امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 ماده غذایی که شما را زیبا می کنند

#1
پزشک پوست شما باید مجموعه ای از داروها و کرم ها را به شما بدهد تا بتوانید برای زیبایی پوست و مو از آنها استفاده کنید. ولی ما در این مطلب مواد غذایی را معرفی می کنیم که برای شما زیبایی به ارمغان می آورد و می توانید مستقیم از آشپزخانه خود تهیه کنید:

1. شیر

به گزارش پرشین وی شیر مانند یک مرطوب کننده و لایه بردار برای صورت و بدن عمل می کند. پوست را نرم کرده و از خشکی محافظت می کند. آیا شیرپاک کن خود را تمام کرده اید؟ شیر به عنوان یک پاک کننده عمل کرده مواد آرایشی را از پوست پاک می کند. به سادگی از یک تکه پنبه آغشته به شیر بر روی پوست خود استفاده کنید. سپس با دقت با آب بشویید ، سپس با حوله خشک کنید. پوست خود را نرم تر از هر زمان دیگری خواهید یافت.



2. ماست

ماست برای پوست فوق العاده عمل می کند. اسید لاکتیک به عنوان یک مرطوب کننده و لایه بردار عمل کرده و پوست را نرم و زیبا می کند. می توانید از ماست به عنوان ماسک صورت به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی پوست استفاده کرده و سپس با آب بشویید.



3. گوجه فرنگی

جوش و لک های صورت ممکن است حتی هفته ها طول بکشد تا محو شوند. محصولات ضد جوش موجود در بازار علاوه برآنکه ممکن است گران باشند ، به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی بسیار زیاد ، بدون ضرر نیستند. شما می توانید در عوض از گوجه فرنگی برای رفع لک و جوش استفاده کنید. به گزارش پرشین وی خمیری با گوجه فرنگی درست کرده و بر روی صورت و گردن قرار دهید. خواهید دید که جوش های صورت به صورت طبیعی محو خواهند شد. این روش به ویژه برای کسانی که به کرم های پوست حساسیت دارند مناسب است.



4. عسل

از قرن ها پیش، بشر متوجه این حقیقت شده است که عسل قدرت طبیعی برای درمان دارد. علاوه بر درمان شماری از بیماری ها ، عسل بر روی پوست نیز فوق العاده عمل می کند. اگر بر روی پوست لکه ای زشت ویا قرمزی مشاهده می کنید عسل ساده ترین درمان آن است. به سادگی عسل تصفیه نشده را بر روی پوست به مدت 15 الی 20 دقیقه قرار دهید. پوست خود را درخشان خواهید یافت.



5. موز

موز به دلیل دارا بودن پتاسیم یک پاک کننده طبیعی محسوب می شود. پوست را در طول زمان نرم و لطیف نگه می دارد. به طور مشابه بد رنگی پوست می تواند با استفاده از خمیر موز درمان شود. خمیری از موز را بر روی پوست صورت و گردن به مدت 10 دقیقه بگذارید. بعد از شستشو فورا متوجه خواهید شد که پوست درخشان و زیبایی یافته اید. موز می تواند برای پاها نیز استفاده شود. می توانید از خمیر موز رسیده به عنوان یک لوسیون ماساژ برای داشتن پاهای زیبا وسالم استفاده کنید.



6. توت فرنگی

برای رفع چین و چروک و خط های ایجاد شده بر روی پوست از توت فرنگی استفاده کنید. توت فرنگی غنی از آنتی اکسیدان هایی است که به رفع و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند.علاوه براین اسید سالیسیلیک در توت فرنگی آکنه را رفع و دندان ها را سفید می کند. برای دندان های سفید، مسواک را به توت فرنگی آغشته کرده و پس از دو تا سه دقیقه بعد دندان ها را بشویید. برای پوست بدون آکنه از خمیر تهیه شده از توت فرنگی به صورت ماسک روزانه استفاده کنید.



7. آواکادو

حتما در تبلیغات محصولات زیبایی دیده اید که چطور از آواکادو تعریف می کنند. به گزارش پرشین وی به جای آنکه محصولاتی را بخرید که حاوی آواکادو هستند، خودتان ماسکی از آواکادو را در منزل درست کنید. آوکادو از آنجا که حاوی روغن است برای پوست های خشک عالی است. برای مو نیز یک نرم کننده طبیعی محسوب می شود ، پیش از دوش گرفتن آن را بر روی موهای خود بزنید.موهای خود را براق، نرم و زیبا خواهید یافت.



8. مرکبات

مرکباتی نظیر لیمو و پرتغال محصولات زیبایی فوق العاده ای هستند. لیمو یک لایه بردار شگفت انگیز برای پوست های چرب است.به طور مشابه لیمو برای ناخن های ضعیف و بی رنگ جادو می کند. یک تکه از لیمورا دو بار در هفته بر روی ناخن های خود بمالید. جدا از ناخن و پوست ، پرتغال و لیمو برای موهای ابریشمی و درخشان خوب است و به موها رایحه خوش بویی می دهد. آب لیمو و پرتغال را گرفته وبا آب در یک بطری اسپری دار بریزید. از آن به عنوان اسپری مو استفاده کنید.به گزارش پرشین وی موها را تازه و زیبا نگه می دارد و مانند یک ضد عرق نیز عمل می کند.



9. تخم مرغ

تخم مرغ تنها یک غذای مقوی محسوب نمی شود بلکه بسیار به زیبایی بدن کمک می کند. شاید سفیده تخم مرغ بهترین بخش آن باشد ، می تواند منافذ باز پوست را ببندد. همچنین به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای پوست و مو محسوب می شود. زرده تخم مرغ یک نرم کننده فوق العاده برای مو است. پوست سر را تغذیه کرده و از شوره سر شما را راحت خواهد کرد.



10. نارگیل

مشهور است که روغن نارگیل برای تقویت ریشه ها و نرم کردن بافت موها فوق العاده است. به گزارش پرشین وی آلودگی های سر را به روی سطح پوست می آورد ،بنابراین در زمان شستشو راحت تر می توانید پوست سر را تمیز کنید. صابون، پاک کننده صورت،عطر ، مرطوب کننده و شامپوهای بسیاری حاوی نارگیل هستند که برای زیبایی و سلامت مو است.



ممکن است اغلب خودتان را در فروشگاه ها در تلاش برای یافتن محصولات زیبایی مناسب بیابید پس ببینید چه ساده می توان زیبا ماند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
10 ماده غذایی که شما را زیبا می کنند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mason ، mini girl ، انار تورش ، GαяBagє Gιяℓ ، pink lady ، f.goli ، ناديا ، نازگل12 ، Wєιяɗ ، sara-ice girl ، lackyguy ، ( lιεβ ) ، First Star ، ماریا جون ، BLUE WATER ، فرینوش ، ♣♦♠l♥k♠♦♣
آگهی
#2
حالا کسی که زیبا باشه چیکار کنهSleepy
پاسخ
 سپاس شده توسط انار تورش ، BLUE WATER
#3
خبر داری اینایی که نوشتی قیمتشون چند شدهHuhUndecidedSad


بعد از تو

هر که عاشقم شد
دلش به حالم سوخت
دستانم را گرفت
و باهم
به دنبال تو گشتیم













پاسخ
 سپاس شده توسط BLUE WATER
#4
من که از این خوش تیپ تر نمیشم
پاسخ
 سپاس شده توسط BLUE WATER
#5
وووووای یا حضرت قیافه بچه های انجمن چقد خشگلن....Dodgy
پاسخ
#6
پس از این غذاها میخوریم
نمیدونستم گوجه فرنگی هم خوبه
پاسخ
 سپاس شده توسط BLUE WATER
آگهی
#7
حالا عکس منو ندیدن بعدن عکس آپلود شدمو میزارم حالشو ببرینBlushBlush
پاسخ
#8
(25-07-2013، 18:20)♪♫ ¥MËLØÐ ♪♫ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خبر داری اینایی که نوشتی قیمتشون چند شدهHuhUndecidedSad

د راست میگه دیگه
لیوتم لیوه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا زنان کمتر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟
Lightbulb چگونه صورت خود را استخونی و زیبا کنیم؟
  چرا مردها نباید گریه کنند؟
  چرا مادرها فرزندشان را به سمت چپ بغل می‏‌کنند؟
  10 رازی که خلبان‌ها از مسافران هواپیما پنهان می‌کنند
  99میلیون رنگی که فقط زنان درک می کنند
  واقعا انسان‌ها فقط از 10 درصد مغزشان استفاده می‌کنند؟
  انگل های درون بدن از شما محافظت می کنند
  ویروس‌ها چگونه ما را بیمار می‌کنند؟
  ابزاری جدید برای شکار “ماده تاریک”

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان