امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نهرودی: زیرساخت برای لیگ بوکس کافی نیست، اما باید شروع کرد

#1
نهرودی: زیرساخت برای لیگ بوکس کافی نیست، اما باید شروع کرد 1

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: در حال حاضر از نظر زیرساخت کمبودهایی برای برگزاری مسابقات لیگ وجود دارد، اما باید رقابتها را شروع کرد تا به مرور زمان مشکلات را برطرف کنیم.

حسین نهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری مجدد لیگ برتر بوکس ایران پس از یک دهه، توضیح داد: همانطور که می‌دانید در راستای آماده سازی ورزشکاران خصوصا در شرایط فعلی که ورزش جهان فلج شده است،‌ رقابت‌های لیگ می‌تواند تاثیر مثبت زیادی داشته باشد. حتی همین که صحبت برگزاری لیگ مطرح شده،‌ برای پویا شدن بوکس خوب است و امیدوارم در ادامه هم شاهد برگزاری آن باشیم.

او با بیان اینکه فدراسیون باید برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری رقابت‌های لیگ انجام دهد، اظهار کرد:‌ واقعیت این است که در سال‌های گذشته برگزاری لیگ تاثیر منفی روی برنامه‌های تیم ملی می‌گذاشت و نباید در این مورد تعارف کنیم، اما می‌توان با یک مدیریت درست از سوی فدراسیون و همفکری مدیریت تیم ملی با سازمان لیگ، این مشکل را به حداقل رساند. باید لیگ را به نحوی برگزار کنیم که کمک حال تیم ملی باشد. در گذشته شاهد بودیم که تیم ملی از برگزاری این رقابت آسیب می‌دید.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران، درباره بحث دوپینگ برخی بوکسورهای شرکت کننده در لیگ نیز اظهار کرد: متاسفانه این موضوع یک بحث فرهنگی است که در شهرستان‌های ما نیز نسبت به تهران، بیشتر به چشم می‌خورد. فدراسیون برای جلوگیری از این مشکلات باید در بحث کنترل دوپینگ ورزشکاران توجه ویژه‌ای را به خرج دهد. بهتر است مسئولان فدراسیون از همین الآن این موضوع را مطرح و در زمان مسابقات هم به صورت دقیق آن را اجرایی کند.

او افزود: به هر حال مشکلات همیشه در گذر زمان ایجاد می‌شوند و اگر قرار باشد بخاطر این صحبت‌ها لیگ را برگزار نکنیم، کار اشتباهی است. فدراسیون تنها باید سعی کند گفتار و کردارش یکی باشد. الان صحبت از کنترل دوپینگ مطرح است که باید در عمل نیز آن را دید. این مسئله درباره همه مشکلات مطرح است، اگر مسئله‌ای هست باید آن را برطرف کنیم نه اینکه لیگ تعطیل شود.

کارشناس بوکس ایران، درباره زیر ساخت‌های این رشته در کشور برای برگزاری لیگ، اظهار کرد: واقعیت این است که فکر کردن به این موضوعات، عامل بازدارنده است. اگر همیشه فکر کنیم که کمبود داریم کار پیش نمی‌رود و باید از یک جا شروع کنیم. تعارف نداریم و همه می‌دانیم که در زمینه زیرساخت کمبود داریم،‌ اما اگر لیگ آغاز شود رفته رفته این مشکلات هم برطرف خواهد شد. برای برطرف شدن مشکلات به زمان و کار با برنامه نیاز است. باید شروع کنیم تا مشکلات مشخص شوند. فدراسیون در آن زمان می‌تواند برنامه ریزی لازم را جهت برطرف کردن مشکلات انجام دهد.

او در پاسخ به این سوال که آیا همچنان با فدراسیون ارتباط دارد؟ تصریح کرد: بله در ارتباط هستم اما خیلی کم. سرنوشت فدراسیون همیشه برای ما مهم است. روزهای زوج کمیته پیشکسوتان فدراسیون برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم در این جلسات حاضر شویم تا شاید پیشنهاد سازنده‌ای ارائه کنیم. ضمن اینکه حسین ثوری هم اسم مشاور را روی ما گذاشته است (با خنده).

نهرودی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با برگزار شدن لیگ به صورت متمرکز موافق است؟ توضیح داد: به هر حال اگر اسم مسابقات لیگ برتر است، باید به صورت رفت و برگشت باشد. ذات لیگ است که تیم‌ها بروند و بیایند، با این حال دوشنبه هفته پیش رو جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا درباره همه این موضوعات تصمیم نهایی را بگیریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان