امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عکس‌های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده 18+

#1
در زمان های قدیم که تازه دوربین عکاسی اختراع شده بود مردم دوست داشتند تصویر همه چیز را ثبت نمایند و با دوربین های عکاسی قدیمی  از هر منظره و طبیعت که در اطرافشان بود عکاسی می نمودند حتی از مردگان و سرهای بریده نیز عکس های وحشتناکی گرفته اند که باید گفت خیلی ترسناک می باشد در ادامه عکس های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده را مشاهده خواهید کرد در ادامه با ما همراه باشید.  
در قرن نوزدهم میلادی با اختراع دوربین عکاسی، عکاسان هم از جایگاه و شان خاصی برخوردار شدند. آنها مهمان همیشگی قصر پادشاهان، نجبا و ثروتمندان گردیدند تا از مراسم های مختلف آنها عکس بگیرند. در قرن نوزدهم میلادی با اختراع دوربین عکاسی، عکاسان هم از جایگاه و شان خاصی برخوردار شدند. آنها مهمان همیشگی قصر پادشاهان، نجبا و ثروتمندان گردیدند تا از مراسم های مختلف آنها عکس بگیرند.

مردم عادی هم از این موضوع مستثنا نبودند، آنها هم برای مراسم های غم و شادی از عکاسان دعوت می کردند تا لحظه های منحصر به فردشان را ثبت کنند. به گزارش سماتک عکس گرفتن فقط متعلق به زندگان نبود، ذوق و شوق ناشی از اختراع دوربین عکاسی ثبت لحظه ها را به دنیای مردگان هم باز کرد، به گونه ای که مردم برای ثبت و ضبط آخرین تصویر از عزیزان از دنیا رفته شان عکس می گرفتند.

عکس‌های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده 18+ 1

در آن زمان سر و کار داشتن با مرگ موضوع عجیبی نبود. انسان ها حتی بر اثر ساده ترین بیماری ها هم از دنیا می رفتند، بیماری هایی همچون سل، آبله مرغان، تب زرد و .‌‌..جان میلیون ها انسان را به راحتی می گرفت، دیدن صحنه های مرگ برای مردمان آن دوران تصاویری آشنا بود.

نقاب مرگ
انسان ها از دیرباز به زیبایی علاقه داشتند. علاقه به زیبایی ریشه در تاریخ دارد. مردم در دوران باستان با وجود ابتدایی بودن ابزارها و وسایلشان هر آنچه از مهارت و خبرگی داشتند، بر صخره ها و سنگ ها به کار می بردند تا تصویری از چهره بشر را در نزدیکترین شکل ممکن به حقیقت و کمال بسازند. بی گمان تا به حال نقاب طلایی توت عنخ آمون را دیده اید. در اصطلاح به چنین نقاب هایی نقاب مرگ ( Death Mask ) می گفتند.

عکس‌های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده 18+ 1

زمانی که ابزارهای عکس گرفتن همانند امروز وجود نداشت مجسمه سازان سعی می کردند تا با ساخت نقاب های مرگ صورت و چهره افراد مشهور، پادشاهان، نجیب زادگان و بزرگان را ثبت کنند. به همین منظور، سر مرده را درون صندوق های چوبی بسته می گذاشتند و درون آن گچ، گل و یا موم می ریختند و پس از خشک شدن آن را باز می کردند تا قالب چهره مور نظر به دست بیاید.

عکس‌های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده 18+ 1

از زمان فراعنه تا قرن نوزدهم میلادی هزاران نقاب مرگ از چهره افراد مشهور و موثر تاریخی ساخته شد. نقاب های مرگ امروزه به جاذبه های توریستی تبدیل شده اند. برای مثال بازدیدکنندگان از دیدن مجسمه مومی ساخته شده از صورت ناپلئون، نقاب برگرفته از سر قطع شده ماری ملکه اسکاتلند و یا سر خونی روبسپیر که با گیوتین قطع شده و شخص مادام توسو آنها را ساخته است، شگفت زده خواهند شد.

عکس‌های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده 18+ 1

دختر ناشناس رود سن
از جمله زیباترین و جالب ترین نقاب های مرگ به دختر مجهول الهویه و ناشناس تعلق دارد. اين نقاب (دختر ناشناس رود سن) نام دارد‌. برخی زیبایی این نقاب را همپایه لبخند مونالیزای داوینچی می دانند. بر روی چهره دخترک لبخندی مرموز و کم رنگ وجود دارد.
جسد او در سال ۱۸۸۰ میلادی در رودخانه «سن» پیدا شد. هیچ نشانه ای از ضرب و جرح و خشونت بر بدن دختر وجود نداشت و این طور که به نظر می رسید دخترک عمدا خود را درون رودخانه انداخته و فرضیه خودکشی او مطرح شد. با وجود شهرت بسیاری که این مجسمه به دست آورد، هویت دخترک هرگز شناسایی نشد. /samatak

عکس‌های وحشتناک قدیمی از مردگان با سرهای بریده 18+ 1
.La mort est le remède
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هنر عکاسان ویکتوریایی با سر بریده +عکس
  لباس عروس قدیمی با قدمت 120 ساله +تصاویر
  کشف بزرگترین دخمه مردگان با 8000 مومیایی+تصاویر
  تصاویر/ قدیمی‌ترین عکس‌ها از سفارت بریتانیا در تهران
  (تصاویر) قدیمی‌ترین عکس‌ها از حرم امام رضا(ع)
  تصاویری از یک سفر حج قدیمی
  عکس های بسیار قدیمی + توضیح مختصر (3)
  عکس های بسیار قدیمی + توضیح مختصر (2)
  عکس های بسیار قدیمی + توضیح مختصر
  وحشتناک ترین قاتل تاریخ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان