امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی بازی ماینکرافت

#1
سلام امروز با معرفی بازی ماینکرافت در خدمت شما هستم
قبل از معرفی بازی باید هشدار بدم که این بازی بسیار اعتیاد اور است.

بازی ماینکرافت یک بازی در دسته ی بقا و ساخت وساز است.این بازی توسط شرکت و برند mojang ساخته شد و توسط همین استدیو برای pc منتشر شد.

اولین نسخه ی بازی در سال ۲۰۰۹ برای pc منتشر شد که در سال های بعد نسخه انرویید هم منتشر شد.این بازی برای مشترکان xbox 1 و xbox360 نیز نسخه های را به بازار ارائه داده.برویم سر اصل مطلب این بازی یک حالت ازادی بی حد و مر را برای گیمر های که از بازی هایی با قوانین زیاد خسته شده اند فراهم اورده.داستان بازی از جایی شروع می شود که شما بدون هیچ وسیله ای در محیط بازی به حال خود گزاشته شده اید .البته در ادامه می توانیید از کاراکتر های بازی کمک بگیرید در بازی شما باید در ابتدا با ساخت لوازم اولیه از خون دفاع کنید .شاید بپرسید در برابر چه چیزی؟باید گفت همه چیز گرگ ها عنکبوت ها و موجودات جهنمی و مهم ترین انها زابمی ها هستند . شما در این بازی می توانیید همه چیز داشته باشید و همه کار بکنید مثل دنیای واقعی ولی با این تفاوت که اگر بمیرید زنده می شوید و میتوانیید به محلی که مردین برگردید و لوازم خود را بردارید.

ماینکرافت دنیای تمام نشدنی
         یک قانون میگه شما اگر روی یک خط صاف حرکت کنید اگر کره ی زمین را یک بار دور بزنید به همان محلی می رسید که حرکت را شروع کردید اما درمورد ماینکرافت این قانون غلط است شما اگر ۳۶۵ روز سال را در بازی حرکت کنید امکان ندارد به محیط تکراری برخورد کنید.پیدا کردن موجودات عجیب و قریب تنها شگقتی این بازی نیست بلکه پیدا کردن کشتی های غرق شده گنج های پنهان در های مخفی محل اردوگاه زابمی ها و دروازه های عجیب به زیبای این بازی می افزایند.

چرا ماینکرافت؟
خب سوال بزرگ همه شما ها این است که چرا از بین این همه بازی های با کیفیت و معروف چرا باید ماینکرافت بازی کنیم؟جواب سوال ساده است.چون برای همهی سلیقه ها ساخته شده مثلا کسی بازی های فارمینگ یا مزرعه داری را دوست دارد میتواند تجربه ی پرورش همه ی حیوانات شناخته شده را داشته باشد

یا اگر طرفدار ساخت وساز هستید می توانیید خانه هایی بسازید که حتی در رویا هم نمیتوانستید ببینید. بلوک های مختلف و نرده و پنجره های زیبا ورنگارنگ و لوازم خانه یک بازی رویایی را میسازد.

اگر طرفدار جنگ های صلیبی هستید این بازی خوراک شماست. اسب های زره پوش و شمشیرو تیرکمان های مختلف می تواند تجربه یک جنگ قرون وسطایی را به شما بدهد.

چه ویژگی های داره؟
این بازی تجربه ی بازید چند نفره را به مشترکین خود میدهد که شما میتوانیید به صورت اتصلال به اینترنت در تورنومنت های فوق العاده شرکت یا به صورت اتصال به نقظه اشتراک گذاری اینترنت به دوستان خود این بازی را انجام دهید .
.
.
.
.
.
خوشت اومد سپاس یادت نرهTelegh_48
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی بازی ماینکرافت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Aria1122 ، محمد حسین قادری
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  درباره خرگوش تو ماینکرافت
  نول در ماینکرافت
  در باره اسلایم در ماینکرافت
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان