور بایرن مونیخ است؛ امیدوار هستم که آخرین بازی‌اش نباشد
  زلاتان: من در میلان، رئیس، مربی و بازیکن هستم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان